eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500140609-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Białystok: Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 372983-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 374752-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 23507-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 102112200000, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 8696018, e-mail ias.bialystok@mf.gov.pl, faks 85 7328221.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2001-LO.260.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku biurowego, przebudowie budynku garażowego oraz rozbiórce budynku garażowego i gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45262500-6,

45300000-0,

45330000-9,

45331000-6,

45400000-1,

45421130-4,

45443000-4,

45111000-8,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.02.2017 - 31.08.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MERX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, , ul. Stanisława Bukowskiego 1 / 40, 16-066 Białystok, 16-066, Białystok, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5755300.69 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1. w § 1 dopisuje się ust. 24 w brzmieniu: Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy, o której mowa w § 1 do wykonania - robót dodatkowych niezbędnych do realizacji zgodnie z uzupełniającą dokumentacją projektową, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia publicznego zgodnie z protokołem konieczności nr 6 z dnia 24.07.2017 r. oraz kosztorysami stanowiącymi załączniki do Aneksu nr 18 w terminie określonym Aneksem nr 18 2. w § 13 dopisuje się ust. 1r w brzmieniu: Strony ustalają szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy, które zostanie rozliczone zgodnie z zapisami § 13 umowy za roboty wskazane z § 1 ust. 24 Aneksu nr 18, zgodnie z protokołem konieczności nr 6 z dnia 24.07.2017 r. - nr 18 z dnia 04.06.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do realizacji zadania zgodnie z uzupełniającą dokumentacją projektową, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia publicznego zgodnie z protokołem konieczności nr 6 z dnia 24.07.2017 r. oraz kosztorysami stanowiącymi załączniki do Aneksu nr 18

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W § 13 ust. 1r Szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy określono na podstawie kosztorysów z dnia 29.05.2018 r. na łączną kwotę netto w wysokości 2 753 627,91 zł (słownie złotych: dwa miliony siedemset pięćdziesiąt trzy tysiące sześćset dwadzieścia siedem złotych 91/100) plus należny podatek VAT, kwota brutto 3 386 962,33 zł (słownie złotych: trzy miliony trzysta osiemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa złotych 33/100) w tym stawka podatku VAT 23% zostanie rozliczone zgodnie z zapisami umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania wszelkich dostępnych materiałów i rozwiązań zamiennych w celu nieprzekroczenia szacunkowego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 13 ust. 1r, a w przypadku zaistnienia okoliczności nieprzewidzianych, mogących zwiększyć szacunkowe wynagrodzenie do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego na 14 dni przed terminem rozpoczęcia wykonania robót dodatkowych zwiększających szacunkowe wynagrodzenie, oraz nie rozpoczynania ich przed otrzymaniem zgody udzielonej przez Zamawiającego. w § 21 dopisuje się ust. 6 w brzmieniu: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. Słonimskiej 1, 15-026 Białystok (nr tel. 85 869 60 18, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl ); - inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. Słonimskiej 1, 15-026 Białystok jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl , telefon +48 85 878 87 34 - dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją niniejszej umowy; - odbiorcami danych osobowych osób Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; - dane osobowe osób Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w odniesieniu do danych osobowych osób Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Wykonawcy: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.