eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500133761-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535597-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trzebnicka 33, 50231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/15/2018/DZZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Opis przedmiotu zamówienia 1)Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa Zadania: ZADANIE I - Naprawa urządzeń zabawowych o charakterze konstrukcji drewnianej i mieszanej ZADANIE II - Naprawa urządzeń zabawowych o charakterze konstrukcji metalowej i mieszanej oraz siłowni zewnętrznych 2)Przedmiot zamówienia dla zadania I i II obejmuje wykonanie napraw urządzeń placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu. 3)Wykonawca zobowiązany jest do: a)Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, europejskimi normami wyposażenia placów zabaw, nawierzchni placów zabaw, siłowni terenowych (m.in. PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009, PN-EN 16630:2015-06), branżowymi normami w zakresie placów zabaw, siłowni zewnętrznych, obiektów sportowych, obiektów typu Street Workout / Parkour. b)Wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z ww. obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, zapewniając uzyskanie efektu estetycznego i użytkowego wykonanego zamówienia oraz bezpieczeństwa użytkowników. c)Zapewniania na własny koszt wszelkich materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. d)Oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. e)Wykonywania czynności, objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami, dotyczącymi ochrony środowiska, gospodarki odpadami, transportu odpadów oraz BHP i p.poż. - określonymi w aktualnych przepisach prawa, w sposób nieuciążliwy dla środowiska i okolicznych mieszkańców,a ponadto w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia, znajdujących się w pobliżu wykonywanych prac. f)Zgłaszania Zamawiającemu i Policji o powstałych zniszczeniach na skutek wandalizmu. g)Zgłaszania Zamawiającemu o istniejących zanieczyszczeniach oraz innych usterek z zakresu utrzymania obiektów placów zabaw i siłowni, stwierdzonych w trakcie prowadzonych napraw, biorąc pod uwagę czystość nawierzchni amortyzujących, wymagany poziom nawierzchni amortyzujących upadki, czytelność i obecność naklejek regulaminowych czy obecność graffiti na urządzeniach; dokumentowanie stwierdzonych usterek w tym zakresie. h)Utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac wraz z uwzględnieniem przepisów w tym zakresie. Wszelkie pozostałości po przeprowadzonych naprawach, części materiałów niewykorzystane w trakcie napraw, taśmy, oznakowania i inne tym podobne - należy usunąć z terenu na koszt Wykonawcy. i)Ustalania z Zamawiającym sposobu wjazdu na obiekty wskazane do naprawy. Wjazd na dany obiekt możliwy będzie po uzyskaniu stosownych zezwoleń w tym zakresie wydanych przez Zamawiającego. j)Współpracy z podmiotami konserwującymi - prowadzącymi zadania związane z bieżącym utrzymaniem w czystości - poszczególne tereny zieleni. k)Udziału w wizji terenowej, w przypadku jej wyznaczenia przez Zamawiającego, w celu ustalenia zakresu prac objętych Zleceniem, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy, oraz w trakcie odbioru prac. Biorąc pod uwagę zakres realizowanych prac - dopuszcza się przeprowadzenie odbiorów częściowych. l)Opracowania harmonogramu prowadzonych prac, określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w pozycjach od I do XL dla zadania I i pozycji od I do LXIX dla zadania II z podaniem nazwy obiektu i datą planowanych napraw z uwzględnieniem wskazań Zamawiającego dla obiektów wymagających przeprowadzenia napraw w pierwszej kolejności. m)Wyznaczenia osoby, upoważnionej do nadzoru i koordynacji prac oraz do kontaktu z Zamawiającym w sprawach, dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. n)Zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym. Wykonawca dla zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym w sprawach, dotyczących realizacji niniejszego zamówienia, udostępnia Zamawiającemu nr telefonu, adres mail oraz nr faksu. 