To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-25
Ogłoszenie nr 500145226-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego: Usługi rozbudowy funkcjonalności oprogramowania systemu Śląska Karta Usług Publicznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555209-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krajowy numer identyfikacyjny 271523831,
ul. Barbary
21A,
40-053
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(32)7438401, e-mail
kzkgop@kzkgop.com.pl, faks
(32)2519745.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzkgop.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi rozbudowy funkcjonalności oprogramowania systemu Śląska Karta Usług Publicznych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/DSI/6/PS/13/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług rozbudowy funkcjonalności oprogramowania Systemu Śląska Karta Usług Publicznych (ŚKUP), polegających na tworzeniu nowych elementów oprogramowania kompatybilnych z Systemem ŚKUP oraz utworzenia nowych funkcjonalności obecnego oprogramowania Systemu ŚKUP wraz z wdrożeniem i utrzymaniem. Wyżej wymienione usługi obejmą: a) opracowywanie i wdrożenie oprogramowania stanowiącego rozbudowę Systemu ŚKUP i wspomagającego działanie jego: aplikacji, narzędzi informatycznych, interfejsów i bibliotek, b) modyfikacje oprogramowania oraz architektury Systemu ŚKUP, c) konfigurację centrów przetwarzania danych na potrzeby realizacji zamówienia, d) konfiguracje Systemu ŚKUP, e) przygotowanie Dokumentacji, f) utrzymanie dostarczonych rozwiązań do 22.03.2021 (do końca aktualnego kontraktu na obsługę gwarancyjną Systemu ŚKUP). 2. Opis Systemu ŚKUP zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zadaniem Wykonawcy jest opracowanie, dostarczenie i wdrożenie: a) Platformy Integracyjnej zapewniającej dwustronny przesył danych pomiędzy urządzeniami a Systemem ŚKUP oraz pomiędzy urządzeniami, a kartą ŚKUP - dotyczy urządzeń typu: infrastruktura w pojazdach, kontrolerka, Stacjonarny Automat Doładowania Kart, Parkomat, Moduł do pobierania opłat/doładowania kart, stanowiska punktów obsługi, Portal Klienta i planowane aplikacje mobilne oraz inne systemy zewnętrzne w zakresie udostępniania pozycji GPS, a także informacji o realizowanym kursie w trybie bliskim rzeczywistemu. b) Opracowanie usług Platformy Integracyjnej celem umożliwienia integracji oprogramowania INT-BUS z oprogramowaniem systemów SDIP w zakresie przekazywania danych dot. rozkładów jazdy, kalendarzy i tras pojazdów. c) Modyfikacji oprogramowania komputera pokładowego ŚKUP i Data Brokera w celu zapewnienia wysyłania komunikatów lokalizacyjnych z pojazdów z częstotliwością 5 sekund oraz dostosowanie do zmiany aplikacji w Systemie ŚKUP odbierających dane lokalizacyjne (wykorzystanie Platformy Integracyjnej). d) Rozszerzenia funkcjonalności Systemu ŚKUP o mechanizm udostępniania informacji o biletach jednorazowych z wykorzystaniem Platformy Integracyjnej. e) Narzędzi obsługi reklamacji, obejmujących: zarządzanie aktywnością bluelist, analityczny przegląd zdarzeń karty ŚKUP, mechanizm odczytu pełnych logów transakcyjnych Karty ŚKUP. f) Narzędzi zdalnego zarządzania Kartą obejmujących: administracyjne kodowanie biletów, ulg oraz administracyjne blokowanie i zastrzeganie kart. g) Aplikacji Mobilnej Pasażera: przygotowanie aplikacji na platformę Android oraz IOS pozwalającej na zapisywanie uprawnień (biletów), jak i zasileń dokonywanych przez Portal ŚKUP wraz z prezentacją dodatkowych potwierdzeń dot. realizacji procesu kodowania danych na Karcie ŚKUP oraz odczytywanie i prezentacje danych zapisywanych na kartach ŚKUP; umożliwiającej jej rozbudowę o kolejne funkcjonalności. h) Modyfikacji Portalu Klienta w zakresie procesu wnioskowania o fakturę, prezentacji historii użyć karty, zaimplementowania możliwości odzyskiwania hasła, zmiany lokalizacji i ikony zakładki Wiadomości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72212900-8
Dodatkowe kody CPV: 72212000-4, 72611000-6, 72267000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
918967.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Asseco Data Systems Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1130329.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
- Wsparcie dla systemu antyspamowego.
- Świadczenie usług wsparcia dla systemu informatycznego SEOD "eKancelaria"
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.