eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap I.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132543-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Urząd Statystyczny we Wrocławiu: Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap I.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków", w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działania 1.3-Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1-Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551805-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500102092-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Statystyczny we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 33171900000, ul. ul. Oławska 31, 50950 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 716 400, e-mail I.Karolewska@stat.gov.pl, faks 713 716 360.
Adres strony internetowej (url): http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap I.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRO-WA.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap I, położonego przy ulicy Oławskiej 31, 50-950 Wrocław, w ramach, w zakresie wymiany okien na elewacji zewnętrznej od strony ulicy Oławskiej i ulicy Kazimierza Wielkiego i wymiany okien na elewacji wewnętrznej (atrium) oraz wymiany drzwi zewnętrznych. 2.Przedmiot zamówienia w Etapie I obejmuje swoim zakresem w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych: 1)wymianę okien na elewacji zewnętrznej od strony ulicy Oławskiej i ulicy Kazimierza Wielkiego oraz wymianę drzwi zewnętrznych: a)całkowity demontaż parapetów wewnętrznych z przeznaczeniem do ponownego osadzenia; b)częściowy demontaż parapetów zewnętrznych na czas wymiany okien; c)wykucie z muru starych i wstawienie nowych okien z PCV z potrójną szybą zespoloną; d)wykucie z muru starych i wstawienie nowych okien aluminiowych z potrójną szybą zespoloną; e)wykucie z muru starych i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych aluminiowych 2-szkrzydłowych, ocieplonych, z zamkiem patentowym (Dz1 wg zestawienia stolarki); f)dostosowanie otworów okiennych i drzwiowych przez uzupełnienia murarskie i tynkarskie po wykuciu oraz wykonanie uzupełnień tynkarskich po wstawieniu okien i drzwi; g)osadzenie uprzednio częściowo zdemontowanych parapetów zewnętrznych; h)osadzenie uprzednio całkowicie zdemontowanych parapetów wewnętrznych; i)inne niezbędne roboty - jako pomocnicze w stosunku do wyżej wymienionych; j)prace ogólnobudowlane towarzyszące wymianie stolarki otworowej (roboty murarsko-tynkarskie, roboty wykończeniowe, roboty pomocnicze); 2)wymianę okien na elewacji wewnętrznej (atrium) oraz wymianę drzwi zewnętrznych: a)demontaż parapetów wewnętrznych z przeznaczeniem do ponownego osadzenia; b)demontaż parapetów zewnętrznych z przeznaczeniem na złom; c)wykucie z muru starych i wstawienie nowych okien z PCV z potrójną szybą zespoloną; d)wykucie z muru starych i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych aluminiowych, 2-szkrzydłowych, ocieplonych, z zamkiem patentowym (Dz2 wg zestawienia stolarki); e)wykucie z muru starych i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych stalowych (Dz3 wg zestawienia stolarki - wyjście na dach); f)dostosowanie otworów okiennych i drzwiowych przez uzupełnienia murarskie i tynkarskie po wykuciu oraz wykonanie uzupełnień tynkarskich po wstawieniu okien i drzwi; g)osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo-tytanowej; h)osadzenie uprzednio zdemontowanych parapetów wewnętrznych; i)prace ogólnobudowlane towarzyszące wymianie stolarki otworowej (roboty murarsko-tynkarskie, roboty wykończeniowe, roboty pomocnicze); j)inne niezbędne roboty - jako pomocnicze w stosunku do wyżej wymienionych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót dla Etapu I przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna - pozycje dotyczące wymiany stolarki otworowej wraz z pracami ogólnobudowlanymi towarzyszącymi wymianie stolarki otworowej (roboty murarsko-tynkarskie, roboty wykończeniowe, roboty pomocnicze). Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9 do SIWZ i obejmuje projekt budowlany, projekt wykonawczy - architektura, konstrukcja oraz przedmiar robót Etap I - wymiana stolarki otworowej i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421000-4, 45421100-0, 45453000-7, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 563468.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariusz Kot EKOMAX
Email wykonawcy: ekomax.mk@op.pl
Adres pocztowy: Wręczyca Mała ul. Długa 123
Kod pocztowy: 42-130
Miejscowość: Wręczyca Wielka
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 693065.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 693065.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 693065.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.