eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137907-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego: "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547034-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 28854400000, ul. ul. Kościelna 13, 41200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 660 885, e-mail dyrektor@imp.sosnowiec.pl, faks 322 661 124.
Adres strony internetowej (url): www.imp.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet nr 1 materiały ogólnomedyczne Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Kieliszek do leków - jednorazowy plastikowy a=90szt lub z przeliczeniem 300 op 2 Kubki pojniczki plastikowe z przykrywką 150 szt 3 Torba jednorazowa na wymiociny z oznaczoną skalą: 100, 500, 1000, 1500ml, posiada trójkątny zaoblony z jednej strony uchwyt plastikowy dostosowany kształtem do twarzy - op.zbiorcze max 50szt. 600 szt 4 Wieszak plastikowy do zawieszania worka na mocz na krawędzi łóżka 250 szt 5 Staza bezlateksowa w rolce/minimum 25szt na rolce 40 szt suma: Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Warunkiem przystąpienia do pakietu 1 jest dostarczenie przynajmniej jednej próbki poz. 3 Pakiet nr 2 materiały ogólnomedyczne Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Jednorazowy, jałowy, pełnobarierowy, fartuch chirurgiczny, wykonany z wielowarstwowej włókniny hydrofobowej wzmocniony na rękawach i w okolicy brzucha i klatki piersiowej, chłonnymi i nieprzemakalnymi wstawkami. Opakowanie max. 25szt lub z przeliczeniem 250 szt. 2 Serweta włókninowa laminowana folią STERYLNA 80 x 90cm 500 szt. 3 Maska chirurgiczna na gumki -3 warstwowa, jednorazowa szt.50 20 op. 4 Fartuch medyczny jednorazowy fizelinowy 2500 szt. 5 Podkład chłonny z warstwą folii i pulpą celulozową 60/90cm, chłonność 1400ml, wodoodporna powłoka zewnętrzna PE i 4 uszczelnione krawędzie zapewniają nieprzemakalność,pulpa celulozowa 143g/m2, włóknina 11g/m2, folia PE 20g/m2 200 szt. 8 Podkłady na rolce 60cm x 50m x 80m 200 szt. suma Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 3 Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość neto Wartość brutto 1 Klips na nos 100 szt. 2 Przyrząd do treningu oddechowego, do ćwiczenia wdechu, wykonany z medycznego PCV, trzy zakresy pracy o przepływie 600ml/s, 900ml/s, 1200 ml/s, zakresy pracy naniesione na komory, zakres pracy kodowany podnoszeniem różnego koloru kulek , rurka z ustnikiem (możliwość odłączenia rurki od przyrządu i ustnika od rurki) , filtr na wejściu do przyrządu zatrzymujący zanieczyszczenia, nie zawierający lateksu, przeznaczony dla jednego pacjenta 100 szt. 3 Zestaw do inhalacji dla dorosłych składający się z maski lub ustnika, nebulizatora i drenu 200 kpl. suma Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 4 chusteczki do dezynfekcji Lp. Asortyment ilość j.m. Cena jednostkowa netto Vat Wartość netto Wartość brutto 1 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych oraz drobnego sprzętu medycznego odpornego na działanie alkoholu nasączone dwoma alkoholami : izopropanol, etanol. Chusteczki w rozmiarze 17 x 23 cm konfekcjonowane po 100 sztuk w opakowaniu w tubie 10 2 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych oraz drobnego sprzętu medycznego odpornego na działanie alkoholu nasączone dwoma alkoholami : izopropanol, etanol. Chusteczki w rozmiarze 17 x 23 cm konfekcjonowane po 100 sztuk w opakowaniu.(wkład) 70 3 Bezalkoholowe chusteczki do mycia i odkażania powierzchni, wyrobów i urządzeń medycznych, w tym stosowane do głowic USG ( zaświadczenie producenta do głowic). Wymiar chusteczki 17 x 23 cm. Opakowanie: plastikowa tuba zawierająca 100 szt. Spektrum działania: B ( MRSA), F ( C, albicans), V ( HIV, HBV,HCV,BVDV, VACCIN, Rota - 1 minuta polyoma SV40 ) Noro - 30 min. TBC - 15 min. 10 4 Bezalkoholowe chusteczki do mycia i odkażania powierzchni, wyrobów i urządzeń medycznych, w tym stosowane do głowic USG ( zaświadczenie producenta do głowic). Wymiar chusteczki 17 x 23 cm. Opakowanie: wkład do tuby zawierający 100 szt. Spektrum działania: B ( MRSA), F ( C, albicans), V ( HIV, HBV,HCV,BVDV, VACCIN, Rota - 1 minuta polyoma SV40 ) Noro - 30 min. TBC - 15 min. 50 5 Chusteczki w wiaderkach, gotowe do nasączania preparatami dezynfekcyjnymi lub do osuszania powierzchni wyrobów medycznych. Rozmiar jednego listka 18x25cm o gramaturze włókniny 65-80g/2. Produkt niepalący. Pakowany po 300szt w rolce. 10 6 Chusteczki - wkłady, gotowe do nasączania preparatami dezynfekcyjnymi lub do osuszania powierzchni wyrobów medycznych. Rozmiar jednego listka 18x25cm o gramaturze włókniny 65-80g/2. Produkt niepalący. Pakowany po 300szt w rolce. 