eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500134527-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

Oława: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594743-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075014-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 97 14, 71 303 97 26, e-mail lukasz.bloch@wroclaw.lasy.gov.pl, olawa@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.37.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa. Obiekt znajduje się w miejscowości Bystrzyca, gmina Oława, na dz. nr 1242/151 AM-2. Obszar inwestycji podlega ochronie na mocy przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162, poz. 1568 ze zm.). W przedmiotowej sprawie uzyskano pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Zamówienie jest zamówieniem częściowym. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : o przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ o projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje nw. prace: o Wymiana stolarki drzwi, bram oraz okien o Ocieplenie ścian wewnętrznych budynku o Oczyszczenie elewacji, malowanie elewacji o Przebudowa pomieszczeń w poziomie parteru i piętra budynku o Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej; o Wykonanie posadzki na gruncie; o Wykonanie paneli podłogowych oraz posadzek ceramicznych; o Zamurowanie części istniejących otworów okiennych i drzwi; o Wybicie nowych otworów i drzwi o Wyburzenie ścian działowych, o Wyburzenie niektórych ścian nośnych wewnętrznych, o Malowanie ścian i sufitów o Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej i elektrycznej. o Wzmocnienie stropów nad parterem. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 9. zgłoszenie do odbioru przez odpowiednie służby i organy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45430000-0,

45400000-1,

45432100-5,

45310000-3,

45331100-7,

45442100-8,

45410000-4,

45331200-8,

45421000-4,

45111100-9,

45332200-5,

45332400-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
OD DNIA 12.12.2017R. DO DNIA 30.06.2018R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KONSORCJUM FIRM MEXAL SP. Z O.O. SP. K. , FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MOTYLEK , , MAKOWICE 71 , 48-320, SKOROSZYCE, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 476591.24 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
ZMIANA PRZEWIDZIANA W SIWZ I OGŁOSZENIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA; ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO; WYDŁUŻENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO DO DNIA 17.07.2018R.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Roboty dodatkowe z zakresu wykonania ocieplenia dachu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
rozpatrując propozycję zmiany technologii robót Wykonawcy robót budowlanych firmy Mexal Sp. z o.o. Sp. k. z dnia 04.06.2018 r. (data wpływu 04.06.2018 r.), oraz mając na uwadze opinię inspektora nadzoru (projektanta) z dnia 04.06.2018 r., a także wniosek o zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy z dnia 29.05.2018 r. (data wpływu 30.05.2018 r.) oraz jego uzupełnienie z dnia 01.06.2018 r. (data wpływu 01.06.2018 r.) komisja dokonała poniższych ustaleń: 1. Zmiana technologii wykonania robót budowlanych spowodowana jest brakiem dostępu do materiału izolacyjnego na rynku, co potwierdził w piśmie z dnia 04.06.2018 r. inspektor nadzoru inwestorskiego. 2. W nawiązaniu do zapisów w pkt 1 Wykonawca proponuje realizację ocieplenia przy użyciu styropianu. 3. Komisja stwierdza, iż wobec faktów zaistniałych w pkt 1, istnieje możliwość zmiany technologii robót z zastrzeżeniem zapisów umowy JZXA/22/2017 z dnia 12.12.2017 r. Dodatkowo, mając na uwadze powyższe ustalenia, złożone wnioski Wykonawcy, komisja stoi na stanowisku, iż w związku z wystąpieniem okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt. 1 oraz 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zachodzą wystarczające przesłanki do wykonania robót zamiennych oraz dodatkowych w odniesieniu do pkt 1 niniejszego protokołu. 4. Wykonawca do dnia 07.06.2018 r. przedłoży do akceptacji kosztorys robót zamiennych, ewentualnie dodatkowych do akceptacji. Kosztorys będzie podlegał zatwierdzeniu przez Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca przedłoży także zmieniony harmonogram rzeczowo - finansowy, który podlegać będzie akceptacji przez inspektora nadzoru oraz zamawiającego. 5. Mając na uwadze ustalenia w pkt. 2, potwierdzone przez stosowną dokumentację, komisja wnioskuje o zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, w oparciu o zapisy w art. 144 ust. 1 pkt. 1 oraz 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Wniosek Wykonawcy, dotyczący zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, obejmuje okres, w którym na terenie placu budowy wstrzymano roboty, z powodu panujących niekorzystnych warunków atmosferycznych, do dnia 17.08.2018 r. (według pisma z dnia 29.05.2018 r.), a następnie do dnia 25.07.2018 r. (według pisma z dnia 01.06.2018 r.). 7. Łączny czas wstrzymania robót, których nie realizowano od dnia 12.02.2018 r. do dnia 28.02.2018 r., wyniósł 17 dni. W dniu 01.03.2018 r. nastąpiło wznowienie robót budowlanych. Terminy te zostały opisane w dzienniku budowy przez kierownika oraz potwierdzone przez inspektora nadzoru. 8. Mając na uwadze ustalenia w pkt. 6 oraz 7, potwierdzone przez stosowną dokumentację, komisja wnioskuje o zmianę terminu zakończenia robót do dnia 17.07.2018 r., tj. o 17 dni, co wynika z zapisów w dzienniku budowy, a także w oparciu o zapisy w art. 144 ust. 1 pkt. 1 oraz 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. Podstawą wprowadzenia wszystkich zmian zawartych w niniejszym protokole będzie podpisanie przez Strony aneksu do umowy JZXA/22/2017 z dnia 12.12.2017 r., poprzedzone przedłożonym kosztorysem robót zamiennych oraz dodatkowych, jak również harmonogramem rzeczowo finansowym. Przedłożone dokumenty będą podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.