To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500137907-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego: "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547034-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 28854400000,
ul. ul. Kościelna
13,
41200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 660 885, e-mail
dyrektor@imp.sosnowiec.pl, faks
322 661 124.
Adres strony internetowej (url): www.imp.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/4/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 1 materiały ogólnomedyczne Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Kieliszek do leków - jednorazowy plastikowy a=90szt lub z przeliczeniem 300 op 2 Kubki pojniczki plastikowe z przykrywką 150 szt 3 Torba jednorazowa na wymiociny z oznaczoną skalą: 100, 500, 1000, 1500ml, posiada trójkątny zaoblony z jednej strony uchwyt plastikowy dostosowany kształtem do twarzy - op.zbiorcze max 50szt. 600 szt 4 Wieszak plastikowy do zawieszania worka na mocz na krawędzi łóżka 250 szt 5 Staza bezlateksowa w rolce/minimum 25szt na rolce 40 szt suma: Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Warunkiem przystąpienia do pakietu 1 jest dostarczenie przynajmniej jednej próbki poz. 3 Pakiet nr 2 materiały ogólnomedyczne Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Jednorazowy, jałowy, pełnobarierowy, fartuch chirurgiczny, wykonany z wielowarstwowej włókniny hydrofobowej wzmocniony na rękawach i w okolicy brzucha i klatki piersiowej, chłonnymi i nieprzemakalnymi wstawkami. Opakowanie max. 25szt lub z przeliczeniem 250 szt. 2 Serweta włókninowa laminowana folią STERYLNA 80 x 90cm 500 szt. 3 Maska chirurgiczna na gumki -3 warstwowa, jednorazowa szt.50 20 op. 4 Fartuch medyczny jednorazowy fizelinowy 2500 szt. 5 Podkład chłonny z warstwą folii i pulpą celulozową 60/90cm, chłonność 1400ml, wodoodporna powłoka zewnętrzna PE i 4 uszczelnione krawędzie zapewniają nieprzemakalność,pulpa celulozowa 143g/m2, włóknina 11g/m2, folia PE 20g/m2 200 szt. 8 Podkłady na rolce 60cm x 50m x 80m 200 szt. suma Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 3 Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość neto Wartość brutto 1 Klips na nos 100 szt. 2 Przyrząd do treningu oddechowego, do ćwiczenia wdechu, wykonany z medycznego PCV, trzy zakresy pracy o przepływie 600ml/s, 900ml/s, 1200 ml/s, zakresy pracy naniesione na komory, zakres pracy kodowany podnoszeniem różnego koloru kulek , rurka z ustnikiem (możliwość odłączenia rurki od przyrządu i ustnika od rurki) , filtr na wejściu do przyrządu zatrzymujący zanieczyszczenia, nie zawierający lateksu, przeznaczony dla jednego pacjenta 100 szt. 3 Zestaw do inhalacji dla dorosłych składający się z maski lub ustnika, nebulizatora i drenu 200 kpl. suma Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 4 chusteczki do dezynfekcji Lp. Asortyment ilość j.m. Cena jednostkowa netto Vat Wartość netto Wartość brutto 1 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych oraz drobnego sprzętu medycznego odpornego na działanie alkoholu nasączone dwoma alkoholami : izopropanol, etanol. Chusteczki w rozmiarze 17 x 23 cm konfekcjonowane po 100 sztuk w opakowaniu w tubie 10 2 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych oraz drobnego sprzętu medycznego odpornego na działanie alkoholu nasączone dwoma alkoholami : izopropanol, etanol. Chusteczki w rozmiarze 17 x 23 cm konfekcjonowane po 100 sztuk w opakowaniu.(wkład) 70 3 Bezalkoholowe chusteczki do mycia i odkażania powierzchni, wyrobów i urządzeń medycznych, w tym stosowane do głowic USG ( zaświadczenie producenta do głowic). Wymiar chusteczki 17 x 23 cm. Opakowanie: plastikowa tuba zawierająca 100 szt. Spektrum działania: B ( MRSA), F ( C, albicans), V ( HIV, HBV,HCV,BVDV, VACCIN, Rota - 1 minuta polyoma SV40 ) Noro - 30 min. TBC - 15 min. 10 4 Bezalkoholowe chusteczki do mycia i odkażania powierzchni, wyrobów i urządzeń medycznych, w tym stosowane do głowic USG ( zaświadczenie producenta do głowic). Wymiar chusteczki 17 x 23 cm. Opakowanie: wkład do tuby zawierający 100 szt. Spektrum działania: B ( MRSA), F ( C, albicans), V ( HIV, HBV,HCV,BVDV, VACCIN, Rota - 1 minuta polyoma SV40 ) Noro - 30 min. TBC - 15 min. 50 5 Chusteczki w wiaderkach, gotowe do nasączania preparatami dezynfekcyjnymi lub do osuszania powierzchni wyrobów medycznych. Rozmiar jednego listka 18x25cm o gramaturze włókniny 65-80g/2. Produkt niepalący. Pakowany po 300szt w rolce. 