eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › MODERNIZACJA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DZIAŁU FIZJOTERAPII Z PRZYSTOSOWANIEM ICH DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM DO WYMAGAŃ SANITARNYCH I TECHNICZNYCH, W CELU POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - W BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO W JANOWICACH WIELKICH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500140398-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich : MODERNIZACJA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DZIAŁU FIZJOTERAPII Z PRZYSTOSOWANIEM ICH DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM DO WYMAGAŃ SANITARNYCH I TECHNICZNYCH, W CELU POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - W BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO W JANOWICACH WIELKICH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560957-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich , Krajowy numer identyfikacyjny 1065062900000, ul. Sudecka 15, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 7547500, e-mail t.szkaradek@ zpir.pl, faks 75 7547503.
Adres strony internetowej (url): www.zpir.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DZIAŁU FIZJOTERAPII Z PRZYSTOSOWANIEM ICH DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM DO WYMAGAŃ SANITARNYCH I TECHNICZNYCH, W CELU POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - W BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO W JANOWICACH WIELKICH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.PN.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części pomieszczeń Działu Fizjoterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do wymagań sanitarnych i technicznych, w celu poprawy jakości świadczonych usług na rzecz osób niepełnosprawnych. Zamówienie obejmuje skrzydło lewe budynku na poziomie O (parter) i skrzydło prawe na poziomie 1 (piętro) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich przy ul. Sudeckiej 15. Prace objęte zamówieniem będą wykonywane w budynku, w którym prowadzona jest statutowa działalność lecznicza. Na czas remontu z użytkowania zostaną jedynie wyłączone pomieszczenia, w skrzydłach objętych postępowaniem- zgodnie z oznaczeniem na pliku do SIWZ nr [3] i [5]. Zakres robót budowlanych obejmuje, w szczególności: P o z i o m O (parter) 1. ROBOTY BUDOWLANE, w szczególności: - rozbiórki m. innymi warstw posadzkowych, ścian, ,filarów , okładzin ściennych z płytek- ok. 65m2; wykucie ościeżnic drewnianych (19 m2 i stalowych( ok.14m2) - wykonanie warstw wyrównawczych i posadzek cementowych- ok. 280m2; - wykonanie przesklepień otworów w ścianach, uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów; - wykonanie na ościeżach tynków zwykłych wew. z zaprawy cementowej- ok.54m; - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo kartonowych zwykłych i wodoodpornych- ok.148m2; - wykonanie gładzi- ok.1120m2; - montaż drzwi - aluminiowych EI30 -ok.3,60m2 i płytowych -ok.12m2; - licowanie ścian płytkami- ok.60m2; - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych -ok.93m2; - ułożenie wykładziny homogenicznej na uprzednio przygotowanych posadzkach-ok.191m2; - roboty malarskie - ok. 930m2; -założenie poręczy ściennych z pochwytem- ok. 45m. 2. ROBOTY HYDRAULICZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: urządzeń sanitarnych, baterii -ok.13szt, grzejników - 8kpl, rurociągów-ok. 12mb; - wykonanie rurociągów z rur wielowarstwowych- ok.100mb i PCW-ok.50mb; - montaż umywalek z bateriami dla niepełnosprawnych - 6szt; - montaż misek ustępowych dla niepełnosprawnych łącznie z pochwytami - 4kpl. - montaż grzejników łazienkowych- 4szt. oraz zaworów grzejnikowych- 14 szt. - montaż rurociągów c.o.