eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136700-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze: "Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556146-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 32516200000, ul. ul. Mickiewicza 21, 58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 67 12 830, e-mail srjg.przetargi@jelenia-gora.sr.gov.pl, faks 756 471 745.
Adres strony internetowej (url): http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG/ZP-21/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP II". Zakres robót budowlanych objętych niniejszym opracowaniem projektowym został określony na podstawie wytycznych inwestora oraz oględzin i oceny stanu technicznego budynku. Na zakres opracowania miała znaczący wpływ wykonana ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony przeciwpożarowej i udzielone przez komendanta PSP odstępstwo. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji oraz załączniki do niniejszej SIWZ. - Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe Zakład Budowlany Czadrów - Ciejak z siedzibą 58-405 Krzeszów, ul. Czadrów 121, składającej się z projektu budowlanego elementami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. - Roboty realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Prezydent Miasta Jelenia Góra, Nr 111/2017 z dnia 30.03.2017 r., znak A-B.6740.93.2017. 2. Charakterystyka robót budowlanych: Zamierzenie remontowe - przedmiot zamówienia: PIWNICE - wymiana części posadzki i okładzin stopni schodowych z płytek ceramicznych w części komunikacyjnej (korytarz) - wymiana zawilgoconych tynków na ścianach archiwum na tynki renowacyjne - naprawa miejscowa tynków wewnętrznych w piwnicy z lokalnym przetarciem - miejscowa wymiana pionu kanalizacyjnego w części piwnicznej wraz z obudową płytą GKI z rewizją (01) - wykonanie części tynków WTA malowanie tynków ścian i sufitów farbami emulsyjnymi korytarz i pomieszczenie archiwum (01) PARTER - wykonanie betonowych schodów w holu (przesunięcie) - wymiana posadzki w holu wraz z okładzinami schodów głównych i bocznych do poziomu I piętra z płyt kamiennych - wymiana obustronnych pochwytów i barier przy schodach głównych na pochwyt z drewna twardego - montaż (wymiana) parapetu w oknie nad wejściem głównym z kamienia - zdarcie starej farby i przetarcie tynków ścian i sufitów w holu i pomieszczeniach socjalno-sanitarnych i biurowych przy holu - malowanie tynków ścian i sufitów (kolory jasne pastelowe w uzgodnieniu z zamawiającym) - wymiana istniejących korytek (listew) instalacyjnych PCV na ścianach holu - wymiana oświetlenia - doprowadzenie zasilania w posadzce do miejsca kontroli dostępu - montaż elektrozamka na karty (15szt) oraz w drzwiach zewnętrznych do windy wraz z podłączeniem i konfiguracją systemu. I PIĘTRO - przebudowa pomieszczeń wydziału Ksiąg Wieczystych poprzez usunięcie i budowę ścianek działowych, przebudowę schodów z montażem balustrady, uzupełnieniem i przetarciem tynków, wymianą posadzek, malowaniem pomieszczeń, adaptacją pomieszczeń sanitarnych z wyposażeniem - odnowienie sufitu podwieszanego kasetonowego na korytarzu poprzez miejscową wymianą uszkodzonych płyt dekoracyjnych i malowanie wszystkich płyt dekoracyjnych - wymiana drzwi dwuskrzydłowych, drewnianych, dźwiękoszczelnych wraz z listwami maskującymi i okładzinami ościeży do sal. (kolorystyka dostosowana do wymienionej stolarki poddasza) montaż 1 szt. zamek szyfrowy - klamka - odnowienie pomieszczeń sal poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, wykonanie gładzi gipsowych, wymianę posadzek z wykładziny pcv i malowanie - odnowienie pomieszczeń komunikacji (korytarz) poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie tynków i malowanie - montaż opraw oświetleniowych w salach, oświetlenie awaryjne. II PIĘTRO - odnowienie sufitu podwieszanego kasetonowego na korytarzu poprzez miejscową wymianą uszkodzonych płyt dekoracyjnych i malowanie wszystkich płyt dekoracyjnych - wymiana sufitu podwieszanego kasetonowego w pomieszczeniu przy klatce schodowej (sala rozpraw 201) - wykucie otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych z osadzeniem i montażem drzwi przesuwnych (pomieszczenia biurowe 203, 204, 205) - wymiana drzwi dwuskrzydłowych, drewnianych, dźwiękoszczelnych wraz z