eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi druku i dostawa nalepek informacyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137811-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego: Usługi druku i dostawa nalepek informacyjnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533312-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krajowy numer identyfikacyjny 271523831, ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (32)7438401, e-mail kzkgop@kzkgop.com.pl, faks (32)2519745.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzkgop.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek międzygminny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi druku i dostawa nalepek informacyjnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/RS/1/PS/6/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi druku i dostawa nalepek informacyjnych na folii samoprzylepnej w kolorze białym w formatach A3, A4, A6, których łączna ilość w przeliczeniu na format A3 nie przekroczy 100.000 sztuk. 2. Zamawiający wymaga wykonania nalepek na folii samoprzylepnej matowej w kolorze białym o gramaturze co najmniej 80 g/m2. 3. Zamawiający przewiduje, że druk wykonany może być w dwóch wersjach kolorystycznych, tj. wyłącznie kolor czarny lub pełny kolor. Przyjmuje się, że druk w kolorze czarnym będzie stanowił ok. 25% całego zamówienia, natomiast druk w pełnym kolorze ok. 75%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych proporcji z zastrzeżeniem zachowania maksymalnej wartości zobowiązania, obliczonej zgodnie z punktem 12.1 SIWZ i określonej w §3 ust. 3 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający przewiduje, że nakład nalepek w każdym formacie w każdym zamówieniu nie będzie mniejszy niż 1.000 szt. 5. Zamawiający wraz ze składanym zamówieniem będzie każdorazowo przekazywał Wykonawcy treść każdej nalepki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści nalepek informacyjnych wykonanej na foli samoprzylepnej w trakcie trwania umowy. Projekt graficzny każdorazowo będzie przygotowywany i uzgodniony z Zamawiającym przez Wykonawcę. Wykonawca powinien uwzględnić maksymalnie 40 projektów graficznych nalepek w każdym z formatów wymienionych w punkcie 3.1 SIWZ w czasie trwania umowy. Koszt wykonania nowych projektów powinien być wliczony w cenę nalepek. 6. Zamawiający wymaga, aby nalepki informacyjne były wykonane na folii samoprzylepnej w sposób estetyczny, czytelny, trwały, odporny na: działanie warunków atmosferycznych, ścieranie, mycie ręczne i mechaniczne, kruszenie, odklejanie. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania naciętej warstwy spodniej w celu łatwego odklejania nalepek. Dostarczone nalepki muszą przejść pełny etap produkcyjny, tak aby bezpośrednio po dostarczeniu były gotowe do rozklejania. 7. Zamawiający wymaga, aby nalepki dostarczane były przez Wykonawcę w paczkach po 1000 sztuk, zawierających 10 kompletów po 100 sztuk nalepek. Dostawy realizowane będą do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w jego siedzibie. 8. Zamawiający przewiduje, że nalepki będące przedmiotem zamówienia dostarczane będą przez 3 lata partiami. Wielkość i termin wykonania poszczególnych partii każdorazowo określone zostaną przez Zamawiającego w pisemnym zamówieniu. 9. Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności przygotowawcze do druku, jak również związanych z obsługą wszystkich maszyn i urządzeń drukarskich używanych w procesie drukowania oraz przygotowaniem nalepek informacyjnych do wysyłki. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.9 SIWZ. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: a) żądania w tracie realizacji zamówienia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymagań. W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janusz Ciosek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 45
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wieluń
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167476.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.