4)Zlecenia, o których mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy obejmują: a)Naprawy, które będą zaplanowane do przeprowadzenia we wskazanym terminie, zakresie i lokalizacji. Przy czym realizację zleceń tzw. planowych należy przeprowadzić w terminie do 30 dni od dnia jego otrzymania. b)Naprawy zrealizowane - zlecone w trybie pilnym, mającym wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placów zabaw i siłowni - ze wskazaniem terminu, zakresu i lokalizacji. W przypadku zleceń o charakterze pilnym, mającym wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placów zabaw i siłowni - dopuszczalne jest zlecenie prac w trybie pilnym, do 3 dni roboczych lub w innym terminie ustalonym z Zamawiającym - po zgłoszeniu przez Zamawiającego drogą mailową, telefoniczną lub faxem. Realizacja ww. zgłoszenia o charakterze pilnym będzie dokumentowana w wystawianym kolejnym Zleceniu. Zakres prac objętych Zleceniem, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy, obejmuje prace wyszczególnione w kosztorysie ofertowym w pozycji XLII dla zadania I i LXXI dla zadania II. 5)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu uszkodzeń (nie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, w pozycjach od I do XL dla zadania I i pozycji od I do LXIX dla zadania II), stwierdzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa wraz z przekazaniem dokumentacji fotograficznej. Do czasu naprawy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć urządzenia zabawowe w sposób uniemożliwiający ich użytkowanie. Realizacja ww. napraw będzie mogła być zakwalifikowana do prac objętych Zleceniem o charakterze pilnym. 6)Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub osoby, którym powierzył wykonywanie czynności, objętych przedmiotem umowy. 7)Warunkiem odbioru napraw będzie: 1)Przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta, a zamontowane urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009, PN-EN 16630:2015-06), lub innymi normami branżowymi w zakresie placów zabaw, siłowni zewnętrznych, obiektów sportowych, obiektów typu Street Workout / Parkour. 2)Przedłożenie przez Wykonawcę zarchiwizowanych folderów ze zdjęciami w formie płyty CD lub innego nośnika, obejmującego realizację zakresu prac przed i po wykonaniu. 3)Podpisanie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego prac. 8)Dodatkowe wymogi, dotyczące technologii napraw i materiałów używanych do wykonania napraw: a)Należy stosować materiały odpowiadające wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowanych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy. b)Do fundamentowania nowo naprawionych konstrukcji należy stosować marki stalowe, ocynkowane ogniowo. c)Do kotwienia nóg huśtawek należy zakładać kotwy stalowe, ocynkowane ogniowo. Jeżeli wymiana nogi, dotyczy jednej lub dwóch sztuk, a pozostałe są kotwione bezpośrednio w gruncie dopuszcza się po akceptacji Zamawiającego kotwienie w gruncie. W tym przypadku, do podanych wymiarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla zadania I i dla zadania II przy wymianie nóg drewnianych należy doliczyć wymiar kotwienia w gruncie; drewno pozostające w gruncie musi być zaimpregnowane ciśnieniowo. W każdym innym przypadku - drewno powinno być umieszczone na metalowej kotwie lub stopce słupka, ponad ziemią. W przypadku kotwienia nóg w nawierzchni sztucznej, należy uwzględnić jej odtworzenie. d)Należy stosować łańcuchy ocynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe. e)Elementy urządzeń zabawowych montowane w miejscu zdemontowanych urządzeń, lub ich części powinny być: drewniane - z drewna klejonego, litego, posadowione na markach stalowych, z elementami tj. daszki, barierki, wykonanymi z płyty HDPE, (zastosowanie płyt typu - sklejka - po akceptacji Zamawiającego), elementy drewniane dostosowane w zakresie impregnacji i zastosowania na obiektach publicznych, metalowe - ocynkowane i pomalowane proszkowo, pozostałe elementy m.in. daszki, barierki, należy wykonać z płyty HDPE, elementy dostosowane w zakresie zastosowania na obiektach publicznych, zastosowanie innych materiałów niż ww. podlega akceptacji Zamawiającego, wszystkie elementy drewniane, metalowe oraz inne - niezbędne do przeprowadzenia napraw mające zastosowanie na terenach publicznych zgodne z obowiązującymi normami w tym zakresie. f)Nowe elementy drewniane muszą być impregnowane ciśnieniowo. g)Nowe elementy metalowe muszą być ocynkowane i malowane proszkowo. h)Przy realizacji zakresu zamówienia - obejmującego zastosowanie lin - należy zastosować materiał dostosowany do terenów publicznych, zakończenia lin należy