eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2016/10 " Rewitalizacja budynków dworca PKP w Zakopanem"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-25

Ogłoszenie nr 500145417-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Gmina Miasta Zakopane: Pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2016/10 " Rewitalizacja budynków dworca PKP w Zakopanem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561286-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Zakopane, Krajowy numer identyfikacyjny 65494800000, ul. ul. T. Kościuszki 13, 34500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 20 448, e-mail przetargi@um.zakopane.pl, faks 182 020 448.
Adres strony internetowej (url): www.zakopane.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2016/10 " Rewitalizacja budynków dworca PKP w Zakopanem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.29.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2016 -10 o nazwie : "Rewitalizacja budynków dworca PKP" obejmującego przebudowę i remont budynku dworca kolejowego wraz częściową rozbudową piwnic oraz budową instalacji wewnętrznych. Zakres obowiązków nadzoru wynika z art. 20 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332,) i będzie obejmował w szczególności: 1) Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, 2) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Jeżeli w konsekwencji udzielonych wyjaśnień zachodzi konieczność uzupełnienia dokumentacji, Projektant zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszelkie dodatkowe opracowania np. rysunki/szkice robocze i inne niezbędne czynności, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. Strony uzgodnią termin wykonania takiego uzupełnienia. 3) Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie oraz kwalifikacji planowanych odstępstw zgodnie z treścią art. 36a ust. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(tj. Dz. U. z 2017 r. poz.1332, z późn. zmianami), 4) Udział w naradach koordynacyjnych, odbywających się w siedzibie Zamawiającego, organizowanych, co najmniej raz na dwa tygodnie w okresie prowadzenia robót oraz uczestniczenia w odbiorze końcowym robót, 5) Uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570), opracowywanej przez wykonawców robót budowlanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, 6) Opiniowanie próbek materiałowych przedkładanych przez wykonawców robót budowlanych przed ich wbudowaniem poprzez umieszczenie na przedkładanych przez Wykonawcę dokumentach (certyfikatów, deklaracji zgodności, deklaracji właściwości użytkowych materiałów, i innych nałożonych art.10 Prawa Budowlanego), klauzuli projektanta z pieczątka podpisem i datą. 7) Udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz operatywne współdziałanie z uczestnikami procesu budowlanego, 8) Przeprowadzanie kontroli budowy, w zakresie opisanym w Umowie osobiście lub przez upoważnionego przedstawiciela.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102960.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Autorska Pracownia Architektoniczna "JAR" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krupówki 48
Kod pocztowy: 34-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.