eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Remont Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej - III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141359-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Powiat Suski: Remont Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej - III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563415-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Suski, Krajowy numer identyfikacyjny 072181675, ul. ul. Kościelna 5 b, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 875 79 00, e-mail zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl, faks 33 874 15 52.
Adres strony internetowej (url): www.powiatsuski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej - III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZ.272.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej - III. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz modernizacja systemu wraz z dostawą sprzętu w obiekcie Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej, ul. Zielona 1, 34-200 Sucha Beskidzka. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część nr 1 - Przebudowa i rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Krytej Pływalni Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej. W ramach robót wykonać należy instalacje wentylacji mechanicznej wyposażona w centrale nawiewno wywiewną z wymiennikiem krzyżowym odzysku ciepła. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji technicznej dla przedmiotowej części. 2) Część nr 2 - Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta w budynku Krytej Pływalni Przedmiotem zamówienia jest modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) polegająca na: a) Dostawie 4 sztuk przebieralni wykonanych z HPL (2 sztuki przebieralni podwójnych oraz 2 sztuki przebieralni pojedynczych dla niepełnosprawnych, wszystkie kabiny zaopatrzone w ławeczki montowane do ścian) o następujących parametrach technicznych: Ścianki: - wykonane z wodoodpornej płyty kompaktowej HPL o grubości 10 mm - widoczne krawędzie zaoblone -kolor: popielaty Drzwi: - wykonane z wodoodpornej płyty kompaktowej HPL o grubości 10 mm - szerokość skrzydła: 0,8m - 4 sztuki, 1,0m - 2 sztuki - widoczne krawędzie zaoblone - frezowane na przylgę z uszczelka tłumiąca odgłosy zamykania -kolor: popielaty Wymiary: - wysokość: 1,85m - łączna długość: 12,30m w tym drzwi: 0,8m x 4 sztuki i 1,0m x 2 sztuki - ławeczki: 1,0m x 0,4m - 6 sztuk Uwaga: Przed przystąpieniem do wykonania przebieralni należy wykonać pomiary w obiekcie krytej pływalni Okucia: -obustronna gałka, rygiel z rozetą z oznacznikiem zajętości - trzy nakładane zawiasy - w tym jeden samozamykający- ze stali nierdzewnej Profile: - aluminiowe, anodowane w kolorze naturalnym Stopy: - trzpień z gwintem ze stali nierdzewnej - tulejka i pokrywa podstawy wykonane ze stali nierdzewnej - wysokość: regulacja w zakresie 140- 160 mm b) Modernizacji zawiasów w istniejących szafkach z HPL W ramach zadania należy zainstalować nowe zawiasy na istniejących szafkach basenowych z HPL. Montaż nowych zawiasów wymaga wykonania adaptera do istniejących drzwiczek oraz frezowania istniejących drzwiczek. Pozostałe informacje znajdują się w przedmiarze dla przedmiotowej części zamówienia oraz w specyfikacji ESOK. c) Modernizacji sposobu zamykania szafek W ramach zadania należy przeprowadzić modernizację sposobu zamykania szafek z HPL. Należy dostarczyć elektroniczne sterowniki szafkowe oraz czytniki umożliwiające otwieranie szafek za pomocą paska transponderowego istniejącego systemu ESOK. Pozostałe informacje znajdują się w przedmiarze dla przedmiotowej części zamówienia specyfikacji ESOK. d) Uzupełnieniu systemu ESOK o nowe urządzenia W ramach zdania należy dostarczyć, zamontować i skonfigurować czytnik czasu pobytu na basenie oraz czytniki kontroli dostępu do stref. Jako dodatkowe uzupełnienie systemu ESOK w ramach zadania ma zostać dostarczony system typu Digital Signage lub równoważny umożliwiający zarządzanie siecią monitorów informacyjnych. Wskazany system powinien być zintegrowany z obecnie używanym systemem ESOK dostarczony wraz ze sprzętem i konfiguracją. Pozostałe informacje znajdują się w przedmiarze dla przedmiotowej części zamówienia specyfikacji ESOK. pozostałe informacje w siwz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212212-5


Dodatkowe kody CPV: 45212290-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa i rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Krytej Pływalni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia postępowanie w zakresie Części nr 1 przedmiotowego zamówienia, z uwagi na to, że w przedmiotowym postępowaniu na w/w część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 10:00 dnia 08.06.2018 r. nie złożono żadnej oferty na Część nr 1 zamówienia, w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na w/w część zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta w budynku Krytej Pływalni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73795.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TT Soft Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 9A
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90768.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90768.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90768.59
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.