eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prażmów › Budowa budynku placówki wsparcia dziennego w Jaroszowej Woli, gm. Prażmów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-25

Ogłoszenie nr 500144892-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Urząd Gminy Prażmów: Budowa budynku placówki wsparcia dziennego w Jaroszowej Woli, gm. Prażmów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563143-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Prażmów, Krajowy numer identyfikacyjny 54443890901, ul. ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05505 Prażmów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 270 177, e-mail zamowienia.prazmow@jst.pl, faks 227 270 522.
Adres strony internetowej (url): www.prazmow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku placówki wsparcia dziennego w Jaroszowej Woli, gm. Prażmów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSZ.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Działka o nr ew. 2 zlokalizowana jest w Jaroszowej Woli po zachodniej stronie drogi powiatowej ul. Głównej. Na terenie działki znajduje się istniejący budynek świetlicy wiejskiej, przeznaczony do rozbiórki. Działka jest w całości ogrodzona, z istniejącym zjazdem z drogi powiatowej. Nowy budynek będzie miał skrajne wymiary wynoszące 20,14×14,44 m. Wysokość budynku wyniesie 7,06 m od poziomu gruntu przy głównym wejściu do budynku do kalenicy dachu. Dach nad budynkiem będzie wielospadowy o symetrycznych połaciach, nachylonych pod kątem 25 stopni (spadek 46,63%). Projektuje się podjazd i dojścia o nawierzchni z kostki betonowej. Na potrzeby budynku przewiduje się 19 miejsc postojowych, w tym dwa dla niepełnosprawnych, wyznaczone przed budynkiem. Przy zjeździe na działkę wyznacza się miejsce do selektywnej zbiórki odpadów (śmietnik). Obsługa komunikacyjna - istniejący zjazd z drogi gminnej ul. Głównej; bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. Zieleń - istniejąca zielona wysoka i niska do adaptacji (nie przewiduje się wycinki istniejącego drzewostanu). Ogrodzenie - istniejące ogrodzenie z siatki krępowanej na słupkach stalowych z bramą i furtką stalową do adaptacji; bez zmian w stosunku do sytuacji istniejącej. Infrastruktura techniczna: 1. kanalizacja sanitarna - odprowadzenie ścieków do nowo wybudowanego szamba szczelnego; 2. instalacja wodociągowa - pobór wody z gminnej sieci wodociągowej poprzez istniejące przyłącze do adaptacji - bez zmian w stosunku do sytuacji istniejącej; 3. instalacja elektroenergetyczna (pobór energii elektrycznej poprzez istniejące przyłącze kablowe do adaptacji - bez zmian w stosunku do sytuacji istniejącej. Powierzchnia schodów na gruncie, nieujęta w powierzchni zabudowy 36,17 m2 Powierzchnia projektowanych utwardzonych (w tym wiata śmietnikowa i miejsca postojowe) 587,68 m2 Powierzchnia użytkowa PU 227,88 m2 Powierzchnia całkowita PC 273,59 m2 Powierzchnia zabudowy PZ 273,59 m2 Kubatura 1553,88 m3 Budynek placówki wsparcia dziennego zalicza się do kategorii obiektów budowlanych IX. Szczegółowy opis zakresu wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunków odbioru zawiera Specyfikacja techniczna Załącznik nr A,B, C, D, E, F, G do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45400000-1, 45300000-0, 45260000-7, 45223300-9, 45111000-8, 45112000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 666367.51
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKADAR Arkadiusz Skawiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Mokra 2
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 878000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 878000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 995800.46
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.