Ogłoszenie z dnia 2018-06-12
Ogłoszenie nr 500132518-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.
Krosno Odrzańskie: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku OHP na przedszkole
wraz z rozbudową o zewnętrzny szyb windy dz. nr 603/1, ul. Piastów w m. Krosno Odrzańskie "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal oraz placu zabaw
w przedszkolu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555680-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500006172-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500027430-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krosno Odrzańskie, Krajowy numer identyfikacyjny 97077026700000,
ul. ul. Parkowa
1,
66600
Krosno Odrzańskie, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 835 017, e-mail
r.slupski@krosnoodrzanskie.pl, faks
683 835 122.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku OHP na przedszkole wraz z rozbudową o zewnętrzny szyb windy dz. nr 603/1, ul. Piastów w m. Krosno Odrzańskie "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal oraz placu zabaw w przedszkolu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.1.10.2017.RS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż w budynku zlokalizowanym przy ul. Piastów 2 w Krośnie Odrzańskim mebli, krzeseł, szaf, regałów, stolików, biurek, pomocy dydaktycznych do poszczególnych oddziałów przedszkola, sprzętu RTV, projektora i urządzeń interaktywnych, wyposażenie pokoju socjalnego, zakup i montaż rolet przeciwsłonecznych oraz wyposażenie placu zabaw. Oferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble, wyposażenie placu zabaw i inne wymagane elementy do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli oraz wyposażenia wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli w pomieszczeniach w których będą użytkowane oraz (jeżeli zajdzie konieczność) do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia a w przypadku wyposażenia placu zabaw - wykonanie fundamentów lub innej formy montażu zgodnie z zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. Zamawiający dopuszcza ewentualną możliwość dostarczenia mebli w tolerancji +/- 5% od wartości podanych w SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
39150000-8,
39161000-8,
32320000-2,
43325000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 22 sierpnia 2017 r. do 29 września 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal oraz placu zabaw w przedszkolu" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.,
,
ul. Graniczna 46,
93-428,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zamian. Przesunięcie terminu dostawy zostało przewidziane.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przesunięcie terminu realizacji nastąpiło z winy Zamawiającego. Na obiekcie trwają prace budowlane uniemożliwiające wykonanie dostaw do obiektu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneks nr 1
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o. w Krośnie Odrzańskim
- "Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim"
- "Zakup pojazdu służbowego dla Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim"(2)
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 55 przy ul. Cybisa 1.
- Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kościelisku wraz z montażem systemu fotowoltaicznego, Gmina Kościelisko .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.