eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500134999-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560576-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ZAMAWIAJĄCY: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki działając w imieniu własnym oraz Gminy Miasta Suwałki.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. ul. Wigierska 32, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

30 / R.B / 2018, 31 / R.B/2018, 32 / R.B/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach ( kl. schodowa od Nr 1 do 8 ) w lokalach mieszkalnych w ilości 100 szt. oraz użytkowych w ilości 7 szt. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w niżej wymienionych lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz lokalach użytkowych stanowiących własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.: ? ul. Witosa 4A lokale mieszkalne : lokal Nr 1 - 6 szt, lokal Nr 5 - szt. 5, lokal Nr 8 - szt. 4, lokal Nr 12 - szt. 4, lokal Nr 21 - szt. 5, lokal Nr 25 - szt. 5, lokal Nr 32 - szt. 2, lokal Nr 50 - szt. 5, lokal Nr 53 - szt. 4, lokal Nr 70 - szt. 4, lokal Nr 74 - szt. 5, lokal Nr 81 - szt. 2, lokal Nr 82 - szt. 7, lokal Nr 85 - szt. 5, lokal Nr 92 - szt. 7, lokal Nr 94 - szt. 3, lokal Nr 96 - szt. 7, lokal Nr 97 - szt. 5, lokal Nr 110 - szt. 4, lokal Nr 118 - szt. 5, lokal Nr 119 - szt. 4, lokal Nr 120 - szt. 2. ? ul. Witosa 4A lokale użytkowe : lokal Nr 53A - 1 szt. lokal Nr 53B - szt. 5, lokal Nr 119A - szt. 1. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Część II - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej szt. 3 w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach oraz szt. 4 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki j.n. ? ul. Noniewicza 45 : części wspólne - szt. 1, lokal Nr 1 - 1 szt. lokal Nr 3 - szt. 1 ? ul. Wesoła 30 : części wspólne - szt. 2, lokal Nr 2 - 1 szt., lokal Nr 8 - szt. 1. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe i przedmiary robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno - użytkowymi, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: ? na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową - minimalnie 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce ? na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynku przy ul. Witosa 4A w Suwałkach ( kl. schodowa od Nr 1 do 8 ) w lokalach mieszkalnych w ilości 100 szt. oraz użytkowych w ilości 7 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113840.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane DABOR Radosław Truszkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 63
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej szt. 3 w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach oraz szt. 4 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna. Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.