Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500138073-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Wrocław: Zarządzanie projektem - pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla przedsięwzięcia pn. "Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych Powiatu Wrocławskiego oraz 8 Gmin: Czernicy, Długołęki, Jordanowa Śląskiego,
Kątów Wrocławskich, Kobierzyc, Mietkowa, Siechnic i Żórawiny, w ramach programu RPO WD 2014-2020, Poddziałanie 2.1.1.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych uslug publicznych dla mieszkańców i podmiotow gospodarczych Powiatu Wrocławskieo oraz 8 Gmin: Czernicy, Długołeki, Jordanowa Śląskiego, Katów Wrocławskich, Kobierzyc, Mietkowa, Siechnic i Żórawiny dofinansowanego w 85% w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wójewództwa Dolnośląskiego 2014-2020 (Działanie 2.1. E-usługi publiczne, Poddziałanie) 2.1.1 E-usługi publiczne - konkurs horyzontalny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635601-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500034327-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzili postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Wrocław, ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław
Gmina Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003
Gmina Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków
Gmina Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55, 55 - 065 Jordanów Śląski
Gmina Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie
Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce
Gmina Mietków, ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków
Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II, 55 - 011 Siechnice
Gmina Żórawina, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000,
ul. ul. Kościuszki
131,
50440
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 71 72 21 700, e-mail
starostwo@powiatwroclawski.pl, faks
+48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem - pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla przedsięwzięcia pn. "Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych Powiatu Wrocławskiego oraz 8 Gmin: Czernicy, Długołęki, Jordanowa Śląskiego, Kątów Wrocławskich, Kobierzyc, Mietkowa, Siechnic i Żórawiny, w ramach programu RPO WD 2014-2020, Poddziałanie 2.1.1.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SP.ZP.272.57.2017.II.FR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie podmiotu do realizacji zamówienia polegającego na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu dla przedsięwzięcia informatycznego polegającego na wdrożeniu e-usług publicznych oraz infrastruktury i oprogramowania teleinformatycznego realizowanego w partnerstwie przez 9 podmiotów administracji samorządowej, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzór i koordynację wdrażania projektu partnerskiego w celu osiągnięcia zakładanych efektów (wskaźników produktu i rezultatu) oraz prawidłowe rozliczenie wydatków poniesionych w ramach Projektu Do głównych zadań Inżyniera Projektu (zwanego dalej IP) będzie należało: 1)Przygotowanie Metodyki Zarządzania Projektem, obejmującej procedury wdrażania, monitoringu i rozliczania projektu. 2)Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych planowanych w ramach projektu oraz doradztwo prawne. 3)Kompleksowy nadzór techniczny nad projektem oraz realizacją umów z wykonawcami na dostawy i usługi, w tym, udział w odbiorze oraz weryfikacji poprawności i efektywności działania wdrażanych systemów informatycznych i usług. 4)Monitoring oraz bieżąca kontrola finansowa połączona z analizą ryzyk, w tym przygotowywanie wniosków o płatność (częściowych i końcowego) w systemie SL2014 w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu. 5)Wykonywanie pozostałych zadań związanych z prawidłową realizacją i rozliczeniem Projektu, w tym działania informacyjne. Realizacja zadań, określonych w pkt. 3.3.1. SIWZ musi być prowadzona przez IP zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu, studium wykonalności, RPO WD 2014-2020, Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WD 2014-2020, Regulaminem konkursu do działania 2.1.1; wytycznymi IZ RPO WD oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE w zakresie realizacji projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). Inżynier Projektu będzie wykonywać zadania z najwyższą starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym (Liderem Projektu) oraz Partnerami w Projekcie - stosując się do poleceń Zamawiającego oraz wytycznych IZ RPO WD. Inżynier Projektu (IP) zapewni odpowiedni Personel (Zespół Inżyniera Projektu), składający się z Ekspertów Kluczowych oraz Personelu Wspierającego działania IP w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w skład Ekspertów Kluczowych weszli co najmniej n/w eksperci: 1)Kierownik Zespołu Inżyniera Projektu (KZI) - Ekspert 1 2)Specjalista ds. Prawa Zamówień Publicznych i doradztwa prawnego - Ekspert 2 3)Specjalista ds. Technicznych (Infrastruktury IT, Systemów Dziedzinowych, Systemów IT) - Ekspert 3 4)Specjalista ds. Rozliczeń Finansowych i Monitoringu - Ekspert 4. Inżynier Projektu zapewni również Personel Wspierający m.in. do obsługi administracyjnej i stałej komunikacji. Sposób, w jaki Inżynier Projektu zorganizuje i będzie wykonywał swoje zadania przedstawiony zostanie w Metodyce Zarządzania Projektem (MZP), która zostanie przygotowana przez IP w terminie 30 dni od podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w tym opis projektu, zakres prac, sposób realizacji, koordynacja zostały określone w załączniku 5.1. do SIWZ, stanowiącym jego integralną część. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia, odbiór przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ oraz Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 79421100-2
Dodatkowe kody CPV:
79111000-5,
72000000-5,
72100000-6,
72220000-3,
72266300-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. od 14.02.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zarządzanie projektem - pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla przedsięwzięcia pn. "Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych Powiatu Wrocławskiego oraz 8 Gmin: Czernicy, Długołęki, Jordanowa Śląskiego, | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
NBC Consulting Sp. z o.o.,
,
ul. Astrów 10,
40-045,
Katowice, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana ekspetów ze strony Wykonawcy, zmiana danych adresowych do prowadzenia korespondencji
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca pismem z dnia 06.04.2018 r., oraz z dnia 12.04.2018 r., wystąpił z propozycją zmian do umowy oraz przekazał dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt. 8.5. ppkt. 1. b) SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału wskazanych ekspertów
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiany programistyczne w ramach platformy edukacyjnej Akademia PARP (LMS Moodle)
- Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
- "Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy."
- Opracowanie Narzędzia dla pracodawców obejmującego prototyp e-kwestionariusza w wersji mid-fidelity oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia dla pracodawców
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.