To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-12
Ogłoszenie nr 500133058-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805 K ul. Graniczna w Zatorze" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura transportowa, Działanie 7.1. Infrastruktura drogowa, Poddziałanie 7.1.3 Drogi subregionalne - SPR z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer projektu: RPMP.07.01.03-12-0565/16.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551091-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500103909-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113,
ul. ul. Wyspiańskiego
10,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(033) 8449600, e-mail
szp@powiat.oswiecim.pl, faks
(033) 8449619.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP.272.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ tj.: a)dokumentacja projektowa z uzgodnieniami, b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST), c)przedmiary robot. Zamawiający informuje, że posiada decyzję Nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej sprostowaną postanowieniem z dnia 14.09.2017 r. znak WAB.6747.4.2017. Załączniki do decyzji nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r.: - zał. nr 1 - mapa z proponowanym przebiegiem drogi, - zał. nr 1a - mapa z proponowanym przebiegiem drogi- zmiana trasy kanalizacji deszczowej, - zał. nr 2 - mapy z projektami podziału nieruchomości, - zał. nr 3 - projekt budowlany, - zał. nr 3a - projekt budowlany - zmiana trasy kanalizacji deszczowej. Po rozpatrzeniu odwołania od powyższej decyzji, Wojewoda Małopolski w dniu 18.12.2017 r. wydał decyzję WI-IX.7821.1.20.2017, która wprowadziła zmiany w decyzji 2/17 z dnia 25.08.2017 r. Załączniki do decyzji WI-IX.7821.1.20.2017 z dnia 18.12.2017 r.: - zał. nr 1z - mapa z proponowanym przebiegiem drogi, - zał. nr 2 z - mapa z projektem podziału nieruchomości, - zał. 3z/1 - uzupełnienie do opisu proj. zagospodarowania, - zał. 3z/2 - projekt zagospodarowania. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy wraz z załącznikami oraz ST stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany: owprowadzić czasową organizację ruchu na podstawie projektu organizacji ruchu, który zostanie wykonany przez Zamawiającego, a następnie, odpowiednio wcześniej powiadomić Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Gminę Zator, właściwą Komendę Powiatową Policji, właściwe służby ratownicze - Państwową Straż Pożarną oraz Pogotowie Ratunkowe, właściwych przewoźników obsługujących trasę zlokalizowaną w obrębie planowanej inwestycji i inne instytucje zgodnie z projektem organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany podać informację o zmianie organizacji ruchu do publicznej wiadomości poprzez środki masowego przekazu (lokalne serwisy internetowe, prasa), owszelkie koszty związane z wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca, ow trakcie prowadzenia robót zorganizować dojścia i dojazdy do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót, oprowadzić roboty z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń przebudowywanych oraz istniejących w obszarze prowadzonych robót i uzyskać protokoły odbioru technicznego wykonanych robót, oelementy uzbrojenia podziemnego należy zlokalizować za pomocą przekopów kontrolnych i w razie konieczności zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami określonymi w uzgodnieniach branżowych oraz dokonać regulacji wysokościowej pokryw tych urządzeń. owykonawca zapewni na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowanie, transport, utylizację: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów, omateriały (które nie zostaną ponownie wykorzystane w ramach przedmiotowych robót) pochodzące z rozbiórek, demontaży, wycinek, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. W związku z powyższym należy to wziąć pod uwagę, określając cenę oferty. ozapewnić sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac, w poszczególnych specjalnościach zgodnych z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy, owykonawca jest zobowiązany realizować inwestycję zgodnie ze wszystkimi warunkami wynikającymi z decyzji Nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej sprostowanej postanowieniem z dnia 14.09.2017 r. znak WAB.6747.4.2017 oraz decyzji znak WI-IX.7821.1.20.2017 z dnia 18.12.2017 r., w tym warunkami wynikającymi z potrzeb ochrony środowiska, ochrony interesów osób trzecich. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do ułożenia (wykonania) warstwy ścieralnej całą szerokością bez szwu technologicznego. UWAGA: Przekazanie 1 części placu budowy, określonego w załącznikach nr f) (f-1 i f-2) (od km 0+706,46 do km 2+190,00) do umowy - w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Przekazanie 2 części placu budowy, określonego w załączniku nr g) (od km 0+034,01 do km 0+706,46) do umowy w terminie nie późniejszym niż do dnia 25 października 2018 r. Jeżeli dokumentacja projektowa, ST lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty w zakresie budowy dróg, w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, budowy i przebudowy sieci telekomunikacyjnych, roboty rozbiórkowe, w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, w zakresie dróg dojazdowych, instalowania oznakowania drogowego, wykonywanie oznakowania drogowego, w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, usługi wycinania drzew, sadzenie drzew, w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, w zakresie ścieżek rowerowych, w zakresie układania chodników i asfaltowania, usługi w zakresie trawników, instalacyjne roboty elektrotechniczne, instalacje zasilania elektrycznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45231400-9, 45232310-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7881471.64
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7839214.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3,3% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Budowa studni w SUW Reczyn'' w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie
- Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściach dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym.
- Remont drogi gminnej nr 116451E w miejscowości Zaosie
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.