To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-12
Ogłoszenie nr 500132471-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.
Powiat Tarnogórski: Adaptacja budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych. Wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; dla osi priorytetowej X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Podziałanie 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539589-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500089561-N-2018, 500092381-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tarnogórski, Krajowy numer identyfikacyjny 27628546000000,
ul. Karłuszowiec
5,
42-600
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3813786, e-mail
zamowienia@tarnogorski.pl, faks
32 3813727.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.tarnogorski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych. Wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ.272.4.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i ustawienie wyposażenia pomieszczeń biurowych i części wspólnych budynku oraz dostawę i montaż kompletu gaśnic wraz z szafkami dla budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (słownie: trzy) części to jest: 1) część A - wyposażenie pomieszczeń biurowych (w tym: krzesła konferencyjne - 99 szt., stoły składane - 11 szt., stół konferencyjny 6-cio osobowy - 2 szt., krzesła biurowe obrotowe - 59 szt., szafka socjalna - 5 szt., szafka pod drukarkę - 6 szt., szafka dostawka do biurka - 24 szt., regały otwarte - 8 szt., szafy - 30 szt., szafy metalowe - 28 szt., szafy metalowe niskie - 2 szt., biurko z kontenerkiem - 58 szt., dostawka do biurka - 3 szt., stół konferencyjny 4-ro osobowy - 7 szt., stół konferencyjny - 1 szt., ławka 5-cio osobowa - 4 szt., ławka 3 - osobowa - 3 szt., komplet lad do pokojów z obsługą interesantów z niepełnosprawnościami), 2) część B - wyposażenie części wspólnych budynku (w tym: zestaw mebli na wymiar do pomieszczenia socjalnego, zmywarka, lodówka, stanowisko do przewijania dzieci, lada recepcyjna pod wymiar), 3) cześć C - wyposażenie budynku w gaśnice wraz z szafkami (w tym: gaśnice typu GP-4 kg (ABC) - 19 szt., gaśnice typu GSE-2x - 2 kg - 2 szt.). 3. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części A tj. wyposażenie pomieszczeń biurowych, składa się z dostawy, montażu i ustawienia mebli biurowych zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego projektem aranżacji poszczególnych wnętrz. 4. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części B tj. wyposażenie części wspólnych budynku, składa się z: 1) dostawy, montażu i ustawienia mebli kuchennych, 2) dostawy, montażu i próbnego uruchomienia zmywarki, 3) montażu zlewozmywaka, 4) dostawy i ustawienia lodówki, 5) dostawy, montażu i ustawienia lady recepcyjnej, 6) dostawy, montażu i ustawienia stanowiska do przewijania dzieci. 5. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części C tj. wyposażenie budynku w gaśnice wraz z szafkami obejmuje dostawę i montaż kompletu gaśnic wraz z szafkami. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. 7. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostawy, montażu, ustawienia i próbnego uruchomienia przedmiotu zamówienia w budynku Centrum Usług Społecznych w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 16, 2) koordynowania dostawy oraz montażu i ustawienia wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia z Wykonawcą robót budowlanych w budynku tj. Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowo-Usługowym "ROBIREX" Roman Biernacki z siedzibą w Gliwicach oraz w uzgodnieniu z Kierownikiem budowy nadzorującym roboty budowlane, 3) systematycznego porządkowania miejsc wykonania montażu elementów wyposażenia oraz usunięcia wszelkich odpadów pozostałych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 519 ze zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.), 5) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia montażu. 8. Wykonawca Części A udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące (słownie: dwadzieścia cztery miesiące), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca Części B udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące (słownie: dwadzieścia cztery miesiące), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca Części C udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy (słownie: dwudziestu czterech miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca może przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia od momentu przekazania przez Zamawiającego w formie pisemnej na wskazany przez Wykonawcę numer faksu/adres e-mail informacji o możliwości rozpoczęcia realizacji dostawy, montażu i ustawienia oraz próbnego uruchomienia zmywarki opisanej w części B przedmiotu zamówienia. 12. Dostarczenie przedmiotu zamówienia, jego prawidłowy montaż, ustawienie oraz próbne uruchomienie, a także przechowywanie na terenie obiektu nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem funkcjonalności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39141000-2, 35111300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Adaptacja budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych. Wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego - część A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159869.92
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100947.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Adaptacja budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych. Wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego - część B. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8130.08
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO MEBLE Małgorzata Masłoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11688
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Adaptacja budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych. Wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego - część C. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93, ust. 1, pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę 7.483,20 zł brutto, natomiast zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 2.349,30 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Krupski Młyn budżet partycypacyjny"
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa mebli biurowych
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: Gaśnice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.