eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500133058-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805 K ul. Graniczna w Zatorze" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura transportowa, Działanie 7.1. Infrastruktura drogowa, Poddziałanie 7.1.3 Drogi subregionalne - SPR z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer projektu: RPMP.07.01.03-12-0565/16.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551091-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500103909-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113, ul. ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (033) 8449600, e-mail szp@powiat.oswiecim.pl, faks (033) 8449619.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.oswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ tj.: a)dokumentacja projektowa z uzgodnieniami, b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST), c)przedmiary robot. Zamawiający informuje, że posiada decyzję Nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej sprostowaną postanowieniem z dnia 14.09.2017 r. znak WAB.6747.4.2017. Załączniki do decyzji nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r.: - zał. nr 1 - mapa z proponowanym przebiegiem drogi, - zał. nr 1a - mapa z proponowanym przebiegiem drogi- zmiana trasy kanalizacji deszczowej, - zał. nr 2 - mapy z projektami podziału nieruchomości, - zał. nr 3 - projekt budowlany, - zał. nr 3a - projekt budowlany - zmiana trasy kanalizacji deszczowej. Po rozpatrzeniu odwołania od powyższej decyzji, Wojewoda Małopolski w dniu 18.12.2017 r. wydał decyzję WI-IX.7821.1.20.2017, która wprowadziła zmiany w decyzji 2/17 z dnia 25.08.2017 r. Załączniki do decyzji WI-IX.7821.1.20.2017 z dnia 18.12.2017 r.: - zał. nr 1z - mapa z proponowanym przebiegiem drogi, - zał. nr 2 z - mapa z projektem podziału nieruchomości, - zał. 3z/1 - uzupełnienie do opisu proj. zagospodarowania, - zał. 3z/2 - projekt zagospodarowania. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy wraz z załącznikami oraz ST stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany: owprowadzić czasową organizację ruchu na podstawie projektu organizacji ruchu, który zostanie wykonany przez Zamawiającego, a następnie, odpowiednio wcześniej powiadomić Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Gminę Zator, właściwą Komendę Powiatową Policji, właściwe służby ratownicze - Państwową Straż Pożarną oraz Pogotowie Ratunkowe, właściwych przewoźników obsługujących trasę zlokalizowaną w obrębie planowanej inwestycji i inne instytucje zgodnie z projektem organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany podać informację o zmianie organizacji ruchu do publicznej wiadomości poprzez środki masowego przekazu (lokalne serwisy internetowe, prasa), owszelkie koszty związane z wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca, ow trakcie prowadzenia robót zorganizować dojścia i dojazdy do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót, oprowadzić roboty z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń przebudowywanych oraz istniejących w obszarze prowadzonych robót i uzyskać protokoły odbioru technicznego wykonanych robót, oelementy uzbrojenia podziemnego należy zlokalizować za pomocą przekopów kontrolnych i w razie konieczności zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami określonymi w uzgodnieniach branżowych oraz dokonać regulacji wysokościowej pokryw tych urządzeń. owykonawca zapewni na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowanie, transport, utylizację: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów, omateriały (które nie zostaną ponownie wykorzystane w ramach przedmiotowych robót) pochodzące z rozbiórek, demontaży, wycinek, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. W związku z powyższym należy to wziąć pod uwagę, określając cenę oferty. ozapewnić sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac, w poszczególnych specjalnościach zgodnych z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy, owykonawca jest zobowiązany realizować inwestycję zgodnie ze wszystkimi warunkami wynikającymi z decyzji Nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej sprostowanej postanowieniem z dnia 14.09.2017 r. znak WAB.6747.4.2017 oraz decyzji znak WI-IX.7821.1.20.2017 z dnia 18.12.2017 r., w tym warunkami wynikającymi z potrzeb ochrony środowiska, ochrony interesów osób trzecich. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do ułożenia (wykonania) warstwy ścieralnej całą szerokością bez szwu technologicznego. UWAGA: Przekazanie 1 części placu budowy, określonego w załącznikach nr f) (f-1 i f-2) (od km 0+706,46 do km 2+190,00) do umowy - w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Przekazanie 2 części placu budowy, określonego w załączniku nr g) (od km 0+034,01 do km 0+706,46) do umowy w terminie nie późniejszym niż do dnia 25 października 2018 r. Jeżeli dokumentacja projektowa, ST lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty w zakresie budowy dróg, w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, budowy i przebudowy sieci telekomunikacyjnych, roboty rozbiórkowe, w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, w zakresie dróg dojazdowych, instalowania oznakowania drogowego, wykonywanie oznakowania drogowego, w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, usługi wycinania drzew, sadzenie drzew, w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, w zakresie ścieżek rowerowych, w zakresie układania chodników i asfaltowania, usługi w zakresie trawników, instalacyjne roboty elektrotechniczne, instalacje zasilania elektrycznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45231400-9, 45232310-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7881471.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc
Email wykonawcy: drog_bud@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 3
Kod pocztowy: 34-116
Miejscowość: Spytkowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7839214.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7839214.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10916962.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3,3%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.