60 Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 5 Bielizna pościelowa Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Prześcieradło bawełniane 240cm/140-160cm 120 szt. 2 Poszewka bawełniana 70/80cm 80 szt. 3 Poszwa bawełniana 200/140cm 100 szt. 4 Podkład bawełniany 70/120-140cm 100 szt. 5 Poduszka anilana 80/70cm 15 szt. 6 Kołdra poliestrowa 200/140cm 10 szt. 7 Materac do łóżka chorego w wymiarach 200/90cm, wys.min.10cm, gąbkowy z pokrowcem zmywalnym 10 szt. suma Zamawiający wymaga gramatury materiału 170g/m2 Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet 6 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 miesiące Oferowane opakowanie jednostkowe Cena jednostkowa netto PLN VAT Wartość netto Wartość brutto 1 jednorazowa miska do mycia pacjentów z pulpy celulozowej ok. 3l 1000 szt 2 jednorazowy basen z pulpy celulozowej + pokrywka 1500 szt 3 jednorazowa kaczka z pulpy celulozowej 500 szt Suma Wykonawca przystępujący do pakiet 6 zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie 10 podstawek do basenów. Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Pakiet nr 7 Rękawice jednorazowe Lp. Asortyment ilość j. m. Cena jednostkowa netto VAT Wartość netto Wartość brutto 1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, z przedłużonym mankietem, niebieskie, chlorowane od wewnątrz, teksturowane na palcach, mankiet rolowany. AQL 1,5, grubość ścianki: na palcu 0,16±0,02mm, na dłoni 0,09 ±0,02mm, na mankiecie 0,08±0,02mm, długość min 290 mm. Odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN 374-1, mikroorganizmów wg EN 374-2, min 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min 70% na min 2 poziomie - potwierdzone Certyfikatem jednostki notyfikowanej. Odporne na środki dezynfekcyjne: Perform, Incidin, Sterillium Pure - min 2 poziom- potwierdzone badaniami wg EN 374-3 z jednostki niezależnej. Rozmiary S-XL kodowane kolorystycznie na opakowaniu. Pakowane po 100 sztuk 50 op 2 Rękawice nitrylowe hipoalergizujące, wykonane z miękkiego w dotyku nitrylu, tylko powierzchnia palców rękawic teksturowana, polimeryzowane (rozmiar S, M, L, XL) a=200szt/lub z przeliczeniem 1400 op 3 Rękawice foliowe a'100 szt. rozm.M 150 op suma: Termin dostawy........................................................................... Termin płatności faktury:................................................................. Warunkiem przystąpienia do pakietu 1 jest dostarczenie przynajmniej jednej próbki poz. 1 i 2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2557.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polmil Sp. z o.o. Sp.k.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2581.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2581.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2777.76
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8012.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7446.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7446.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7446.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2107.32
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2592.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2592.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3996.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3898.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Euro Trade Technology Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siemiradzkiego 19
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4795.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4795.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4795.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8913.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Pościeli Świt
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Błotna 5b
Kod pocztowy: 65-133
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8659.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8659.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8659.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1756.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polmil Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8,
Kod pocztowy: 87-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2450.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2450.52
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pakiet 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29095.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29216.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29216.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29216.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.