eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Budowa dróg gminnych w miejscowościach Zajączkowo, Kruszyna, Lubuń, Płaszewo, Widzino Zębowo, Zagórki, Kończewo, Wrząca (Zadanie Nr 1 - Nr 9) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136153-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Gmina Kobylnica: Budowa dróg gminnych w miejscowościach Zajączkowo, Kruszyna, Lubuń, Płaszewo, Widzino Zębowo, Zagórki, Kończewo, Wrząca (Zadanie Nr 1 - Nr 9) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533734-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500069916-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kobylnica, Krajowy numer identyfikacyjny 77097983200000, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 842-90-70, e-mail a.tantala@kobylnica.eu, k.chojnacka@kobylnica.pl, faks 59 842-90-72.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dróg gminnych w miejscowościach Zajączkowo, Kruszyna, Lubuń, Płaszewo, Widzino Zębowo, Zagórki, Kończewo, Wrząca (Zadanie Nr 1 - Nr 9) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GIF-IZ.271.RB-16.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1. Zadanie Nr 1: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w miejscowości Zajączkowo, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Zadanie Nr 2: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kruszyna położonej na działce nr 210 obręb Kruszyna, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Zadanie Nr 3: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Lubuń położonej na działkach nr 172, 162, 242/2 obręb Lubuń, w tym: 1) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, 2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, 3) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Zadanie Nr 4: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Płaszewo położonej na działkach nr 50, 34, 38 obręb Płaszewo, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Zadanie Nr 5: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Widzino położonej na działce nr 221 obręb Widzino, w tym: 1) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, 2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, 3) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1. Zadanie Nr 6: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zębowo położonej na działce nr 26/2 obręb Zębowo, w tym: 1) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, 2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, 3) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 7) Zadanie Nr 7: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zagórki położonej na działce nr 89/10 obręb Zagórki, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 8) Zadanie Nr 8: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kończewo położonej na działce nr 88, 90/22 obręb Kończewo, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9) Zadanie Nr 9: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Wrząca położonej na działce nr 341/2 obręb Wrząca, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia (Zadań). 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ (w tym dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 9a do SIWZ, dla Zadania Nr 2 - Załącznik Nr 9b do SIWZ dla Zadania Nr 3 - Załącznik Nr 9c do SIWZ, dla Zadania Nr 4 - Załącznik Nr 9d do SIWZ, dla Zadania Nr 5 - Załącznik Nr 9e do SIWZ, dla Zadania Nr 6 - Załącznik Nr 9f do SIWZ, dla Zadania Nr 7 - Załącznik Nr 9g do SIWZ, dla Zadania Nr 8 - Załącznik Nr 9h do SIWZ, dla Zadania Nr 9 - Załącznik Nr 9i do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej "STWiORB" lub równoważne. 3. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności fizyczne związane z wykonywaniem robót budowlanych, zgodnie z pkt 19.0 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie Nr 1: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w miejscowości Zajączkowo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie Nr 2: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kruszyna położonej na działce nr 210 obręb Kruszyna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie Nr 3: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Lubuń położonej na działkach nr 172, 162, 242/2 obręb Lubuń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie Nr 4: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Płaszewo położonej na działkach nr 50, 34, 38 obręb Płaszewo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie Nr 5: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Widzino położonej na działce nr 221 obręb Widzino

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie Nr 6: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zębowo położonej na działce nr 26/2 obręb Zębowo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie Nr 7: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zagórki położonej na działce nr 89/10 obręb Zagórki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie Nr 8: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kończewo położonej na działce nr 88, 90/22 obręb Kończewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20021.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LOREK Piotr Lorek
Email wykonawcy: lorek@afr.pl
Adres pocztowy: ul. Zygmunta Augusta 41
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29032.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29032.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29032.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie Nr 9: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Wrząca położonej na działce nr 341/2 obręb Wrząca

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.