To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-19
Ogłoszenie nr 500139027-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem: Dzierżawa kontenera medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc " Odrodzenie" w Zakopanem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559393-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500115405-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem, Krajowy numer identyfikacyjny 29517100000,
ul. ul. Gładkie
1,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 015 045, e-mail
s.kolasa@szpitalodrodzenie.pl , faks
182 014 632.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalodrodzenie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa kontenera medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc " Odrodzenie" w Zakopanem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.ZP.271-9/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa obejmująca dostawę i montaż zabudowy kontenerowej dla potrzeb pracowni RTG i tomografu komputerowego Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem. 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej na podstawie koncepcji załączonej przez Zamawiającego i dostarczenie jej w terminie do 4 tygodni od podpisania umowy; 2) Uzgodninienie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej pod względem radiologicznym i sanitarnym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zatwierdzoną dokumentację projektową w wersji papierowej - 5 szt. i elektronicznej-1 szt.; 3) Dostawę i montaż zabudowy kontenerowej wg. zatwierdzonej dokumentacji projektowej, w tym pełne szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi technicznej dostarczonych modułów; 4) Wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan, energetycznej wewnątrz zabudowy kontenerowej wraz ze sporządzeniem protokołów badań i odbioru; 5) Współpracę przy montażu aparatów RTG i tomografu komputerowego z firmą(ami) wskazanymi przez Zamawiającego (po posadowieniu kontenerów, w trakcie montażu i po montażu (roboty polegające na zaślepieniu kanałów technologicznych w podłodze i na ścianach, podpięcie do sieci komputerowej szpitalnej, itp.); 6) Uzyskanie odbioru końcowego po montażu przez WSSE w Krakowie; 7) Demontaż i transport kontenerów po zakończeniu dzierżawy; 8) Uporządkowanie terenu wokół zabudowy kontenerowej w związku z wykonywaniem usługi ich montażu i demontażu. 1.2 Po stronie Zamawiającego są: 1) Przygotowanie terenu pod montaż kontenerów (ułożenie płyt betonowych i ich późniejszy demontaż); 2) Przeniesienie, montaż i demontaż urządzeń radiologicznych RTG oraz tomografu komputerowego wraz z uruchomieniem w/w urządzeń; 3) Uzyskanie i utrzymanie zezwoleń wymaganych w celu lokalizacji, uruchomienia i eksploatacji Kontenera w czasie obowiązywania umowy (zgłoszenie w Starostwie Powiatowym obiektu tymczasowego/uzyskanie pozwolenia) 4) Wykonanie przyłączy wod-kan, energetycznego z budynku szpitala (WLZ) wraz ze sporządzeniem protokołów badań i odbioru; 1.3 Założenia funkcjonalne. 1) W zabudowie kontenerowej zostaną zamontowane aparaty tomografu komputerowego Optima CT660 (GE HEaLTHCARE) i RTG Flexavision HB ze statywem do zdjęć Płuc BR-120 m ( Shimadzu Corporation) będące własnością Zamawiającego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. 2) Dostarczona zabudowa kontenerowa stanowić ma zespół kontenerów składający się z: a) Pomieszczenia pracowni RTG wraz z kabiną sterowniczą; b) Pomieszczenia pracowni TK wraz z kabina sterowniczą; c) Przebieralni pacjentów 2 kabiny po jednej na każde pomieszczenie; d) Śluzy komunikacyjnej. Uwaga: 3) Pomieszczenia pracowni muszą być oddzielone osłonami radiologicznymi od pozostałych pomieszczeń; 4) Pomieszczenia pracowni RTG i TK muszą być wentylowane i klimatyzowane mechanicznie; 5) Ogrzewanie elektryczne - przyłącz energetyczny z rozdzielni elektrycznej w budynku szpitala; 6) Przyłącz wodny z budynku szpitala; 7) Przyłącz kanalizacyjny do istniejącej studzienki kanalizacyjnej obok budynku. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej integralną część SIWZ tj: Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu dzierżawy (arkusz informacji technicznej o wyposażeniu technologicznym); Załącznik nr 1a - projekt koncepcyjny zabudowy kontenerowej; Załącznik nr 1b - dokumentacja projektowa montażu aparatu RTG i TK wraz z obliczeniami radiologicznymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 70310000-7
Dodatkowe kody CPV: 44211110-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
504300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem w zakresie istniejących wejść oraz wymiany posadzek i parapetów wewnętrznych
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.