eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zaprojektowanie i wykonanie sieci bezprzewodowej w budynkach Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136235-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej: Zaprojektowanie i wykonanie sieci bezprzewodowej w budynkach Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534494-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500069638-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 15012365700000, ul. ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, e-mail przetargi@cspsp.pl, faks (034) 378 53 32.
Adres strony internetowej (url): www.cspsp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie sieci bezprzewodowej w budynkach Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WT.2370.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) zaprojektowaniu sieci bezprzewodowej WLAN klasy Enterprise na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej; 2) wykonaniu sieci bezprzewodowej WLAN klasy Enterprise na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej; 2. Zaprojektowanie i wykonanie sieci bezprzewodowej WLAN należy wykonać dla następujących budynków: 1) budynek nr 1 (budynek dydaktyczno-koszarowy) - 3 kondygnacje (o łącznej powierzchni ok. 5 390 m2), 2) budynek nr 2 (hotel nr 1) - 2 kondygnacje (o łącznej powierzchni ok. 558 m2), 3) budynek nr 4 (sztab) - 2 kondygnacje (o łącznej powierzchni ok. 1000 m2), 4) budynek nr 7 (hotel nr 2) - 2 kondygnacje (o łącznej powierzchni ok. 791,6 m2), 5) budynek nr 13 (sala gimnastyczna) - 1 kondygnacja (ok. 443 m2 ), 6) budynek nr 22 (stołówka) - 1 kondygnacja (ok. 988,7m2), 7) budynek nr 24 (stare JRG) - 2 kondygnacje (o łącznej powierzchni ok. 1300 m2), 8) budynek nr 27 (laboratoria) - 1 kondygnacja (o łącznej powierzchni ok. 850 m2), 9) budynek nr 40 (budynek dydaktyczno-hotelowy) - 3 kondygnacje (o łącznej powierzchni ok. 11 363 m2), 3. Zakres zadania obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej sieci bezprzewodowej WLAN klasy Enterprise w budynkach wymienionych w pkt. 2; 2) Wykonanie sieci bezprzewodowej WLAN klasy Enterprise na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie zgodnie z wykonaną we własnym zakresie dokumentacją projektową o której mowa w pkt. 1 ppkt. 1). 3) Wdrożenie i konfiguracja dla co najmniej dwóch grup użytkowników zaprojektowanej oraz wykonanej sieci bezprzewodowej WLAN wraz z urządzeniami; 4) Przeprowadzenie szkolenia dla co najmniej dwóch administratorów sieci WLAN; 5) Bezpłatną obsługę serwisową w okresie gwarancyjnym w tym dla kontrolera z usługą NBD (Next Business Day). 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają również dokumenty: 1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (siwz), w wersjach ostatecznych, ustalonych w trakcie postępowania przetargowego uwzględniająca modyfikacje ; 2) Oferta Wykonawcy 5. Miejscem realizacji zamówienia są budynki wymienione w pkt. 2 zlokalizowane na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 6. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności: o specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikami; o przepisami prawa budowlanego; o przepisami BHP; o sztuką budowlaną; o ze złożoną ofertą; o technologią określoną w siwz; o wykonaną dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającą; o zasadami rzetelnej wiedzy technicznej; o z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi; o obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa; o zawartą umową. 7. Mając na uwadze fakt iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 378 53 00 wew 161. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. 8. Elementy robót nieuwzględnionych i niewycenionych, a wynikających wprost z dokumentacji przetargowej (SIWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym zalecane jest bardzo wnikliwie przeanalizowanie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 9. Minimalne wymagane przez Zamawiającą okresy gwarancji: 1) gwarancja serwisowa producenta dla kontrolera z usługą NBD (Next Business Day) minimum 36 miesięcy (kryterium oceniane); Maksymalny punktowany okres gwarancji to 120 miesięcy, 2) gwarancja dla pozostałych urządzeń (punkty dostępowe, przełączniki i zasilacze PoE) - według gwarancji producenta minimum 36 miesięcy); (kryterium oceniane); Maksymalny punktowany okres gwarancji to 120 miesięcy, 3) gwarancja na wykonane okablowanie strukturalne wraz z elementami pasywnymi minimum 60 miesięcy; 10. Wymagany okres rękojmi: 36 miesięcy liczone od daty całkowitego odbioru przedmiotu umowy; 11. Wymagany termin płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. 12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. z 2016 Nr 177, poz. 710). 13. Wykonawca na własny koszt musi zamontować podliczniki poboru energii elektrycznej i wody w miejscu wykonywania prac uzgodnionym z Zamawiającą. Pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników. 14. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej, zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy. Inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca, w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej, musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników. 15. Na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p., Zamawiająca wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę minimum 3 osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, na terenie Zamawiającej. Powyższy wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, projektantów, dostawców materiałów budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45315600-4, 71242000-6, 32424000-1, 32422000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157383.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Q4Net Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@q4net.pl
Adres pocztowy: Al. Karkonoska 59
Kod pocztowy: 53-015
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193725.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193725.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691571.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.