eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, MASTYKSÓW, EMALII, ROZPUSZCZALNIKÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136024-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

2 Regionalna Baza Logistyczna: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, MASTYKSÓW, EMALII, ROZPUSZCZALNIKÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544264-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500087218-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

2 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 142665904, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261815214, e-mail 2rblog.zampub@ron.mil.pl, faks 261815093.
Adres strony internetowej (url): www.2rblog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, MASTYKSÓW, EMALII, ROZPUSZCZALNIKÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/53/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, wyszczególniono w następujących Załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Nr 1,1a,1b - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Nr: 6,6a,6b - Wzory Umów, stanowiących jej integralną część oraz Rozdział III SIWZ. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: I. W odniesieniu do oferowanych produktów (których rzecz zgodnie z normami prawa dotyczy) Wykonawca dostarczy, przy realizacji dostawy Karty charakterystyki substancji ich mieszanin, o których mowa w Rozdziale III ust. 12 pkt. 12.3 SIWZ. Karty charakterystyki substancji ich mieszanin muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującym na terenie Unii europejskiej, czyli zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH). Karty charakterystyki substancji ich mieszanin należy obligatoryjnie dostarczyć Zmawiającemu w formie pisemnej w dniu realizacji dostawy. II. Farby i inne produkty chemiczne (których rzecz zgodnie z normami prawa dotyczy) będą posiadały oznakowania ich opakowań poprzez spełnienie wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 08 sierpnia 2016 r. w sprawie w sprawie ograniczenia emisji lotnych związków organicznych zawartych w niektórych farbach i lakierach przeznaczonych do malowania budynków i ich elementów wykończeniowych, wyposażeniowych oraz związanych z budynkami i tymi elementami konstrukcji oraz w mieszaninach do odnawiania pojazdów2) (Dz. U. 2016, Poz.1353), zgodnie z Dyrektywą 2004/42/WE Parlamentu europejskiego I Rady z dnia 21 kwietnia 2004 r. w sprawie ograniczeń emisji lotnych związków organicznych w wyniku stosowania rozpuszczalników organicznych w niektórych farbach i lakierach oraz produktach do odnawiania pojazdów, a także zmieniająca dyrektywę 1999/13/WE (EUR-Lex - 32004L0042 - EN) w oparciu o pozostałe dyrektywy (EUR-Lex - 32008L0112 EN z dnia 2008-12-16, , EUR-Lex - 32010L0079 EN z dnia 2010-11-19) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 16 grudnia 2008 r w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywy 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 (WE) NR 1272/2008EUR-Lex - 32008R1272 EN z dnia 2008-12-16 jak również normami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 627). III. Wszystkie pozycje wyrobów (w momencie dostawy) wyszczególnione w Zadaniach Nr 1 - 8, zostaną dostarczone do Zamawiającego w opakowaniach fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, bez wgnieceń, śladów korozji i wycieków substancji. Poszczególne opakowania produktów będą opatrzone etykietami (nadrukiem) fabrycznymi na opakowaniach z ich nazwą, datą produkcji i okresem przydatności do użytku, przy czym przedmioty zamówienia muszą być wyprodukowane w roku bieżącym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44800000-8


Dodatkowe kody CPV: 44810000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, MASTYKSÓW, EMALII, ROZPUSZCZALNIKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15832.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sklep@metalzbyt.sklep.pl
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko Biała
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24281.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24281.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24281.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia na następujących warunkach, opartych na kryteriach oceny ofert: I kryterium - Cena netto: 19 741,08 zł; brutto: 24 281,53 zł; II kryterium - Termin realizacji - 7 dni roboczych III kryterium - Okres gwarancji: 24 miesiące W części (zadaniu) Nr I przedmiotowego postępowania złożona została 1 (jedna) oferta. Wykonawca złożył ważną ofertę, podlegającą ocenie, według powyżej opisanych kryteriów, uzyskując maksymalną liczbę łączną 100 punktów.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA FARB, EMALII, ROZPUSZCZALNIKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5775.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sklep@metalzbyt.slep.pl
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko Biała
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11275.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11275.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11275.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia na następujących warunkach, opartych na kryteriach oceny ofert: I kryterium - Cena netto: 9 166,67 zł; brutto: 11 275,00 zł; II kryterium - Termin realizacji - 7 dni roboczych III kryterium - Okres gwarancji: 24 miesiące W części (zadaniu) Nr II przedmiotowego postępowania złożona została 1 (jedna) oferta. Wykonawca złożył ważną ofertę, podlegającą ocenie, według powyżej opisanych kryteriów, uzyskując maksymalną liczbę łączną 100 punktów.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, MASTYKSÓW, EMALII, ROZPUSZCZALNIKÓW

