eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na szlaki zrywkowe oraz do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Brzuska, Malawa i Kuźmina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-25

Ogłoszenie nr 500145333-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Nadleśnictwo Bircza: Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na szlaki zrywkowe oraz do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Brzuska, Malawa i Kuźmina

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561224-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Bircza, Krajowy numer identyfikacyjny 65050229600000, ul. Stara Bircza 99 , 37740 Bircza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 16 65 22 280, e-mail bircza@krosno.lasy.gov.pl, faks 16 65 22 281.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na szlaki zrywkowe oraz do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Brzuska, Malawa i Kuźmina

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części zamówienia. Zakres prac obejmuje m.in.: Część zamówienia nr 1: Naprawa szlaków zrywkowych i dojazdów do składów drewna w leśnictwie Brzuska oraz naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład w leśnictwie Malawa Zadanie nr 1: Naprawa szlaków zrywkowych w Leśnictwie Brzuska oddział 36a, 35a, 35b, 35c, 36b, 36d Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie prac sprzętem mechanicznym (koparka, spycharka, samochód ciężarowy) polegających na naprawie istniejącego odcinka szlaku: 1) karczowania pni drzew o średnicy od 15 do 65 cm 2) profilowanie i zagęszczanie powierzchni szlaku, ścięciu nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych (od 2 do 4%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenia nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków 3) uzupełnienie ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 4) odmulanie i kopanie rowów odwadniających 5) wzmocnienie nośności szlaku zrywkowego warstwą kruszywa naturalnego łamanego warstwa o grub. 20 cm o uziarnieniu 0-63 mm ( dopuszcza się gruz betonowy o uziarnieniu do 100 mm i domieszkach gruzu ceglastego lub innego nie przekraczających 10%) wraz z zamknięciem warstwą kruszywa naturalnego (pospółka) warstwa grub. 10 cm 6) ułożenie rur PEHD Ø 400 mm na zjazdach z zabezpieczeniem wlotu i wylotu drewnem odpadowym pozyskanym na miejscu. Zadanie nr 2: Naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład L. Malawa oddz. 114, 115 Projektuje się wykonanie w nawierzchni asfaltowej drogi leśnej pasa z płyt drogowych betonowych szer. 6,0m do przeciągania na skład drewna z przeciwnej strony drogi, w celu zabezpieczenia nawierzchni drogi przed uszkodzeniem. W tym celu należy naciąć istniejącą nawierzchnię i rozebrać do głębokości pozwalającej na ułożenie płyt drogowych zlicowanych z projektowaną nową nawierzchnią drogi. Płyty należy ułożyć na szerokości po 1,0m poza nawierzchnię asfaltową. W nawierzchni należy ułożyć płyty 3,00x1,50x0,15, poza nawierzchnia 3,00x1,00x0,15m - stosować płyty drogowe podwójnie zbrojone. W celu bezpiecznego załadunku drewna oraz ochrony asfaltowej nawierzchni drogi przed uszkodzeniami projektuje się wykonanie pasa załadowczego przy składzie z płyt drogowych 3,00x1,00x0,15m podwójnie zbrojonych o szerokości 3,0m wraz z najazdami. Dla ułożenia płyt wykonać koryto w poboczu, podłoże wyprofilować i zagęścić oraz ułożyć i zagęścić podbudowę z pospółki 0-63mm gr. 10,0cm. Płyty układać na podsypce piaskowej z zamuleniem spoin piaskiem i uzupełnieniem przy krawędziak zewnętrznych pospółką. Szczeliny pomiędzy płytami o nawierzchnia drogi na łuku uzupełnić betonem B25 o gr. 15cm. Alternatywnie szczeliny można uzupełnić masą mineralno-bitumiczną. Styki płyt drogowych z nawierzchnią asfaltową zalać masą asfaltową. Przy pasie załadowczym uformować i zagęścić pobocze z gruntu z korytowania o szerokości 1,0m. Spadek poprzeczny pasa załadowczego 2%, spadek pobocza gruntowego 6%. Spadki poprzeczne pasa do przeciągania dostosowane do spadków poprzecznych drogi i pobocza - odpowiedni 2% i 6%. Powierzchnię gruntową składu wyprofilować i dogęścić wraz z rozplantowaniem nadmiaru gruntu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2a do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego). Część