10 6 Chusteczki - wkłady, gotowe do nasączania preparatami dezynfekcyjnymi lub do osuszania powierzchni wyrobów medycznych. Rozmiar jednego listka 18x25cm o gramaturze włókniny 65-80g/2. Produkt niepalący. Pakowany po 300szt w rolce. 60 Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 5 Bielizna pościelowa Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Prześcieradło bawełniane 240cm/140-160cm 120 szt. 2 Poszewka bawełniana 70/80cm 80 szt. 3 Poszwa bawełniana 200/140cm 100 szt. 4 Podkład bawełniany 70/120-140cm 100 szt. 5 Poduszka anilana 80/70cm 15 szt. 6 Kołdra poliestrowa 200/140cm 10 szt. 7 Materac do łóżka chorego w wymiarach 200/90cm, wys.min.10cm, gąbkowy z pokrowcem zmywalnym 10 szt. suma Zamawiający wymaga gramatury materiału 170g/m2 Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 6 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 miesiące Oferowane opakowanie jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT Wartość netto Wartość brutto 1 jednorazowa miska do mycia pacjentów z pulpy celulozowej ok. 3l 1000 szt 2 jednorazowy basen z pulpy celulozowej + pokrywka 1500 szt 3 jednorazowa kaczka z pulpy celulozowej 500 szt Suma Wykonawca przystępujący do pakiet 6 zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie 10 podstawek do basenów. Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet nr 7 Rękawice jednorazowe Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, z przedłużonym mankietem, niebieskie, chlorowane od wewnątrz, teksturowane na palcach, mankiet rolowany. AQL 1,5, grubość ścianki: na palcu 0,16±0,02mm, na dłoni 0,09 ±0,02mm, na mankiecie 0,08±0,02mm, długość min 290 mm. Odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN 374-1, mikroorganizmów wg EN 374-2, min 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min 70% na min 2 poziomie - potwierdzone Certyfikatem jednostki notyfikowanej. Odporne na środki dezynfekcyjne: Perform, Incidin, Sterillium Pure - min 2 poziom- potwierdzone badaniami wg EN 374-3 z jednostki niezależnej. Rozmiary S-XL kodowane kolorystycznie na opakowaniu. Pakowane po 100 sztuk 50 op 2 Rękawice nitrylowe hipoalergizujące, wykonane z miękkiego w dotyku nitrylu, tylko powierzchnia palców rękawic teksturowana, polimeryzowane (rozmiar S, M, L, XL) a=200szt/lub z przeliczeniem 1400 op 3 Rękawice foliowe a'100 szt. rozm.M 150 op suma: Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Warunkiem przystąpienia do pakietu 1 jest dostarczenie przynajmniej jednej próbki poz. 1 i 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2557.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polmil Sp. z o.o. Sp.k.,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2581.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8012.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7446.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pakiet 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2107.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2592.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: pakiet 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3898.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Euro Trade Technology Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4795.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: pakiet 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8913.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Pościeli Świt
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8659.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: pakiet 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1756.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polmil Sp. z o.o. Sp.k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2450.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: pakiet 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29095.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29216.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
- Demontaż balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa staplerów
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.