eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132954-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550991-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500100591-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27635700000, ul. ul. Narutowicza 4, 20950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5287430, 5287400, e-mail zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl, faks 815 287 406.
Adres strony internetowej (url): http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WBP-ZP/4/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie oraz innych prac towarzyszących. 2. Budynek WBP zlokalizowany w Lublinie, przy ul. Narutowicza 4, objęty jest ochroną konserwatorską. Wpisany do rejestru zabytków w dniu 14 marca 1970 roku pod nr A/459. 3. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie. 4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr inż. arch. Roberta Malika pn.: "Projekt instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie", w tym między innymi: 1) dostawa i montaż jednostek zewnętrznych systemu klimatyzacji, 2) dostawa i montaż jednostek wewnętrznych systemu klimatyzacji, 3) dostawa i montaż instalacji chłodniczej wraz z izolacją termiczną, 4) dostawa i montaż instalacji odprowadzenia skroplin, 5) wykonanie próby szczelności instalacji, 6) napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym, 7) zasilenie instalacji, 8) uruchomienie instalacji, 9) roboty budowlane towarzyszące tj. obudowa instalacji, przekucia, malowanie pomieszczeń, 10) wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego. 6. Powyższy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie standardami i normami, poleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, wymogami Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków określonymi w wydanej Decyzji oraz w Pozwoleniu na budowę. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań obejmujący wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej - Załączniki Nr 6, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załączniki Nr 7 oraz przedmiarach robót - Załączniki Nr 8. 8. Zamawiający organizuje dla potencjalnych Wykonawców wizję lokalną obiektu Biblioteki. Spotkania będą się odbywać w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie ul. Narutowicza 4, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym /Dział Administracji tel. 81/52-87-413/. 9. Klauzula zatrudnienia. 9.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: o montaż jednostek wewnętrznych systemu klimatyzacji, o montaż jednostek zewnętrznych systemu klimatyzacji, o montaż instalacji chłodniczej, instalacji odprowadzenia skroplin w ramach systemu klimatyzacji, o podłączenie i rozruch instalacji klimatyzacji. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem". 10. Powyższe zadanie stanowi część projektu pn. "Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne 11.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 14. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań lub z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 15. Ubezpieczenie. Wykonawca, na czas wykonywania robót tj. na okres od dnia przekazania terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. Warunki dotyczące posiadania polisy OC zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 16. Gwarancja. (Uwaga: Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w Formularzu ofertowym. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres od 36 miesięcy (termin minimalny). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona. 17. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia, za pośrednictwem Zamawiającego z przedstawicielem wykonawcy robót elewacyjnych, terminu i sposobu montażu jednostek zewnętrznych oraz rozprowadzenia przewodów układanych w obrębie elewacji. 18. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: Wyznaczenie na kierownika budowy osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającej kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2017.2187 t.j. z dnia 2017.11.28), lub równoważne, przekazanie Zamawiającemu oświadczeń osób które będą kierowały robotami objętymi zakresem przedmiotu umowy o przyjęciu obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127571.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IGLO-KLIMA Emil Sztal
Email wykonawcy: biuro@iglo-klima.pl
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 2
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Jakubowice Konińskie
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157378.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157378.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209726.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.