zamówienia nr 2: Naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład w leśnictwie Kuźmina oddz. 220, 222, 223, 225, 226, 227. Zakres prac do wykonania: W celu naprawy dojazdu i umożliwienia wywozu drewna niezależnie od warunków atmosferycznych projektuje się naprawę w granicach działki drogowej gminnej km 0+000-0+670, a od km 0+670 na gruntach LP Nadleśnictwo Bircza. Granice działki drogowej gminnej zostały geodezyjnie wyznaczone w terenie i oznakowane palikami. Roboty należy rozpocząć od odkrzaczenia pasa drogowego w wyznaczonych granicach i wykarczowania pni wraz z ich wywozem we wskazane miejsce i pozostawieniem do naturalnego rozkładu na odległość do 1km. Następnie należy usunąć humus wraz z wywozem we wskazane miejsce na odległość do 1km. Po odhumusowaniu przystępujemy do robót ziemnych. W pierwszej kolejności należy wykonać roboty ziemne na odcinkach 0+000-0+260 oraz 0+500-0+860. Urobek z tych odcinków należy przewieźć i wbudować w odcinek w km 0+260-0+500 przebiegający w wąwozie, przez co niweleta na tym odcinku zostanie podniesiona bliżej poziomu terenów przyległych. Na odcinkach tych(0+000-0+260 oraz 0+500-0+800) należy odtworzyć rów jednostronny, wykonać korytowanie i formowanie skarp i pobocza. Następnie należy wykonać roboty ziemne na odcinku w km 0+260-0+500 polegające na profilowaniu skarp i wykonaniu rowu jednostronnego z wbudowaniem urobku w powierzchnię dojazdu. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać remont przepustów. Istniejące przepusty, niedrożne, zamulone i z załamanymi częściami przelotowymi należy rozebrać. Następnie wykonać wykop i ławy pod ułożenie części przelotowych na właściwych rzędnych dostosowanych do odtworzonych rowów. Przepusty pod drogą w km 0+000 oraz 0+670 należy wykonać z rur HDPE SN8 Ø500mm. Pozostałe dwa przepusty na zjazdach z drogi wykonać z rur HDPE Ø400mm pozyskanych z rozbiórki. Całość urobku z wykopów wbudować w koronę dojazdu na odcinku 0+260-0+500. Przepusty obsypać pospółką i wyposażyć w ścianki czołowe prefabrykowane. Po wykonaniu przepustów wykonujemy profilowanie i zagęszczenie podłoża pod utwardzenie z wyprofilowaniem poszerzeń na łukach. Podłoże profilujemy nadając mu jednostronny spadek w kierunku rowu w granicach 2-4%. Następnie dla zwiększenia nośności układamy warstwę o grubości po zagęszczeniu walcem 15cm na odcinku 0+000-0+200 i 20cm na odcinku 0+200-0+860 wraz z placem manewrowym z kruszywa naturalnego łamanego 0-63mm lub gruzu betonowego kruszonego o granulacji nie przekraczającej 100mm (z domieszkami gruzu ceglanego lub innego nie przekraczających 10%). Nawierzchni nadajemy spadek jednostronny w kierunku rowu 2-4%. Nawierzchnię należy zaklinować i zamknąć poprzez ręczne żwirowanie pospółką kruszoną lub klińcem o granulacji 0-25mm. Po zakończeniu prac teren uporządkować Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2b do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 77200000-2, 45112700-2, 45233250-6, 45112210-0, 14210000-6, 44163100-1, 44171000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawa szlaków zrywkowych i dojazdów do składów drewna w leśnictwie Brzuska oraz naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład w leśnictwie Malawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 287486.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Transportowo-Drogowych i Budowlanych - Eugeniusz Kos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. mjr Kusiaka 8
Kod pocztowy: 37-740
Miejscowość: Bircza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236318.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236318.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236318.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład w leśnictwie Kuźmina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350230.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LASBUD Kwolek Zbigniew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rozpucie 19
Kod pocztowy: 38-535
Miejscowość: Tyrawa Wołoska
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 266159.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266159.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 266159.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.