eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500133342-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561131-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 37046837000000, ul. Rynek 1, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 375 530, e-mail mackru@pwsz.krosno.pl, faks 134 375 511.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.krosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTG/82/ZP-5/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - Sprzęt komputerowy 1.Komputer 01 - 2 szt. 2. Komputer 02 - 6 szt. 3. Telewizor 01 - 1 szt. 4. Konwerter - 8 zestawów. 5. Kabel diagnostyczny - 2 szt. 6. Nośnik danych - 4 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. 8. Komputer 03 - 1 szt. 9.Dysk SSD - 5 szt. 10. Punkt dostępowy - 10 szt. 11. Nagrywarka zewnętrzna DVD - 5 szt. 12. Komputer 04 - 4 szt. 13. Dysk SSD - 37 szt. 14. Projektor - 4 szt. 15. Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt. 16. Głośniki - 2 szt. 17.Monitor interaktywny - 1 szt. 18. Filament - 2 szt. 19. Filament - 2 szt. 20. Terminal - 1 szt. 21. Komputer - 22szt. 22. Monitor - 24 szt. 23.Drukarka - 1 szt. 24. Kabel serial - 9 szt. 25. Kabel połączeniowy 1m - 30 szt. 26.Kabel połączeniowy 1,5 m - 20 szt. 27. Telefon VoIP - 2 szt. 28. Tester okablowania - 1 szt. 29. Zaciskarka - 1szt. 30. Mikrokomputer - 3 zestawy. 31. Zestaw modułów - 3 zestawy. 32. Zestaw modułów - 3 zestawy. 33.Zestaw pomiarowy - 3 zestawy. 34. Płytka ewaluacyjna - 1 szt. 35. Zestaw klocków - 1 szt. 36. Wideofon - 1 szt.37. Głowica termostatyczna - 2 szt. 38. Stacja pogody - 1 szt. 39. Kamera bezprzewodowa - 1 szt. 40. Systemoświetlenia - 1 szt. 41. Przycisk programowalny - 2 szt. 42. Drukarka - 2 szt. 43. Uchwyty do monitorów - 1 szt.44. Monitor - 3 szt. 45. Joystick - 1 szt. 46. Moduł pedałów - 1 szt. 47. Karta graficzna - 1 szt. 48. Komputer 06 -5 szt. 49. Komputer 07 - 1 szt. 50. Zasilacz awaryjny - 4 szt. 51. Komputer 08 - 1 szt. Część II - Sieci 1.Urządzenie zapewniające zintegrowany system bezpieczeństwa - 2 szt. 2. Urządzenie zapewniające zintegrowany system bezpieczeństwa - 1 szt. 3. Przełącznik sieciowy - 2 szt. 4. Kabel - 2 szt. Część III - Oprogramowanie I 1.Oprogramowanie - 30 szt. 2. Oprogramowanie - 2 szt. 3. Oprogramowanie - 20 szt. 4. Oprogramowanie - 1 szt. 5. Oprogramowanie - 540 szt. 6. Oprogramowanie - 10 szt. 7. Oprogramowanie - 1 szt. 8. Oprogramowanie - 540szt. 9. Oprogramowanie - 1 szt. 10. Oprogramowanie - 2 szt. 11. Oprogramowanie - 1 pakiet. Część IV - Oprogramowanie II 1. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Ben-tley" - 20 szt. 2. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Adobe Creative Cloud" - 1 szt. 3. Oprogramowanie .Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Ansys Academic Research Mechanical" - 1 pakiet. 4. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Ar-CADiasoft"- 1 pakiet. 5. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "WF-Mag Mobile Standard" - 3 szt. 6. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "WF-Analizy Prestiż" - 25 szt. 7. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "WF-CRM Biznes" - 25 szt. 8. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Cam-Edukacja" - 1 pakiet. 9. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Co-march ERP Optima" - 30 szt. 10. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druki Gofin" - 1 szt. 11. Oprogramowanie umożliwiające przygotowanie postępowań przetargowych w formie elektronicznej - 1 szt. 12. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Inte-gram 3.0 Normy Budownictwo - 1 szt. 13. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Inte-gram 3.0 Przemysł spożywczy" - 1 szt. 14. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Fla-mingo" - 1 szt. 15. Oprogramowanie.Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Qdeklaracje" - 1 szt. 16. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Quorum" - 1 szt. 17. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Statistica" - 1 pakiet. 18. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Sage Symfonia Faktura" - 1 szt. 19. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość" - 1 pakiet. 20. Oprogramowanie. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Sage Symfonia ERP - Środki Trwałe" - 1 pakiet. 21. Oprogramowanie będące interaktywnym środowiskiem do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, oraz do tworzenia symulacji komputerowych.- 1 pakiet. 22. Oprogramowanie szyfrujące - 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326702.96
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Megatech Dariusz Gutek
Email wykonawcy: mariusz@megatech.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 319103.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 319103.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324897.93
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 151371.78
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jastrząb Dariusz Krośnieńskie Centrum Informatyczne Krosoft
Email wykonawcy: marek@krosoft.pl
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 2
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150599.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150599.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150599.15
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Oprogramowanie I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57537.80
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jastrząb Dariusz Krośnieńskie Centrum Informatyczne Krosoft
Email wykonawcy: marek@krosoft.pl
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 2
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85009.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85009.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85009.24
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Oprogramowanie II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w części IV Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ponieważ w tej części przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.