To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-14
Ogłoszenie nr 500134999-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560576-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ZAMAWIAJĄCY: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki działając w imieniu własnym oraz Gminy Miasta Suwałki.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):30 / R.B / 2018, 31 / R.B/2018, 32 / R.B/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach ( kl. schodowa od Nr 1 do 8 ) w lokalach mieszkalnych w ilości 100 szt. oraz użytkowych w ilości 7 szt. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w niżej wymienionych lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz lokalach użytkowych stanowiących własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.: ? ul. Witosa 4A lokale mieszkalne : lokal Nr 1 - 6 szt, lokal Nr 5 - szt. 5, lokal Nr 8 - szt. 4, lokal Nr 12 - szt. 4, lokal Nr 21 - szt. 5, lokal Nr 25 - szt. 5, lokal Nr 32 - szt. 2, lokal Nr 50 - szt. 5, lokal Nr 53 - szt. 4, lokal Nr 70 - szt. 4, lokal Nr 74 - szt. 5, lokal Nr 81 - szt. 2, lokal Nr 82 - szt. 7, lokal Nr 85 - szt. 5, lokal Nr 92 - szt. 7, lokal Nr 94 - szt. 3, lokal Nr 96 - szt. 7, lokal Nr 97 - szt. 5, lokal Nr 110 - szt. 4, lokal Nr 118 - szt. 5, lokal Nr 119 - szt. 4, lokal Nr 120 - szt. 2. ? ul. Witosa 4A lokale użytkowe : lokal Nr 53A - 1 szt. lokal Nr 53B - szt. 5, lokal Nr 119A - szt. 1. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Część II - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej szt. 3 w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach oraz szt. 4 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki j.n. ? ul. Noniewicza 45 : części wspólne - szt. 1, lokal Nr 1 - 1 szt. lokal Nr 3 - szt. 1 ? ul. Wesoła 30 : części wspólne - szt. 2, lokal Nr 2 - 1 szt., lokal Nr 8 - szt. 1. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe i przedmiary robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno - użytkowymi, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: ? na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową - minimalnie 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce ? na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach ( kl. schodowa od Nr 1 do 8 ) w lokalach mieszkalnych w ilości 100 szt. oraz użytkowych w ilości 7 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113840.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane DABOR Radosław Truszkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej szt. 3 w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach oraz szt. 4 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna. Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Remont budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Goczałkowicach-Zdroju wraz z dostosowaniem do przepisów p/poż - etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.