eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › "Budowa drogi na os. Północ w Przechlewie - drogi gminnej nr 222017G i 222006G"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132356-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Przechlewo:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 567985-N-2018
Data: 2018-06-05

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Przechlewo, Krajowy numer identyfikacyjny 770979690, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598334301, e-mail programy.pomocowe@przechlewo.pl, faks 598334631.
Adres strony internetowej (url): http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
Adres profilu nabywcy: www.przechlewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Punkt: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa warunków technicznych i eksploatacyjnych dróg na odcinakch 0,958 km poprzez budowę drogi gminnej oraz budowę kanalizacji deszczowej na os. Północ w Przechlewie - drogi gminnej nr 222017G i 222006G, zlokalizowanej w miejscowości Przechlewo na działkach nr 901, 889, 877, 857, 851, 842, 827, 1287, 689/2, obręb Przechlewo 0010. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektową zgodnie z Decyzją nr 357/09 z dnia 05.11.2009r., Nr BiK-7351-357/09 zatwierdzajacą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę oraz Decyzją z dnia 30.12.2010r. nr BiK 7351-357.1/09/10 i Decyzją nr 357.3.09.2015 Znak: BiK.6740.357.3.09.2015 z dnia 07.10.2015r. CHARAKTERYSTCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: Branża drogowa: I. Trasa A-A - jezdnia z MMB długości 117,5m i szer. 5,0m, - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, II. Trasa B-B - jezdnia z MMB długości 260,71m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki beonowej gr. 8cm, III. Trasa C-C - jezdnia z MMB długości 140m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki beonowej gr. 8cm, IV. Trasa D-D jezdnia z MMB długości 440m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki beonowej gr. 8cm, Branża deszczowa: I. Odcinek D12 (istnjejąca)-D39 (bez studni) - PCV 315mm kl. SN8 długość L=124,0m, II. Odcinek D14(istnjejąca)-D44(bez studni) - PCV 315mm kl. SN8 długość L=97,5m, III. Odcinek D 40- D41 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=48,5m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=12,0m, ? wypusty deszczowe - 4szt., IV. Odcinek D 44- D 46 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=70,5m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=15,5m, ? wypusty deszczowe - 4szt., V. Odcinek D18 (istniejąca)-D54 - PCV 315mm kl. SN8 długość L=116m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m, ? wypusty deszczowe - 2szt., VI. Odcinek D48-D53 - PCV 315mm kl. SN8 długość L=109,0m, - PCV 250mm kl. SN8 długość L=95,0m, ? PCV 160mm kl. SN8 długość L=7,5m, ? wypusty deszczowe - 5szt., VII. Odcinek D23 (istniejąca)-D24 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=67,0m, ? PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m, ? wypusty deszczowe - 2szt., 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, b) opracować projekt organizacji ruchu (oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym) i uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego, c) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, d) realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty budowlany po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; e) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; f) prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; g) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; i) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: ? ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego, ? wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości, ? okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę, ? przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. 7. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wizję lokalną obejmującą teren przedsięwzięcia i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców na ich własna odpowiedzialność i ryzyko oraz uzyskanie wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej umowy Wykonawcy przeprowadza samodzielnie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcja terenu przedsięwzięcia ponosi Wykonawca. 8. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa warunków technicznych i eksploatacyjnych dróg na odcinakch 0,958 km poprzez budowę drogi gminnej oraz budowę kanalizacji deszczowej na os. Północ w Przechlewie - drogi gminnej nr 222017G i 222006G, zlokalizowanej w miejscowości Przechlewo na działkach nr 901, 889, 877, 857, 851, 842, 827, 1287, 689/2, obręb Przechlewo 0010. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektową zgodnie z Decyzją nr 357/09 z dnia 05.11.2009r., Nr BiK-7351-357/09 zatwierdzajacą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę oraz Decyzją z dnia 30.12.2010r. nr BiK 7351-357.1/09/10 i Decyzją nr 357.3.09.2015 Znak: BiK.6740.357.3.09.2015 z dnia 07.10.2015r. CHARAKTERYSTCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: Branża drogowa: I. Trasa A-A - jezdnia z MMB długości 117,5m i szer. 5,0m, - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, II. Trasa B-B - jezdnia z MMB długości 260,71m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki beonowej gr. 8cm, III. Trasa C-C - jezdnia z MMB długości 140m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki beonowej gr. 8cm, IV. Trasa D-D jezdnia z MMB długości 440m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki beonowej gr. 8cm, Branża deszczowa: I. Odcinek D12 (istnjejąca)-D39 (bez studni) - PCV 315mm kl. SN8 długość L=124,0m, II. Odcinek D14(istnjejąca)-D44(bez studni) - PCV 315mm kl. SN8 długość L=97,5m, III. Odcinek D 40- D41 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=48,5m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=12,0m, ? wypusty deszczowe - 4szt., IV. Odcinek D 44- D 46 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=70,5m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=15,5m, ? wypusty deszczowe - 4szt., V. Odcinek