eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Kłodzki › Modernizacja zbiornika wodnego na potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500133171-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

Gmina Lewin Kłodzki: Modernizacja zbiornika wodnego na potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554145-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500112077-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lewin Kłodzki, Krajowy numer identyfikacyjny 89071812000000, ul. ul. Nad Potokiem 4, 57343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 698 428, e-mail inwestycje@lewin-klodzki.pl, faks 748 698 273.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lewin-klodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja zbiornika wodnego na potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja zbiornika wodnego na potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim". 2. Przedmiot zamówienia planowany jest do dofinansowania z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach dotacji celowej z budżetu państwa na zadania związane z remontem i odbudową obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w tym na przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. 3. Zbiornik wodny zlokalizowany jest w gminie Lewin Kłodzki, w powiecie kłodzkim, w województwie dolnośląskim. 4. Zakres remontu zbiornika wodnego mieści się w granicach działek nr ewid. geod. 97, 102, 314, 317/6, 317/7, 317/8, 430/4, 521/1, 521/2, 521/3 AM 1 obręb 0013 Lewin Kłodzki. 5. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz zapisami niniejszej SIWZ z wyłączeniem następujących robót ujętych w dokumentacji: wycinka 5 szt. drzew, czyszczenie i malowanie konstrukcji metalowych, wykonanie schodów terenowych, wykonanie kładek K2,K3,K4,K5,K6,K7, wykonanie zjazdu do czaszy zbiornika nr 1. 6. Do zadań Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej zadania, oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. 7. Zakres obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania w/w zadania, m.in.: 1) Roboty ziemne polegające na: podniesieniu korony zapór zbiorników, wyrównaniu powierzchni skarp odwodnych i odpowietrznych korpusów zapór, korygowaniu linii brzegowej zbiorników, pogłębieniu koryta potoku Klikawa na dopływie do zbiornika nr 1 wraz z ukształtowaniem niecki przeciwrumoszowej. 2) Roboty rozbiórkowe polegające na : rozebraniu uszkodzonych murów betonowych z okładzina kamienną oraz gurtu betonowego w kanale odpływowym ze zbiornika nr 3 , demontażu progów betonowych w dnie bystrzy przelewów zbiorników nr 1, 2, i 3, rozkuciu skorodowanych fragmentów i ich odbudowa zaprawami naprawczymi. 3) Remont murów betonowych z okładziną kamienna poniżej przelewów zbiorników na długości bystrzy. 4) Remont bruków kamiennych na betonie w dnie bystrzy i niecek poniżej przelewów zbiorników. 5) Remont narzutów kamiennych nad umocnieniami bystrzy i niecek poniżej przelewów zbiorników 6) Remont drogi wewnętrznej na działce nr 314 obręb Lewin Kłodzki. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy także: 1) opracowanie planu BIOZ, 2) wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, 3) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej pokazującej zakres wykonanych prac, 4) w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem, 5) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą. Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, 6) usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących ww. zadanie, 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót, 8) umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, 9) w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 10) zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie, 11) uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących. 12) zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. 13) wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy, 14) jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych, 15) zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, 9. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: 1) Projekcie budowlanym "Remont zbiornika wodnego w km 9+390 potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim". 2) Projekcie "Remont drogi wewnętrznej na działce nr 314". 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu jakim jest kompleksowe wykonanie całego zadania. 10. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, okaże się, że w dokumentacji projektowej pojawiają się wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a ich istnienie wiąże się z niemożliwością wykonania robót w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, to przedmiot umowy może ulec modyfikacji. W w/w sytuacji, Zamawiający wraz z Wykonawcą przy udziale Nadzoru Inwestorskiego oraz Projektanta ustalą zakres robót zaniechanych, zamiennych, a sposób świadczenia, który ulegnie zmianie, określony zostanie w aneksie do umowy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu. 12. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż. 13. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 15. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wydobyciem i transportowaniem namułu Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 16. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 17. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy własne nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do mogących występować w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót znaków towarowych, patentów zastosowanie ma określenie "lub równoważne", Oznacza to, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwo użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 18. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, co zostanie ocenione zgodnie z rozdz. XIII SIWZ. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 19. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie max. 14 dni od podpisania umowy uszczegółowiony harmonogram rzeczowo-finansowy, uzgodniony z Zamawiającym. 20. Zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1


Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45100000-8, 45233000-9, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500389.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JATAX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 24
Kod pocztowy: 57-300
Miejscowość: Kłodzko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1845000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1845000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.