Ogłoszenie nr 500140609-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.
Białystok: Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372983-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 374752-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 23507-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 102112200000,
ul. Słonimska
1,
15-026
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 8696018, e-mail
ias.bialystok@mf.gov.pl, faks
85 7328221.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2001-LO.260.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku biurowego, przebudowie budynku garażowego oraz rozbiórce budynku garażowego i gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45262500-6,
45300000-0,
45330000-9,
45331000-6,
45400000-1,
45421130-4,
45443000-4,
45111000-8,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.02.2017 - 31.08.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MERX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Stanisława Bukowskiego 1 / 40, 16-066 Białystok,
16-066,
Białystok, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1. w § 1 dopisuje się ust. 24 w brzmieniu: Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy, o której mowa w § 1 do wykonania - robót dodatkowych niezbędnych do realizacji zgodnie z uzupełniającą dokumentacją projektową, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia publicznego zgodnie z protokołem konieczności nr 6 z dnia 24.07.2017 r. oraz kosztorysami stanowiącymi załączniki do Aneksu nr 18 w terminie określonym Aneksem nr 18 2. w § 13 dopisuje się ust. 1r w brzmieniu: Strony ustalają szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy, które zostanie rozliczone zgodnie z zapisami § 13 umowy za roboty wskazane z § 1 ust. 24 Aneksu nr 18, zgodnie z protokołem konieczności nr 6 z dnia 24.07.2017 r. - nr 18 z dnia 04.06.2018r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do realizacji zadania zgodnie z uzupełniającą dokumentacją projektową, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia publicznego zgodnie z protokołem konieczności nr 6 z dnia 24.07.2017 r. oraz kosztorysami stanowiącymi załączniki do Aneksu nr 18
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W § 13 ust. 1r Szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy określono na podstawie kosztorysów z dnia 29.05.2018 r. na łączną kwotę netto w wysokości 2 753 627,91 zł (słownie złotych: dwa miliony siedemset pięćdziesiąt trzy tysiące sześćset dwadzieścia siedem złotych 91/100) plus należny podatek VAT, kwota brutto 3 386 962,33 zł (słownie złotych: trzy miliony trzysta osiemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa złotych 33/100) w tym stawka podatku VAT 23% zostanie rozliczone zgodnie z zapisami umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania wszelkich dostępnych materiałów i rozwiązań zamiennych w celu nieprzekroczenia szacunkowego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 13 ust. 1r, a w przypadku zaistnienia okoliczności nieprzewidzianych, mogących zwiększyć szacunkowe wynagrodzenie do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego na 14 dni przed terminem rozpoczęcia wykonania robót dodatkowych zwiększających szacunkowe wynagrodzenie, oraz nie rozpoczynania ich przed otrzymaniem zgody udzielonej przez Zamawiającego.
w § 21 dopisuje się ust. 6 w brzmieniu:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. Słonimskiej 1, 15-026 Białystok (nr tel. 85 869 60 18, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl );
- inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. Słonimskiej 1, 15-026 Białystok jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl , telefon +48 85 878 87 34
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją niniejszej umowy;
- odbiorcami danych osobowych osób Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp";
- dane osobowe osób Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w odniesieniu do danych osobowych osób Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2024 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Remont dylatacji modułowych estakad w ciągu drogi krajowej 8 i 65 ul. Gen. Stanisława Maczka w Białymstoku oraz w ciągu drogi krajowej 19 i 65 ul. Gen. Stanisława Sosabowskiego
- Dostawa pojemników z formaliną do próbek histopatologicznych
- Zakup i dostawa 500 ton masy na zimno do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r.
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- Częściowa likwidacja barier architektonicznych na terenie kampusu Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.33.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.