To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-22
Ogłoszenie nr 500143236-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.
Nadleśnictwo Sarbia: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554079-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Sarbia, Krajowy numer identyfikacyjny 57006448700000,
ul. Sarbka
46,
64700
Czarnków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
067 2551220, 24, 76, 2552766, e-mail
marek.bardzinski@pila.lasy.gov.pl, faks
672 551 220.
Adres strony internetowej (url): http://www.sarbia.pila.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2018 r. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: Część 1 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Cisze, Jabłonowo, Jabłonówko, Kruszewo Część 2 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Jacewko, Drzązgowo, Nówki, Szklarnia, Gębice, Huta Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może składać ofertę na jedną lub większą ilość części. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 2.Przewidziane do remontów i napraw drogi to gruntowe, żwirowe drogi leśne utwardzone miejscowo kruszywem naturalnym (mieszanką optymalną). Drogi charakteryzują się licznymi koleinami i wybojami. Część 1 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Cisze - droga L2-A-03 (oddz. 40f; 41b;28b,c, 1b,h; 4f,k; 15l,f), - droga L2-B31 (oddz.1Ai; 7c;7a; 1Bd,c), - droga leśna (oddz. 2Ab,c), - droga leśna (oddz. 16b;5 d,a,c;6a), - droga L2-B30 (oddz. 13Ai, g, h), - droga leśna (oddz. 5a,d; 6c,a,d), - droga leśna (13Ai) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 22 804,88 m2. - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 520,00 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego - 520,00 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm - 520,00 m2, Jabłonowo - droga L2-B111 (oddz. 171~a-00), - droga L2-B111 (oddz. 151~a-00) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 1867,48 m2. - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1627,48 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego - 1627,48 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm - 1627,48 m2, Jabłonówko - droga L2-A22 (oddz. 221-226) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 10 000,00 m2. Kruszewo - droga L2-B145 (oddz. 358~c;358~d), - droga L2-B146 (oddz. 360~a; 360~b), - droga L2-B146 (oddz. 362c) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 6 432,44 m2. Część 2 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Jacewko - droga L2-09 nr inw. 220/1535, - droga L2-A09 nr inw. 220/1539, - droga do l. Jacewko (oddz. 139Cj) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 11 909,90 m2. Drzązgowo - droga L2-A11 (oddz. 82; 83; 84; 85; 86; 63; 64; 65; 66), - droga L2-B51 (oddz. 90, 91, 111, 112, 113) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 20 454,96 m2. Nówki - droga leśna (oddz. 242g,h; 243j,k,l,h;244k,l,j,i;245j,g;245i;246a,b;247a,b,c), - droga L2-A18 (oddz. 245b,d,g,l), - droga leśna (oddz. 252a,b,f;251d;245a,f,g,j;244i,j,l), - droga leśna (oddz. 251k,c,cj;252a,f,g,j;244i,j,l), - droga L2-A10 nr inw. 220/1296,(241m,i,c;213d,189i,f,c,d;162h,f,a;140BL,m,i,g,c), - droga L2-A01 nr inw. 220/1506, Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 56 637,40 m2. Szklarnia - droga L2-B73 (oddz. 256/259), Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 3 359,48 m2. Gębice -droga L2-B61 (oddz. 211, 187, 160) - droga leśna (oddz. 231b/232d) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 5 800,00 m2. - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 240,00 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego - 240,00 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm - 240,00 m2, Huta - droga L2-B104 Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem - 10 015,00 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 175,00 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego - 175,00 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm - 175,00 m2, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, zwana dalej STWiOR, mapy sytuacyjne, przedmiar robót oraz umowa, stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dalej SIWZ), t.j.: -Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, techniczna -Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w szczególności zgodnie m.in. z: a)ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), b)ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) - dalej "PB", c)normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych. 5.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zmianami) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 6.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7.Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo - pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo - ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających oraz zmiany lokalizacji wykonania robót. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 8.W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie minimum 70% wartości brutto umowy. Redukcja dotyczy wielkości i zakresu robót. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi wykonawców w terminie 7 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących konieczność dokonania korekty. 9.Sposób zlecania robót: a)szczegóły dotyczące zakresu, terminu i miejsca wykonania robót przez Wykonawcę zawarte będą w zleceniach sporządzanych przez Zamawiającego i podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę, b) warunkiem przystąpienia do wykonania robót przez Wykonawcę będzie obustronnie podpisane zlecenie, c) w przypadku braku możliwości wykonania danego zlecenia w określonym terminie, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego z podaniem przyczyn braku możliwości realizacji zlecenia i propozycją jego realizacji w nowym terminie, Zamawiający oceni zasadność przyczyn i może zmienić termin realizacji zlecenia, d) przyjęcie zlecenia jest równoznaczne z przekazaniem placu budowy. 10.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: 1)Przejęcie placu budowy od Zamawiającego i jego zabezpieczenie; Wykonawca osobiście ponosi z chwilą przejęcia placu budowy odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego, jak również ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę, jaką wyrządził swoim działaniem lub przez zatrudnionych pracowników i Podwykonawców osobom trzecim, w tym także ruchem pojazdów. Podczas całego okresu trwania robót Wykonawca winien na własny koszt zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy. 2)Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód na szlakach komunikacyjnych i rowach melioracyjnych, 3)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własnych koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 4)Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w ich bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 5)Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedzialności za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.). Koszty transportu odpadów w miejsce utylizacji i koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 6)W przypadku zajęcia pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu i uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o zajęciu pasa drogowego oraz poniesienia opłaty administracyjnej za jego zajęcie. 7)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 8)Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, 9)Prowadzenie na bieżąco wewnętrznego dziennika budowy (robót) 10)Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, 11)Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, 12)Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 13)Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie trwania umowy na kwotę 100 000,00 zł, 14)Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 15)Zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Zmiana którejkolwiek z tych osób, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego, 16)Kierownik budowy (robót) działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), 17)Wykonawca zapewnieni na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia, obecność na terenie budowy kierownika robót budowanych w toku realizacji umowy. 11.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Wymagania w zakresie personelu Wykonawcy. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: część 1: prace w zakresie profilowania i zagęszczania mechanicznego nawierzchni wraz z doziarnieniem nawierzchni oraz utwardzania kruszywem, część 2: prace w zakresie profilowania i zagęszczania mechanicznego nawierzchni wraz z doziarnieniem nawierzchni oraz utwardzania kruszywem. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 11. ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.13.ppkt 1) czynności. d)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4)Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Cisze, Jabłonowo, Jabłonówko, Kruszewo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155268.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Idalia Jaworska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146765.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Jacewko, Drzązgowo, Nówki, szklarnia, Gębice, Huta |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110192.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa Idalia Jaworska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83841.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- Zakup i dostawa 48 szt. fabrycznie nowych urządzeń mobilnych typu smartfon dla Nadleśnictwa Sarbia.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1341P Gębice-Wyszyny - etap III"
- IGK.271.1.5.2024 - Modernizacja dachu na budynku oświatowym - Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czarnkowskiej - Rządowy Program Odbudowy Zabytków
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny - Bargłów Kościelny - Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie"
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.