To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500137811-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego: Usługi druku i dostawa nalepek informacyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533312-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krajowy numer identyfikacyjny 271523831,
ul. Barbary
21A,
40-053
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(32)7438401, e-mail
kzkgop@kzkgop.com.pl, faks
(32)2519745.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzkgop.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi druku i dostawa nalepek informacyjnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/RS/1/PS/6/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi druku i dostawa nalepek informacyjnych na folii samoprzylepnej w kolorze białym w formatach A3, A4, A6, których łączna ilość w przeliczeniu na format A3 nie przekroczy 100.000 sztuk. 2. Zamawiający wymaga wykonania nalepek na folii samoprzylepnej matowej w kolorze białym o gramaturze co najmniej 80 g/m2. 3. Zamawiający przewiduje, że druk wykonany może być w dwóch wersjach kolorystycznych, tj. wyłącznie kolor czarny lub pełny kolor. Przyjmuje się, że druk w kolorze czarnym będzie stanowił ok. 25% całego zamówienia, natomiast druk w pełnym kolorze ok. 75%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych proporcji z zastrzeżeniem zachowania maksymalnej wartości zobowiązania, obliczonej zgodnie z punktem 12.1 SIWZ i określonej w §3 ust. 3 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający przewiduje, że nakład nalepek w każdym formacie w każdym zamówieniu nie będzie mniejszy niż 1.000 szt. 5. Zamawiający wraz ze składanym zamówieniem będzie każdorazowo przekazywał Wykonawcy treść każdej nalepki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści nalepek informacyjnych wykonanej na foli samoprzylepnej w trakcie trwania umowy. Projekt graficzny każdorazowo będzie przygotowywany i uzgodniony z Zamawiającym przez Wykonawcę. Wykonawca powinien uwzględnić maksymalnie 40 projektów graficznych nalepek w każdym z formatów wymienionych w punkcie 3.1 SIWZ w czasie trwania umowy. Koszt wykonania nowych projektów powinien być wliczony w cenę nalepek. 6. Zamawiający wymaga, aby nalepki informacyjne były wykonane na folii samoprzylepnej w sposób estetyczny, czytelny, trwały, odporny na: działanie warunków atmosferycznych, ścieranie, mycie ręczne i mechaniczne, kruszenie, odklejanie. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania naciętej warstwy spodniej w celu łatwego odklejania nalepek. Dostarczone nalepki muszą przejść pełny etap produkcyjny, tak aby bezpośrednio po dostarczeniu były gotowe do rozklejania. 7. Zamawiający wymaga, aby nalepki dostarczane były przez Wykonawcę w paczkach po 1000 sztuk, zawierających 10 kompletów po 100 sztuk nalepek. Dostawy realizowane będą do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie. 8. Zamawiający przewiduje, że nalepki będące przedmiotem zamówienia dostarczane będą przez 3 lata partiami. Wielkość i termin wykonania poszczególnych partii każdorazowo określone zostaną przez Zamawiającego w pisemnym zamówieniu. 9. Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności przygotowawcze do druku, jak również związanych z obsługą wszystkich maszyn i urządzeń drukarskich używanych w procesie drukowania oraz przygotowaniem nalepek informacyjnych do wysyłki. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.9 SIWZ. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: a) żądania w tracie realizacji zamówienia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymagań. W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Janusz Ciosek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
492000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.