eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Kompetentny zawodowiec - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500135982-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi: Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Kompetentny zawodowiec - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompetentny zawodowiec - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520327-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500051814-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 365274690, ul. Stefana Żeromskiego 115, 90-542 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426377278, e-mail beata.sepska@cez.lodz.pl, faks 426377278.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.cezlodz.wikom.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Kompetentny zawodowiec - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Kompetentny zawodowiec - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, drukarek laserowych, projektorów, czytników optycznych zgodnie z poniższą specyfikacją. KODY CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 48000000 - 8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30213100 - 6 - Komputery przenośne 32322000 - 6 - Urządzenia multimedialne 38652100 -1 - Projektory video 30216130 - 6 - Czytniki kodu kreskowego 30232000 - 4 - Sprzęt peryferyjny 30232110 - 8 - Drukarki laserowe 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy Część 1 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1, 2, 3, 6) 1. Zestaw komputerowy klasy PC, monitor, mysz, klawiatura, system operacyjny (artykuł 1) - 20 zestawów 2. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką ( artykuł 2) -1 sztuka 3. Projektor multimedialny z ekranem projekcyjnym ( artykuł 3) - 2 sztuki 4. Komputer przenośny typu laptop (artykuł 6) - 1 sztuka Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 4 i 5) 1. Drukarka kodów ( artykuł 4) - 5 sztuk 2. Czytnik kodów (artykuł 5) - 5 sztuk Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach do SIWZ tj. w Opisie Przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. II.5) Główny kod CPV: 30200000-1 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 48000000-8 30213100-6 32322000-6 38652100-1 30216130-6 30232000-4 30232110-8 30236000-2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30213100-6, 32322000-6, 38652100-1, 30216130-6, 30232000-4, 30232110-8, 30236000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 4 i 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7452.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13516.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13516.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17607.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.