zabezpieczać w taki sposób, by uniemożliwić ich rozwarstwianie, uszkodzenia i korozję. i)Kolorystyka elementów drewnianych, metalowych, lin - niezbędnych do realizacji zakresu zamówienia należy dostosować do kolorystyki istniejącej na danym placu zabaw i poszczególnych urządzeń oraz elementów małej architektury. j)Gwarancja zostaje udzielona na nowe elementy na okres od 12 do 24 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy. 9)Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, aby uzyskać wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac ujętych w kosztorysie ofertowym oraz prac objętych Zleceniem, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy (część elementów określona jest także do wymiarowania na miejscu). Przed realizacją prac wymiary wyszczególnione w załączniku nr 1 do umowy dla zadania I i dla zadania II należy zweryfikować w celu prawidłowego wykonania zamówienia. Do wyceny poszczególnych elementów wyszczególnionych w załączniku nr 1 dla zadania I i dla zadania II, należy skalkulować wszelkie niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania poszczególnego zadania (tj. śruby, nakładki, nakrętki, łączniki, zaślepki itp.; wraz z uwzględnieniem prac tj. szlifowanie, malowanie elementów, przykręcanie, itp.). Przy wycenie pozycji związanych z zakresem prac dla napraw urządzeń siłowni i kompleksowej konserwacji danego urządzenia należy skalkulować wszelkie niezbędne części zamienne potrzebne do przywrócenia prawidłowego działania i sprawności urządzenia. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym określeniem wymiarów lub części urządzeń ujętych w kosztorysie ofertowym. 10)Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny. 11)Wszystkie prace ujęte w kosztorysie ofertowym oraz w Zleceniu, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy, należy udokumentować fotograficznie: przed i po realizacji. Udokumentowaniu podlegają także części zamienne ukryte typu łożyska, przeguby, itp. w urządzeniach typu siłownie zewnętrzne, karuzele, huśtawki itp. W tym przypadku fotografia obejmować ma części uszkodzone, które będą zdemontowane z urządzenia i części nowe - zamienne. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania plików w ogólnodostępnej przestrzeni dyskowej folderów z dokumentacją fotograficzną realizowanych prac oraz udostępnienia plików Zamawiającemu do wykorzystania. Aktualizację folderów należy realizować na bieżąco, po przeprowadzeniu danej naprawy w terminie nie dłuższym niż tydzień po wykonaniu prac na danym obiekcie. Prace, które będą dokumentowane w ogólnodostępnej przestrzeni mają obejmować wszystkie prace ujęte w kosztorysie ofertowym oraz w Zleceniu, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy. Nazwy poszczególnych folderów muszą odnosić się do danej lokalizacji i wskazywać datę. Poszczególne zdjęcia należy nazywać wskazując nazwę urządzenia, uproszczony zakres prac lub odnosić się do konkretnej pozycji - zgodnej z numeracją przyjętą w kosztorysie ofertowym. Należy wykonać 2 zdjęcia przed wykonaniem prac i 2 po ich zakończeniu. Wykonawca wykona archiwizację folderów ze zdjęciami i przekaże je Zamawiającemu na płytach CD lub innym nośniku danych w trakcie odbioru prac. Wszelkie koszty związane z dokumentacją fotograficzną i jej udostępnieniem ponosi Wykonawca. 12)Zakres prac realizowany jest na terenach Gminy Wrocław będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - naprawa urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 187500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SATERNUS DISTRIBUTION Sp. z o. o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Nowa 32
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116315.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116315.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146548.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - naprawa urządzeń zabawowych na placach zabaw oraz siłowni zewnętrznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211005.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 1
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Listopadowych 29c/9
Kod pocztowy: 35-606
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180742.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180742.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180742.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.