D18 (istniejąca)-D54 - PCV 315mm kl. SN8 długość L=116m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m, ? wypusty deszczowe - 2szt., VI. Odcinek D48-D53 - PCV 315mm kl. SN8 długość L=109,0m, - PCV 250mm kl. SN8 długość L=95,0m, ? PCV 160mm kl. SN8 długość L=7,5m, ? wypusty deszczowe - 5szt., VII. Odcinek D23 (istniejąca)-D24 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=67,0m, ? PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m, ? wypusty deszczowe - 2szt., 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, b) opracować projekt organizacji ruchu (oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym) i uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego, c) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, d) realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty budowlany po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; e) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; f) prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; g) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; i) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: ? ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego, ? wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości, ? okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę, ? przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. 7. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wizję lokalną obejmującą teren przedsięwzięcia i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców na ich własna odpowiedzialność i ryzyko oraz uzyskanie wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej umowy Wykonawcy przeprowadza samodzielnie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcja terenu przedsięwzięcia ponosi Wykonawca. 8. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 10. Kody CPV dotyczące zamówienia: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autrostrad, dróg, 3.1 Wymagania jakościowe i materiałowe. a) do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej, b) wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). c) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, wyposażenie itd.) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne odpowiadające co najmniej parametrom materiałów i urządzeń określonych w przedmiotowych dokumentach. Udokumentowanie równoważności materiałów i/lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku Wykonawcy. c) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. d) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. W tym względzie Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przedstawi uprawnienia własne w zakresie sposobu gospodarowania odpadami lub podmiotu, z którym ma zawarte umowy na świadczenie usług w zakresie sposobu gospodarowania odpadami. 3.3 Użyte w dokumentach opisujacych przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. Nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożadanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązania, nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 3.4 Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i w cenie oferty ująć koszt wszelkich innych prac, usług i czynności określonych w SIWZ, oraz tam nie określonych, a koniecznych do wykonania zamówienia i przewidywalnych na etapie składania oferty. 3.5 Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3.6 Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, higieniczne i aprobatę techniczną oraz dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u producentów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy inny państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innym określonym w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3.7 Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego. 3.8 Gwarancja i rękojmia Wykonawca udzieli Zamawiającemu min 36 miesiecy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca udzieli rękojmi, której okres równy będzie okresowi gwarancji, na zasadach wynikających z umowy i kodeksu cywilnego. Wykonawca winien udzielić na wykonane roboty gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołów odbioru. Termin gwarancji będzie liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane zostanie zadeklarowany przez Wykonawcę w treści oferty, nie mniej niż 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym: a) zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego; gwarancja jakości wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itp.); b) Wykonawca zobowiązany będzie w okresie udzielonej gwarancji do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu w okresie kwiecień -maj, c) Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego wad tkwiących w całym zakresie przedmiotu umowy, które wystąpią w okresie gwarancji i rękojmi, d) w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 7 dni od daty ujawnienia lub zgłoszenia przez Zamawiającego usunąć na własny koszt zaistniałe usterki i wady, e) Koszty gwarancji i serwisu Wykonawca winien uwzględnić w zaproponowanej ryczałtowej cenie wykonania przedmiotu zamówienia. 3.9 Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiajacy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ogólnobudowlane. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 1 pkt 8 Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych. b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przechlewo jest Pani Lucyna Ciszewska, kontakt: e-mail iodo@przechlewo.pl., tel. (59) 8334301, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego np. nazwa "Budowa infrastruktury turystycznego zagospodarowania szlaków kajakowych wraz z ich oznakowaniem - część I, numer postępowania IRP.ZP.271.1.4.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 9. Określona przez Wykonawcę cena w ofercie jest ceną kosztorysową.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem rozliczeniowym - załącznik 1a do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niewiążący wzór zobowiązania załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 26 ust. 2 i art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.wykluczenia zgodnie z art. 26 ust. 2 i art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). 8. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3a. ustawy Pzp). 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy muszą wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp łącznie. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ na takich samych zasadach jak Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego pkt. 4) Podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie - wypełniają formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. "nazwa i adres Wykonawcy" muszą wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika podmiotu. 5) Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 składają wspólnie ofertę, przy czym: a) oświadczenie wskazane w Rozdziale 6 ust. 1 pk1) powinno zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie); b) oświadczenie wskazane w rozdziale 6 ust. 2 pkt 1) musi być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 10 Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 składający wspólnie ofertę na wezwanie Zamawiającego składają aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 26 ust. 2 i art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., przy czym: 1) dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 1 ust. 2) powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie); 2) dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 2 pkt 2) muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 11 Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 składają wspólnie ofertę, przy czym: 1) oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 1 powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie); 2) oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 2 muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 12 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawi Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych podmiotów, która w swojej treści zawiera termin obowiązywania porozumienia musi być nie krótszy niż czas, na który zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego. 13. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem rozliczeniowym - załącznik 1a do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niewiążący wzór zobowiązania załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 26 ust. 2 i art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). 8. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3a. ustawy Pzp). 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy muszą wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp łącznie. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ na takich samych zasadach jak Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego pkt. 4) Podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie - wypełniają formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. "nazwa i adres Wykonawcy" muszą wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika podmiotu. 5) Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 składają wspólnie ofertę, przy czym: a) oświadczenie wskazane w Rozdziale 6 ust. 1 pk1) powinno zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie); b) oświadczenie wskazane w rozdziale 6 ust. 2 pkt 1) musi być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 10 Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 składający wspólnie ofertę na wezwanie Zamawiającego składają aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 26 ust. 2 i art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., przy czym: 1) dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 1 ust. 2) powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie); 2) dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 2 pkt 2) muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 11 Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 składają wspólnie ofertę, przy czym: 1) oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 1 powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie); 2) oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 2 muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 12 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawi Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych podmiotów, która w swojej treści zawiera termin obowiązywania porozumienia musi być nie krótszy niż czas, na który zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego. 13. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: SEKCJA IV: PROCEDURA
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-06-25, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-06-27, godzina: 13:00,

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 3. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o kosztorys ofertowy. Podstawą obliczenia ceny oferty są: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wszystkie wartości określone w kosztorysie ofertowym, jak również ostateczna cena oferty powinny być wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: SEKCJA IV: PROCEDURA
Punkt: IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 1. Miejsce i termin składania ofert: a) miejsce składania ofert: Sekretariat (pokój nr 7) w budynku Gminy Przechlewo, przy ul. Człuchowskie 26, 77-320 Przechlewo b) termin składania ofert: do dnia 27 czerwca 2018r., godz. 13:00 2. Miejsce i termin otwarcia ofert: a) miejsce otwarcia ofert: Sala posiedzień nr 16 - I piętro w budynku Gminy Przechlewo, przy ul. Człuchowskie 26, 77-320 Przechlewo b) termin otwarcia ofert: w dniu 27 czerwca 2018r., godz. 13:15 3. Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzone numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. 4. Otwarcie ofert jest jawne. 5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 6. Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, oraz dodatkowo informacje dotyczące pozostałych kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 7. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę Wykonawcy, która została złożona po terminie składania ofert.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.