eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont budynku zabytkowego położonego przy ul. Juliusza Słowackiego 26 w Bielsku-Białej w zakresie elewacji, pokrycia dachu, przebudowy kominów - ETAP III REMONTU - obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remonty werandy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141218-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej: Remont budynku zabytkowego położonego przy ul. Juliusza Słowackiego 26 w Bielsku-Białej w zakresie elewacji, pokrycia dachu, przebudowy kominów - ETAP III REMONTU - obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remonty werandy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553784-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07001907700000, ul. ul. Lipnicka 26, 43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 499 06 02, e-mail jroclawska@zgm.eu, faks 33 499 06 02; 499 06 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgm.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku zabytkowego położonego przy ul. Juliusza Słowackiego 26 w Bielsku-Białej w zakresie elewacji, pokrycia dachu, przebudowy kominów - ETAP III REMONTU - obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remonty werandy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGM/DZ/25/2018/ADM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku zabytkowego położonego przy ul. Słowackiego 26 w Bielsku-Białej w zakresie elewacji, pokrycia dachu, przebudowy kominów - w zakresie ETAPU III REMONTU - obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remonty werandy oraz remont klatki schodowej: 1) zamieszczona dokumentacja projektowa obejmuje cały zakres robót remontowych na budynku, które są realizowane w kilku etapach. Niniejsze zamówienie obejmuje tylko ETAP III remontu, 2) zakres ETAPU III REMONTU obejmuje prace związane z wykonaniem remontu elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, renowację bramy wejściowej, remont werandy oraz remont klatki schodowej, 3) przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania prac obejmujących przebudowę kominów i remont lokali mieszkalnych, które to prace zostały już wykonane w ETAPIE I REMONTU w 2016 rku, nie obejmuje również prac związanych z remontem dachu, które to prace zostały zrealizowane w ETAPIE II REMONTU w 2017 roku, 4) Budynek objęty zamówieniem zlokalizowany przy ul. Słowackiego 26 podlega ochronie konserwatorskiej jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków nieruchomych, 5) Prace należy wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 235/2013 z dnia 25. 04. 2013r. oraz Decyzją Nr 862/2015 z dnia 27. 08. 2015r. wydanymi przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej, zgodnie z Dokumentacją Projektową, STWiORB, badaniami stratygraficznymi, programem konserwatorskim oraz przedmiarami robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45442000-7, 45453000-7, 45453100-8, 45422100-8, 45422100-2, 45212350-4, 45111200-0, 45262600-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 429450.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. OPIFEX Ryszard Czauderna
Email wykonawcy: biuro@opifex24.pl
Adres pocztowy: ul. Brodzińskiego 14/11
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 463849.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 463849.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 463849.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.