- miedź - ok.12mb - próba szczelności instalacji c.o. 3. ROBOTY ELEKTRYCZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: gniazd, puszek, opraw oświetleniowych żarowych- ok.34szt, przewodów kabelkowych- ok. 270m; - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - ok.490mb; - montaż skrzynek i rozdzielnic- 1 szt.; - montaż przewodów kabelkowych- ok.1800mb; - montaż na uprzednio przygotowanym podłożu puszek instalacyjnych- ok.93szt. i gniazd instalacyjnych-ok.71szt.; - montaż opraw oświetleniowych, zawieszanych zwykłych- ok.45szt. i awaryjnych - 4szt. - montaż optycznych czujek dymu- ok.18szt. - wykonanie układu sygnalizacji elektrycznej- 3 kpl.; - uruchomienie i pomiary linii dozorowanych adresowych- do ok.128 adresów - instalacja WIFI - 1 kpl; - badania, sprawdzenia, pomiary- kpl. 4. WYPOSAŻENIE - patrz plik oznaczony jako [4] uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu: biurko, krzesło obrotowe z oparciem i podłokietnikami- 2szt, krzesło tapicerowane, stacjonarny stół do masażu, parawan- 2 szt., lustro zwykłe - 2szt. i uchylne, leżanka rehabilitacyjna, stolik do aparatury, wyposażenie w sprzęt sportowy. P o z i o m 1 (piętro) 1. ROBOTY BUDOWLANE, w szczególności: - rozbiórki m. innymi ścian, filarów, posadzek: deszczułki- ok.232m2,z płytek-24m2; wykładziny ściennej-ok.30m2, ościeżnic drewnianyc-ok.8m2, - wykonanie warstw wyrównawczych - ok. 48m2; - uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów - ok. 2,4m3; - wykonanie tynków zwykłych wew. z zaprawy cementowej- ok.62m; - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo kartonowych, obudowy słupów - ok. 35m2; - wykonanie gładzi- ok.482m2; - montaż drzwi - aluminiowych jedno- i dwuskrzydłowych -ok.21m2 i płytowych z ościeżnicami-ok.8m2; - licowanie ścian płytkami- ok.48m2; - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych-ok.63m2; - ułożenie wykładzin rulonowych z tworzyw na uprzednio przygotowanych posadzkach-ok.232m2; - roboty malarskie - ok. 980m2; - wykonanie sufitu podwieszanego- kasetonowego- ok. 39m2; - założenie poręczy ściennych - ok. 32m. i odbojnic ściennych gr. 15cm-ok.35m - dostawa i montaż luster- ok.13,9m2. 2. ROBOTY HYDRAULICZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: urządzeń sanitarnych, baterii -ok.6 szt, - wykonanie rurociągów z tworzywa sztucznego - ok.51mb - montaż umywalek z bateriami - 4szt; - montaż misek ustępowych- 4kpl. 3. ROBOTY ELEKTRYCZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: gniazd, puszek, opraw oświetleniowych żarowych- ok.28szt, przewodów kabelkowych- ok. 280m; - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - ok.280mb; - montaż skrzynek i rozdzielnic- 1 szt.; - montaż przewodów kabelkowych- ok. 690mb; - montaż na uprzednio przygotowanym podłożu puszek instalacyjnych- ok.40szt. i gniazd instalacyjnych-ok.40szt.; - montaż opraw oświetleniowych, zawieszanych zwykłych- ok.35szt. - montaż centralek sygnalizacji pożaru - 2 szt. i optycznych czujek dymu- ok.18szt. - uruchomienie i pomiary linii dozorowanych adresowych- do ok.128 adresów - instalacja WIFI - 1 kpl; - badania, sprawdzenia, pomiary- kpl. 2. Podany w punkcie 1. zakres robót ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową, a tym szczególnie na rysunkach poszczególnych rzutów pomieszczeń. 3.Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm.), osoby wykonujące wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia tj. : o z robót budowlanych: rozbiórki oraz proste prace nie wymagające wykształcenia zawodowego oraz doświadczenia tj. wykonywanie warstw wyrównawczych, drobne roboty murarskie takie jak uzupełnianie ścian, zamurowywanie otworów, założenie poręczy i odbojnic ściennych, prace porządkowe o z robót hydraulicznych: roboty demontażowe zestawów sanitarnych (umywalki, miski ustępowe) jak również proste prace nie wymagające wykształcenia zawodowego oraz doświadczenia o z robót elektrycznych: prace demontażowe m. innymi: gniazd, puszek, opraw oświetleniowych żarowych- przewodów, kucie bruzd dla przewodów, zamurowywanie bruzd po ułożeniu przewodów. 4. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421146-9, 45450000-6, 45311200-2, 45330000-9, 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 493625.06
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pan Andrzej Żurawski prowadzący osobiście działalność pn. ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "ROOSBUD" ANDRZEJ ŻURAWSKI
Email wykonawcy: roosbud@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kościelna 2A
Kod pocztowy: 59-550
Miejscowość: Wojcieszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 625006.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 618000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 625006.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.