listwami maskującymi i okładzinami ościeży do sal, - odnowienie pomieszczeń sądowych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, wykonanie gładzi gipsowych, wymianę posadzek z wykładziny pcv i malowanie (209, 210) - odnowienie pomieszczeń komunikacji (korytarz) i pomieszczeń sanitarnych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie tynków i malowanie - montaż opraw oświetleniowych w salach sądowych i przełożenie istniejącej instalacji elektrycznej i strukturalnej, oświetlenie awaryjne - odnowienie tynków zewnętrznych tarasu (miejscowo wymiana), przetarcie i malowanie tynków, oczyszczenie i malowanie kraty zewnętrznej drzwiowej - wybicie - likwidacja ściany między pomieszczeniami (pom.209 i 210) PODDASZE - odnowienie sufitu podwieszanego na korytarzu wraz z miejscową wymianą szpachlowanie i malowanie całości - montaż ścianki oszklonej z drzwiami oszklonymi w korytarzu wraz z zamkiem (dostęp na kartę) - rozbiórka ścianki działowej, naprawa ściany po rozbiórce (uzupełnienie tynków), uzupełnienie sufitu podwieszanego i lokalne przeniesienie istniejącej instalacji elektrycznej i strukturalnej - odnowienie pomieszczeń sądowych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, wykonanie gładzi gipsowych, wymianę posadzek z wykładziny pcv i malowanie - odnowienie pomieszczeń komunikacji (korytarz) i pomieszczeń sanitarnych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie tynków i malowanie - montaż urządzeń i wyposażenia kuchennego przeniesionych z pomieszczenia w parterze - montaż opraw oświetleniowych, oświetlenie awaryjne KLATKI SCHODOWE - odnowienie klatek schodowych, biegów, stopni schodowych balustrad, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, gładzie gipsowe, malowanie ścian, okładziny stopni schodowych z wykładziny pcv, oczyszczenie i lakierowanie elementów drewnianych farbami ogniochronnymi, obudowa spodu biegów płytami ogniochronnymi zgodnie z zaleceniami ekspertyzy INSTALACJE ELEKTRYCZNE I STRUKTURALNE - uzupełnienie i wymiana instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych, instalacji telewizji dozorowej, instalacji sygnalizacji pożaru, instalacji antywłamaniowej wg opisu w projekcie budowlanym - remont i wymiana tablic rozdzielczych piętrowych i głównych - remont układu monitoringu oraz p.poż :demontaż czujek pożarowych i instalacji w pomieszczeniach objętych remont - wykonanie dodatkowych instalacji ze względu na zmianę rozmieszczenia czujek. - Ponowny montaż, podłączenie i uruchomienie czujek po skończeniu prac budowlanych. - Zamontowanie modułu wyjść programowalnych do centrali pożarowej - Wpięcie systemu kontroli dostępu drzwi oraz windy . - Zaprogramowanie centrali pożarowej do sterowania drzwi i windy ,wprowadzenie opisów czujek związanych ze zmianą przeznaczenia pomieszczeń. - Sprawdzenie poprawności działania systemu. - Naniesienie zmian w dokumentacji systemu sygnalizacji ppoż. - Wykonanie dodatkowej instalacji dla kamer do systemu telewizji dozorowej w związku ze zmianą ruchu osobowego w budynku . Zmontowanie dodatkowych kamer w ciągach komunikacyjnych windy. - Wymiana zewnętrznych kamer na urządzenia z możliwością maskowania stref . Wymiana rejestratora i dysku . Wymiana monitorów. - Zmiana konfiguracji podłączenia kamer w istniejących rejestratorach. - Kamery zewnętrzne 5 mpx ,strefy prywatności ,odmglenie 4 szt - Kamery wewnętrzne 5 mpx wandaloodporne 2.8 mm- 3 szt - Kamery wewnętrzne 2 mpx wandaloodporne 2.8 mm- 7 szt - Rejestrator 16 k multisystem z dyskiem 6 TB - 1 szt - Monitory komputerowe 27'' 3 szt - Remont i wykonanie niezbędnych instalacji podłączeń przepięć w systemie, montaż i zamiana kamer i rejestratora - Zabezpieczenie urządzeń rejestrujących ,montaż szafy, przepięcie okablowania - Odbiór prac przez zarządcę systemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1225203.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Korporacja BUDONIS Sp.z o.o sp.j.
Email wykonawcy: KorporacjaBUDONIS@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Towarowa 9
Kod pocztowy: 63-600
Miejscowość: Kępno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1507000.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1507000.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1507000.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.