eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500133691-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549981-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500091267-N-2018; 500091488-N-2018; 500094680-N-2018; 500097846-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 19057266000000, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 300 08 42, e-mail sekretariat@hewelianum.pl, faks 58 742 15 13.
Adres strony internetowej (url): www.hewelianum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPZ.26.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny). 2. Zamówienie dzieli się na dwie części: 1) część 1: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej, 2) część 2: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) dostawę urządzeń, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego; 2) instalację urządzeń na miejscu; 3) zintegrowanie urządzeń z istniejącą infrastrukturą elektryczną; 4) uruchomienie i konfigurację urządzeń, w tym instalację oprogramowania sterującego urządzeniami i zapewniającego niezbędne funkcjonalności; 5) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie zasad eksploatacji Sprzętu; 6) dostarczenie pisemnej informacji na temat zasad kontroli, serwisu i konserwacji Sprzętu w języku polskim, w wersji papierowej i elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 32321200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 522279.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Grunwaldzka 190
Kod pocztowy: 80-266
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 625122.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 625122.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 625122.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 427987
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Trias AVI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kabaretowa 21
Kod pocztowy: 01-942
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 547878.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 547878.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 889290
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.