eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › "Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z cmentarza komunalnego położonego przy ul. Langiewicza i z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek w Skarżysku - Kamiennej, zarządzanych przez Centrum Integracji Społecznej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-26

Ogłoszenie nr 500146461-N-2018 z dnia 26-06-2018 r.

Centrum Integracji Społecznej: "Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z cmentarza komunalnego położonego przy ul. Langiewicza i z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek w Skarżysku - Kamiennej, zarządzanych przez Centrum Integracji Społecznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568321 - N - 2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500127797-N-2018 i 500127960 -N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Integracji Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 26043835000000, ul. ul. B. Prusa , 26110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 252 05 90, e-mail poczta@cis-skarzysko.pl, faks 41 252 05 95.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z cmentarza komunalnego położonego przy ul. Langiewicza i z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek w Skarżysku - Kamiennej, zarządzanych przez Centrum Integracji Społecznej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów stałych zgromadzonych w pojemnikach na Cmentarzu Komunalnym w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Langiewicza 17 oraz odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów stałych z Targowiska Miejskiego położonego przy ul. Rynek w Skarżysku-Kamiennej. Prawo opcji : Zamawiający informuje, iż przy realizacji zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( zał. 8 ) szacunkowa ilość odpadów do odbioru w okresie realizacji umowy jest wielkością minimalną , która należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku, gdy zakres usług będzie większy niż określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej ilości 507 m3. Warunki skorzystania z prawa opcji: - skorzystanie z zamówienia opcjonalnego będzie uzależnione od bieżących potrzeb i możliwościfinansowych Zamówienia jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. - Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy. - Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1 - W przypadku zamówień na dostawy lub usługi, zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu lub usługi, w szczególności: wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Realizując powyższe Zamawiający wymaga , aby prowadzenie ww. usługi nie stanowiło zagrożenia dla osób przebywających w ww. miejscach odbioru odpadów, zwłaszcza nie utrudniało poruszania się osobom niepełnosprawnym . 4.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia przedstawiają załączniki nr 7 i 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252194.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wywóz Nieczystości Stałych BRATEK Ryszard Pogorzelski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mościckiego 28
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240238.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.