eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa pucharów wraz z emblematami, medali, wstążek materiałowych, statuetek szklanych, koszulek sportowych z nadrukiem, koszulek sportowych polo z nadrukiem, z prawem opcji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500138859-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Województwo Małopolskie: Sukcesywna dostawa pucharów wraz z emblematami, medali, wstążek materiałowych, statuetek szklanych, koszulek sportowych z nadrukiem, koszulek sportowych polo z nadrukiem, z prawem opcji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560512-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Małopolskie, Krajowy numer identyfikacyjny 351554287, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (12)6303408, e-mail przetargi@umwm.pl, faks (12)6160144.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/umwm/
Adres profilu nabywcy: http://bip.malopolska.pl/umwm/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa pucharów wraz z emblematami, medali, wstążek materiałowych, statuetek szklanych, koszulek sportowych z nadrukiem, koszulek sportowych polo z nadrukiem, z prawem opcji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZ-VIII.272.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nagród/upominków na wydarzenia objęte patronatem Marszałka WM. a) Puchary wraz z emblematami - 200 szt. b) medale - 500 szt. c) wstążki materiałowe - 500 szt. d) statuetki szklane - 20 szt. e) koszulki sportowe z nadrukiem - 400 szt. f) koszulki sportowe polo z nadrukiem - 200 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz/załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 4. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wszystkie przedmioty wymienione w sopz na następujących zasadach: a) okres objęty gwarancją na wszystkie dostarczone przedmioty - 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, b) w czasie związania terminem gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania wad występujących w w/w przedmiotach, c) w przypadku wystąpienia wad przedmiotów, które będą się powtarzały (tj. co najmniej dwa razy wystąpienie tej samej wady w tym samym rodzaju przedmiotu), bądź których nie da się usunąć, nastąpi ich wymiana na koszt Wykonawcy. Prawem opcji objęte są: a. Puchary wraz z emblematami - 200 szt. b. medale - 500 szt. c. wstążki materiałowe - 500 szt. d. statuetki szklane - 20 szt. e. koszulki sportowe z nadrukiem - 400 szt. f. koszulki sportowe polo z nadrukiem - 200 szt. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia określonej w formularzu (załącznik nr 1 do siwz); zaś materiały objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb oraz wygenerowania oszczędności przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami: 1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 2) ceny jednostkowe brutto prawa opcji materiałów nie będą wyższe jak zamówienia podstawowego, określonego w formularzu oferty dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę stanowiącym zał. nr 1 do siwz; 3) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.53.00.00 - Prezenty i nagrody


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40107.82
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H. Papier Box Anna Kwasigroch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Filarecka 17a
Kod pocztowy: 30-110
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53681.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53681.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53681.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.