eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Dokończenie robót budowlanych związanych z rozbudową Przedszkola Publicznego nr 8 w Policach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137556-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Police: Dokończenie robót budowlanych związanych z rozbudową Przedszkola Publicznego nr 8 w Policach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500050580-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500068643-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, Krajowy numer identyfikacyjny 81168539000000, ul. ul. Stefana Batorego 3, 72010 Police, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 311 830, e-mail sekretariat@ug.police.pl, faks 914 311 832.
Adres strony internetowej (url): www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie robót budowlanych związanych z rozbudową Przedszkola Publicznego nr 8 w Policach

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

w pomieszczeniach 0.2b, 0.6-0.8, 0.11-0.15, 0.18-0.27 - prace rozbiórkowe oraz remontowo budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni podłogi oraz ścian, reprofilacji biegów schodowych betonowych, zabudowy w systemie rygips, wykonanie balustrad ze stali nierdzewnej oraz towarzyszące prace wykończeniowe, wykonanie wentylacji w pom. 0.28, 0.36a, 0.37b, 0.38a, 1.1b i 1.30, wykonanie wentylacji szybu windowego, udrożnienie wentylacji (stara część) oraz kanalizacji, wykonanie dylatacji sufitu oraz podłogi na korytarzu, prace w podszybiu, wymiana okna wewnątrz budynku, wykonanie odbojnicy na rampie na korytarzu, zabezpieczenia p. poż oraz prace wykończeniowe towarzyszące, piwnica - prace budowlane oraz remontowe: wykucie otworu pod drzwi pożarowe, wykonanie nadproża, przejścia przez strop (zabezpieczenie ogniowe), udrożnienie kanalizacji, remont pomieszczenia konserwatora, dodatkowe nawietrzaki higrosterowalne oraz roboty wykończeniowe towarzyszące


II.4) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:

45262700-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 29.06.2018 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy z kwoty 1 858 750,44 PLN (wartość brutto) zamówienia) o kwotę 368 262 PLN, stanowiącą 29,5% wartości brutto zamówienia podstawowego do kwoty 2 227 012,44 PLN. Zmiana terminu wykonania zamóswienia z dnia 15.06.2018r. na dzień 29.06.2018r. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finasowego oraz zmiana wysokości i terminu ważnosci zabezpieczenia wykonania umowy r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty niezbędne w celu poprawy warunków użytkowania przebudowywanego obiektu, przy spełnienionych warunkach ustawowych wskazujacych, że: a/ z przyczyn technicznych nie można dokonać zmiany wykonawcy - przedmiotowe roboty dodatkowe powiązane są technologicznie i organizacyjnie z robotami podstawowymi; wymagają zachowania określonej chronologii i koordynacji różnych robót realizowanych przez różne podmioty (wykonawcę i podwykonawców), b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotne niedogodności dla zamawiającego - konieczność zastosowania dodatkowych czasochłonnych procedur wyłonienia nowego wykonawcy, a w konsekwencji konieczność wstrzymania aktualnie wykonywanych prac; skomplikowanie nadzoru nad realizacją budowy , skutkujące groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia; utrata jednopodmiotowej odpowiedzialności gwarancyjnej, c) wartość wprowadzonych robót dodatkowych nie przekracza 50 % określonej w umowie wartości zamówienia podstawowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany rozwiązań projektowych spowodowały konieczność realizacji robót dodatkowych niezbędnych w celu poprawy warunków użytkowania przebudowywanego obiektu oraz przesunięcie terminu zakończenia zamówienia o okres niezbędny do ich wykonania w koordynacji z robotami podstawowymi.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.