eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Modernizacja budynku gminnego remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Brudzowicach w Gminie Siewierz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500138228-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Gmina Siewierz: Modernizacja budynku gminnego remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Brudzowicach w Gminie Siewierz

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548602-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Siewierz, Krajowy numer identyfikacyjny 53076100000, ul. ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326499471, 6499400, e-mail siewierz@siewierz.pl, faks 326 499 402.
Adres strony internetowej (url): www.siewierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku gminnego remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Brudzowicach w Gminie Siewierz

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIFZP-VII.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku gminnego remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Brudzowicach w Gminie Siewierz. 2. Przedmiot zamówienia został określony w SIWZ, przedmiarze robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obejmuje w szczególności: a) malowanie 2-ch garaży - malowanie wewnątrz (ściany i sufity), b) malowanie blach pokrycia dachowego i remont zachodniej elewacji budynku OSP - zgodnie z zakresem prac ujętym w przedmiarze robót, c) dostawa i wymiana 4-ch szt. muszli klozetowych z automatyką typu kompakt, 4-ch szt. pokryw muszli klozetowych (wolnoopadających, antybakteryjnych), dostawa i wymiana 3-ch szt. baterii umywalkowych, demontaż i powtórne zamontowanie 3-ch szt. istniejących umywalek, d) wykonanie połączenia istniejącego odpływu od zlewozmywaka do studni chłonnej (aktualnie odpływ jest wyprowadzony poza budynek i zakończony przy elewacji zewnętrznej budynku remizy) - zadaniem Wykonawcy robót będzie ułożenie 4 mb rury PCV i połączenie odpływu zlewozmywaka z istniejącą studnią chłonną, e) demontaż istniejącego sufitu podwieszanego na sali dużej i w korytarzu na parterze budynku, demontaż płyt ściennych i innych elementów (zgodnie z opisem w przedmiarze robót), zabudowanie sufitu podwieszanego z kasetonów, zabudowanie płyt G-K wodoodpornych ściennych, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian, sufitów i innych elementów, dostawa i zamontowanie rolety zewnętrznej antywłamaniowej, dostawa i zabudowanie drzwi wewnętrznych i wykonanie innych zadań na parterze budynku, opisanych w przedmiarze robót, f) dostawa i wymiana 7 szt. drzwi łazienkowych ( w tym 1 szt wraz z ościeżnicą do zabudowania w ściance działowej K-G), wymiana płytek podłogowych i naściennych w toalecie dla niepełnosprawnych, wykonanie innych prac w pomieszczeniach toalet na parterze budynku wraz z dostawą i zamontowaniem wyposażenia łazienkowego - zgodnie z opisem w przedmiarze robót, g) dostawa i zamontowanie elektrycznego, pojemnościowego (60 l.) podgrzewacza wody, h) dostawa i zabudowanie nowego oświetlenia oraz wentylatorów wywiewnych oraz wykonanie nowej instalacji zasilającej 230V w pomieszczeniach na parterze budynku - zgodnie z opisem w przedmiarze robót, i) dostawa i wymiana wentylatorów i oświetlenia w pomieszczeniach toalet na parterze budynku, j) dostawa i zamontowanie zlewozmywaka dwukomorowego z blachy nierdzewnej, baterii zlewozmywakowej z wylewką na elastycznym, wysuwanym połączeniu o dł. min 1 m, szafki pod zlewozmywak z syfonem z dodatkowym wejściem do zainstalowania odpływu zmywarki do naczyń. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, c) wykonania wszystkich robót towarzyszących zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót, d) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania istniejących urządzeń, instalacji, obiektów - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, f) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, h) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, j) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, k) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), l) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Materiały te stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport do 5 km i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę, m) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Pozostałe warunki zamówienia: a) Wykonawcy w celu prawidłowego przygotowania oferty umożliwia się przeprowadzenie wizji w terenie. b) W trakcie robót Wykonawca zobowiązany jest przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. c) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. d) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. e) Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie dokumentacji przetargowej, kosztorysu ofertowego oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 5. Rozwiązania równoważne: a) Jeżeli w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót lub innych załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. b) Ilekroć mowa jest o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach. c) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter kosztorysowy i będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego dopuszcza się płatność częściową, zgodnie z faktycznym stopniem zaawansowania prac. Faktury Wykonawcy za wykonane roboty zostaną zapłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół częściowy/końcowy odbioru robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, udzieli Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynoszącej minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a maksymalnie na okres 36 miesięcy, zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty - Zał. nr 1 do SIWZ. Okres udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie uwzględniony podczas oceny ofert na zasadach określonych w Części XIX SIWZ. 8. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu w trakcie realizacji zamówienia, tj. czynności w trakcie robót określonych w części III pkt 2 SIWZ. b) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: ? żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, ? żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, ? przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45443000-4, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 191391.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza "WIELOBRANŻOWA"
Email wykonawcy: srw5@gazeta.pl
Adres pocztowy: ul. Pogorzelska 5
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221727.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221727.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221727.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.