To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500137897-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Urząd Gminy w Lipowej: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lipowej na potrzeby przedszkola 5- cio oddziałowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561412-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Lipowej, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Lipowa
708,
34324
Lipowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
uglipowa@tenit.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): ww.lipowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lipowej na potrzeby przedszkola 5- cio oddziałowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.12.2018.EH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń tj.: wyposażenie szatni, sal, magazynu wraz z sprzętem audiowizualnym w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lipowej na potrzeby przedszkola 5-cio oddziałowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą" oraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. Na koszty Wykonawcy składają się w szczególności koszty: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu zgodnie z załączoną do SIWZ specyfikacją techniczną - szczegółowym opisem wyposażenia pomieszczeń, wypakowania sprzętu, gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne). Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń wg szczegółowego opisu tj. - specyfikacja techniczna -załącznik nr 8 a- dla części I przedmiotu zamówienia do SIWZ (szczegółowy opis wyposażenia pomieszczeń) oraz załącznik nr 8 b - dla części II przedmiotu zamówienia do SIWZ (specyfikacja techniczna- szczegółowy opis wyposażenia audiowizualnego), które należy dołączyć do umowy po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚCI I: a) dostawa wyposażenia pomieszczeń do miejsca ich montażu, b) montaż wyposażenia i jego rozmieszczenie w miejscu użytkowania. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiące część I przedmiotu zamówienia odbędą się na ryzyko i koszt Wykonawcy. Minimalny okres, na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. - Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. CZĘŚĆ II: a) dostawa wyposażenia audiowizualnego do miejsca jego montażu, b) montaż wyposażenia audiowizualnego i jego rozmieszczenie w miejscu użytkowania. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiące część II przedmiotu zamówienia odbędą się na ryzyko i koszt Wykonawcy. Minimalny okres, na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. - Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia "typu" / "równoważne", co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) nie gorszych od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe. Użycie materiałów/urządzeń/wyrobów czy innych produktów bez stwierdzenia ich źródła pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku użycia takich materiałów/urządzenia/wyrobów czy innych produktów Wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu na własny koszt i ryzyko oraz do usunięcia skutków takiego działania. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 a do SIWZ - dla części I przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 b do SIWZ - dla części II przedmiotu zamówienia. Wyszczególnienie dokumentacji: oSpecyfikacja techniczna - szczegółowy opis wyposażenie pomieszczeń - załącznik nr 8 a do SIWZ dla części I przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 8 b do SIWZ - dla części II przedmiotu zamówienia., oprojekt budowlany - branża konstrukcyjna (poglądowo) - załącznik nr 9 do SIWZ, oprojekt wykonawczy - branża konstrukcyjna (poglądowo) - załącznik nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV: 32321200-1, 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa wyposażenia audiowizualnego do miejsca jego montażu, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z faktem, iż do dnia składania ofert tj. do 04.06.2018 r. do godziny 10: 00 nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie przedmiotu zamówienia dla części II tj. - dostawa wyposażenia audiowizualnego do miejsca jego montażu, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. tj. z 20 lipca 2017 r., poz. 1579 ze.zm, prawo zamówień publicznych, unieważnił postępowanie w części II przedmiotu zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa wyposażenia pomieszczeń do miejsca ich montażu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63837.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE AKMA ZBIGNIEW PODSTAWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78519.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 68 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Poznaniu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.