eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-25

Ogłoszenie nr 500144556-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Gmina Międzyzdroje: Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550999-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Międzyzdroje, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Książąt Pomorskich 5, 72500 Międzyzdroje, woj. , państwo Polska, tel. 913 275 652, e-mail um@miedzyzdroje.pl, faks 913275630.
Adres strony internetowej (url): bip.miedzyzdroje.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2018.AR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych. Kod CPV 09310000 - 5 Elektryczność 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 75 punktów poboru energii. 4. Usługi dystrybucji świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENEA Operator Sp. z o.o. 5. Umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej posiada Zamawiający za wyjątkiem. 6. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 20%) w okresie dostawy dla poszczególnych jednostek: GMINA MIĘDZYZDROJE ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 514 434 C12a 21 062 83 088 C12b 497 162 939 124 RAZEM 2 054 870 Międzynarodowy Dom Kultury w Międzyzdrojach ul. Bohaterów Warszawy20, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 45 172 C21 131 292 RAZEM 176 464 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach ul. Leśna 1, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C 11 206 072 C 21 84 114 RAZEM 290 186 Szkoła Podstawowa nr 2 im. prof. dr Władysława Szafera w Wapnicy ul. Jodłowa 3 , 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C 21 63 252 RAZEM 63 252 Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Kochanowskiego w Międzyzdrojach ul. Norwida 15, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 30 932 RAZEM 30 932 Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich 8, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 23 850 RAZEM 23 850 Przedszkole Miejskie nr 1 "Morskie Skarby" w Międzyzdrojach ul. Myśliwska 13, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 64 280 RAZEM 640280 Zakład Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach ul. Nowomyśliwska 86, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 54 270 C21 43 794 RAZEM 98 064 Łącznie dla poszczególnych taryf: TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 871 052 C21 444 410 C12a 21 062 83 088 C12b 497 162 939 124 RAZEM: 2 801 898 8. Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy (kWh) wskazano w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 10. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określone są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a OSD. 11. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umów. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 12. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. Standardy, jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty wg stawek określonych w § 42 Rozporządzenia ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 13. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 75. 14. Termin płatności faktur wynosi 21 dni - maksymalnie 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. 15. Obiekty Zamawiającego, do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci ENEA Operator Sp. z o.o. 16. Burmistrz Międzyzdrojów / dyrektorzy jednostek organizacyjnych posiadają zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej 17. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 710064.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORANGE POLSKA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 160
Kod pocztowy: 02-326
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 804420.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 804420.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1026778.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.