eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500139434-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558266-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300161, ul. ul. Szafera 10, 71245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 698 400, e-mail malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl, faks 914 394 763.
Adres strony internetowej (url): www. arimr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja Wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR16.2610.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ)rozdział III. 2. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej "artykułami biurowymi" na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w "Wykazie zamawianych artykułów" wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwana dalej SIWZ, oraz w "Wykazie zamawianego papieru" wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 B do SIWZ. 3. Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. 4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w pkt 6 rozdziału III SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw. 5. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.1. rozdziału III SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.2. rozdziału III SIWZ. 6.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie I części zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1


Dodatkowe kody CPV: 30197644-2, 30199500-5, 30237430-2, 30192130-1, 30192160-0, 30197320-5, 30197330-8, 30199230-1, 22600000-6, 24910000-6, 22800000-8, 30141200-1, 30192100-2, 39241200-5, 22000000-0, 30195000-2, 30237250-6, 30193500-3, 39541130-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97241.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "RAKPOL" Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna
Email wykonawcy: hutownia@rakpol.pl
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 31
Kod pocztowy: 70-313
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88031.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88031.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88031.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zwanej dalej ustawą, z uwagi na to że, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z art. 146 ust. 6 ustawy . Po otwarciu ofert w trakcie czynności ich badania Zamawiający powziął informację o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie zdania nr 2 w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) w poz. 3 papier ksero A3 kolor żółty. Opis dokonany w Formularzu ofertowym jest sprzeczny z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określonym w rozdziale III SIWZ pkt. 6.2 - poz. 3 papier ksero A4 (kolor żółty). Zamawiający omyłkowo opisał format papieru w poz. 3 formularza ofertowego, prawidłowy format papieru to A4. Wykonawca zgodnie z wzorem formularza ofertowego zaoferował papier kolor żółty formatu A3. Powyższe stanowi wadę na etapie oceny i badania ofert i wada ma charakter nieusuwalny. Wskazany w formularzu opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym warunkującym złożenie prawidłowej niepodlegającej odrzuceniu oferty przez potencjalnych Wykonawców. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie II części zamówienia w przypadku dokonania przez Zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przygotowując SIWZ w poz. 3 formularza ofertowego omyłkowo określił opis papieru ksero. Powyższy błąd spowodował złożenie przez Wykonawcę oferty niezgodnej z treścią SIWZ w zakresie papieru ksero dla poz. 3, tym samym nie jest możliwy wybór najkorzystniejszej oferty w zakresie II części zamówienia. Brak możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty jest niemożliwą do usunięcia wadą na tym etapie postępowania. W toku badania i oceny ofert nie jest możliwe dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający co najwyżej może rozważyć unieważnienie postępowania tak jak to wynika z przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy i zostało to potwierdzone w ugruntowanym orzecznictwie (wyrok KIO z dnia 20 czerwca 2012 r. sygn.. akt KIO 1184/12, oraz wyrok KIO z dnia 18 kwietnia 2013 r. sygn. akt KIO 532/13). Ponadto zgodnie z treścią wyroku Sądu Okręgowego w Białymstoku z dnia 28 kwietnia 2006 r. II CA 218/06 "... wprowadzenie zmian w SIWZ dopiero po upływie terminu składania ofert stanowi rażące naruszenie ustawy i narusza warunki udziału wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne" Opis przedmiotu zamówienia określony w SIWZ jak i w załącznikach jest jednym z najważniejszych elementów przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, mającym zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia celu postępowania - zawarcia ważnej umowy w sprawie jego wykonania. Aby było to możliwe Zamawiający musi opisać przedmiot zamówienia w SIWZ wraz z załącznikami w sposób jasny, zrozumiały i wyczerpujący, aby Wykonawcy nie mieli wątpliwości jaki produkt mogą zaoferować (art. 29 ust. 1 ustawy). Powyższa omyłka ma wpływ na wynik postępowania w zakresie II części zamówienia, gdyż każdy z potencjalnych Wykonawców winien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty. Powyższy stan faktyczny w pełni uzasadnia przesłanki określone w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy w związku z art. 146 ust. 6 ustawy, gdyż naruszenie przepisów uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.