eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-21

Ogłoszenie nr 500141617-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu: Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zastosowanie ogniw fotowoltaicznych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Elblągu" Nr RPWM.04.01.00-28-0533/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 4 - "Efektywność energetyczna" Działanie 4.1 - " Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534973-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 17093011200000, ul. ul. Skrzydlata 1, 82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 370 554, e-mail sekretariat@word.elblag.pl, faks 552 370 558.
Adres strony internetowej (url): www.word.elblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorzadowa wojewódzka osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NO-ZP-1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest zainstalowanie na dachu budynków paneli fotowoltaicznych produkujących energię elektryczną przeznaczoną do pokrycia bieżącego zapotrzebowania energetycznego budynków WORD w Elblągu (budynek administracyjno-szkoleniowy, budynek szkoleniowo-socjalno-garażowy). 2.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie dotyczące paneli fotowoltaicznych na okres: 1)Gwarancja na panel słoneczny: minimum 10 lat, 2)Gwarancja na inwerter: minimum 10 lat , 3)Gwarancja na konstrukcję: minimum 10 lat, 4)Gwarancja na pozostałe instalacje: minimum 5 lat, 5)Gwarancja na roboty montażowe: minimum 5 lat. 3.Okres odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 5 lat liczonych od końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Prace mają być przeprowadzone zgodnie z projektem, który stanowi Załącznik nr l do SIWZ. 5.Przedmiary robót, które zawarte są Załączniku nr I do SIWZ, mają charakter dokumentu pomocniczego w stosunku do projektu budowlanego. 6.Używane w dokumentacji przetargowej nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub miałyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 381778.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grodno S.A.
Email wykonawcy: polwniczak@grodno.pl
Adres pocztowy: Michałów-Grabina ul. Kwiatowa 14
Kod pocztowy: 05-126
Miejscowość: Nieporęt
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.