To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-14
Ogłoszenie nr 500135748-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Remont sal i korytarzy oraz schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551287-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal i korytarzy oraz schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.36.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: ? malowanie sal i korytarzy w segmencie A: * parter: 45, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 59, 60, 61, 62, 65, 66; * I piętro: 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134; * II piętro: 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 211, 212, 213 ? malowanie korytarzy w segmencie B: * parter: 76, 77, 81, 82; * I piętro: 141, 142, 143; * II piętro: 221, 222, 223; ? remont schodów zewnętrznych; Zakres robót budowlanych: ? przygotowanie malowanych pomieszczeń do wykonywania prac tzn. przeniesienie sprzętów, mebli i innych elementów wyposażenia placówki we wskazane przez Dyrektora miejsce, ? zabezpieczenie pozostałych w salach, korytarzach i innych pomieszczeniach sprzętów i wyposażenia takich jak: opraw oświetleniowych, okien wraz z parapetami, drzwi, podłóg itp., ? przygotowanie ścian i sufitów do malowania: zmycie i oczyszczenie zabrudzeń, likwidacja wykwitów i zacieków, usunięcie luźnych i odparzonych fragmentów powłok malarskich i tynków, uzupełnienie i likwidacja uszkodzeń tynków poprzez szpachlowanie, zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym, ? dwukrotne malowanie ścian do uzyskania jednolitego koloru farbą emulsyjną lateksową do wysokości ok. 2,0m, kolor do ustalenia z Dyrektorem placówki, ? dwukrotne malowanie ścian do uzyskania jednolitego koloru farbą emulsyjną powyżej wysokości 2,0m, kolor do ustalenia z Dyrektorem placówki, ? dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną kolor biały, ? dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur w salach lekcyjnych oraz rur grzewczych na korytarzach, ? dwukrotne malowanie farba lateksową osłon grzejników na korytarzach, ? dwukrotne malowanie farbą lateksową drzwi i ościeżnic, ? ułożenie listew przypodłogowych na korytarzach na 2p w segmencie A i na 1p i 2p w segmencie B oraz wycięcie cokołów wykładziny kauczukowej na podłogach w tychże na korytarzach ? remont schodów zewnętrznych polegający na zerwaniu istniejących płytek, skuciu nierówności betonu, uzupełnieniu posadzki, położeniu izolacji z folii w płynie, gruntowanie powierzchni schodów, szlifowanie powierzchni betonowej, ułożenie płyt granitowych płomieniowanych gr. 2cm, antypoślizgowych, mrozoodpornych ? naprawa tynków zewnętrznych z malowaniem ? czyszczenie powierzchni poręczy ze starej farby wraz z gruntowaniem farbą podkładową i malowaniem, ? roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania w/w prac, ? prace porządkowe tj. mycie okien, podłóg itp. ? wywóz zdemontowanych elementów na odległość do 29 km, ? wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej: świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane na zastosowane materiały, świadectwa zgodności wbudowanych materiałów z dokumentami odniesienia, oświadczenie kierownika budowy / robót: o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa, o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia 1. Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym. 2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2017.1579 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 4. Warunek, o którym mowa w ust. 3 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. 6. Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 7. Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki. 8. Kolory farb i okładzin należy przed zamówieniem uzgodnić z Inwestorem i Dyrektorem placówki. 9. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; ? Przedmiar robót - załącznik nr 8b do SIWZ, ? Materiały informacyjne - załącznik nr 8c do SIWZ stanowiące równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45442100-8, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325112.82
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEOSITE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
338000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% - prace malarskie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.