eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez okres 24 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia" Zamówienie udzielane w 2 częściach. Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136268-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Miasto Katowice: Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez okres 24 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia" Zamówienie udzielane w 2 częściach. Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548006-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Młyńska 4, 40098 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, e-mail bzp@um.katowice.pl, faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez okres 24 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia" Zamówienie udzielane w 2 częściach. Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.84.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

?Opis przedmiotu zamówienia: wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez okres 24 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia" Zamówienie udzielane w 2 częściach: Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony Opis części zamówienia, Dla Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: 180 pojazdów o DMC do 3,5 t i 20 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5 t Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: 5 pojazdów o DMC pow. 7,5 t i 2 pojazdów o DMC pow. 16 t. 1. W ramach wykonywania każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) świadczenia usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia. Zamawiający wymaga by ww. pojazdy były parkowane i przechowywane na parkingu strzeżonym, całodobowo zabezpieczonym (minimum dozór wykonywany przez dozorcę) w celu zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych, ogrodzenie parkingu trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych), oświetlonym, zapewniającym całodobową łączność telefoniczną oraz wjazd na parking bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy pojazdów. Parking musi znajdować się na terenie miasta Katowice bądź w odległości maksymalnie 10 km od granic administracyjnych miasta Katowice poruszając się drogą publiczną., b) świadczenia usług całodobowo tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (w tym niedziele i święta), c) nieodpłatnego przechowywania (parkowania) na parkingu zaoferowanym przez Wykonawcę pojazdów usuniętych w trybie art. 130a przed nowelizacją ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 4 września 2010 r. w ilości 25 szt. (stan na 01. 03. 2018 r.), których lista stanowić będzie załącznik do umowy - dotyczy I części zamówienia. Dla części I Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: 180 pojazdów o DMC do 3,5 t i 20 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5 t. Ustawienie pojazdów na parkingu winno : zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną oraz umożliwić swobodny dojazd lawety do każdego pojazdu. Dla części II Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: 5 pojazdów o DMC pow. 7,5 t 2 pojazdów o DMC pow. 16 t. Ustawienie pojazdów na parkingu winno : zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną i umożliwić swobodny dojazd holownika do każdego pojazdu 2, świadczenia usług towarzyszących na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegających na: usuwaniu śmieci z pojazdów i dokonywaniu ich awaryjnego otwierania. 3. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 Ustawy. Szacunkowe ilości poszczególnych usług podane są w załączniku nr 1 do SIWZ (druk oferty, tabele a i b dla części I oraz tabele c i d dla części II - kolumny 2,3 i 4. Zamawiający zastrzega, że ilości podane w tabelach j.w. mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i wynikać będą z ilości faktycznie parkowanych pojazdów usuniętych w trybie art.50a oraz 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 509840
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. "DELTA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks.bpa Bednorza 19
Kod pocztowy: 40-384
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 627103.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 627103.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 627103.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44830
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. "DELTA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks.bpa Bednorza 19
Kod pocztowy: 40-384
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55140.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55140.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55140.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.