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część nr III ze względu na przekroczenie środków finansowych, jakie postanowił przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla przedmiotowej części. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy pzp.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: DOSTAWA FARB, EMALII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7955.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H. TREBOR Robert Trajdos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gerwazego 4, 97-500 Radomsko
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10922.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9479.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10922.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca realizację zamówienia na następujących warunkach, opartych na kryteriach oceny ofert: I kryterium - Cena netto: 8 880,00 zł; brutto: 10 922,40 zł; II kryterium - Termin realizacji - 3 dni robocze III kryterium - Okres gwarancji: 36 miesiące W części (zadaniu) Nr IV przedmiotowego postępowania złożone zostały 2 (dwie) oferty. Wykonawcy złożyli ważne oferty, podlegające ocenie, według powyżej opisanych kryteriów. Oferta nr 2 uzyskała łączną sumę 79,52 pkt, Oferta nr 3 uzyskała łączną sumę 92,08 pkt. W związku z powyższym Oferta nr 3 uzyskała większą liczbę punktów w stosunku do oferty konkurencyjnej, w konsekwencji oferta Wykonawcy F.H. TREBOR Robert Trajdos z siedzibą przy ul. Gerwazego 4, 97-500 Radomsko jest najkorzystniejsza.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: DOSTAWA FARB, EMALII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5017.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H. TREBOR Robert Trajdos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gerwazego 4, 97-500 Radomsko
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7970.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7858.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7970.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia na następujących warunkach, opartych na kryteriach oceny ofert: I kryterium - Cena netto: 6 480,00 zł; brutto: 7 970,40 zł; II kryterium - Termin realizacji - 3 dni robocze III kryterium - Okres gwarancji: 36 miesiące W części (zadaniu) Nr V przedmiotowego postępowania złożone zostały 2 (dwie) oferty. Wykonawcy złożyli ważne oferty, podlegające ocenie, według powyżej opisanych kryteriów. Oferta nr 2 uzyskała łączną sumę 79,52 pkt, Oferta nr 3 uzyskała łączną sumę 99,16 pkt. W związku z powyższym Oferta nr 3 uzyskała większą liczbę punktów w stosunku do oferty konkurencyjnej, w konsekwencji oferta Wykonawcy F.H. TREBOR Robert Trajdos z siedzibą przy ul. Gerwazego 4, 97-500 Radomsko jest najkorzystniejsza.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, EMALII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3448.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4431.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4431.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8605.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia na następujących warunkach, opartych na kryteriach oceny ofert: I kryterium - Cena netto: 3 603,00 zł; brutto: 4 431,69 zł; II kryterium - Termin realizacji - 3 dni robocze III kryterium - Okres gwarancji: 36 miesiące W części (zadaniu) Nr VI przedmiotowego postępowania złożone zostały 2 (dwie) oferty. Wykonawcy złożyli ważne oferty, podlegające ocenie, według powyżej opisanych kryteriów. Oferta nr 2 uzyskała łączną sumę 53,76 pkt, Oferta nr 3 uzyskała łączną sumę 100,00 pkt. W związku z powyższym Oferta nr 3 uzyskała większą liczbę punktów w stosunku do oferty konkurencyjnej, w konsekwencji oferta Wykonawcy F.H. TREBOR Robert Trajdos z siedzibą przy ul. Gerwazego 4, 97-500 Radomsko jest najkorzystniejsza.


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: DOSTAWA ROZPUSZCZALNIKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7104.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8929.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8929.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8929.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia na następujących warunkach, opartych na kryteriach oceny ofert: I kryterium - Cena netto: 7 260,00 zł; brutto: 8 929,80 zł; II kryterium - Termin realizacji - 3 dni robocze III kryterium - Okres gwarancji: 36 miesięcy. W części (zadaniu) Nr VII przedmiotowego postępowania złożona została 1 (jedna) oferta. Wykonawca złożył ważną ofertę, podlegającą ocenie, według powyżej opisanych kryteriów oceny ofert, uzyskując tym samym 60 pkt. za kryterium cenowe oceny ofert, 30 pkt. za kryterium termin realizacji oraz 10 pkt. za kryterium okres gwarancji, co w efekcie końcowym przekłada się na uzyskaną łączną sumę 100 punktów.


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: DOSTAWA FARB, EMALII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39390.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47268.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47268.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47268.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia na następujących warunkach, opartych na kryteriach oceny ofert: I kryterium - Cena netto: 38 430,00 zł; brutto: 47 268,90 zł II kryterium - Termin realizacji - 3 dni robocze III kryterium - Okres gwarancji: 36 miesięcy. W części (zadaniu) Nr VIII przedmiotowego postępowania złożona została 1 (jedna) oferta. Wykonawca złożył ważną ofertę, podlegającą ocenie, według powyżej opisanych kryteriów oceny ofert, uzyskując tym samym 60 pkt. za kryterium cenowe oceny ofert, 30 pkt. za kryterium termin realizacji oraz 10 pkt. za kryterium okres gwarancji, co w efekcie końcowym przekłada się na uzyskaną łączną sumę 100 punktów.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.