eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 17 na potrzeby świetlicy środowiskowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132342-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Koniecpol: Rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 17 na potrzeby świetlicy środowiskowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: rojekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - RIT; tytuł projektu: "Rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 17 na potrzeby świetlicy środowiskowej"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512014-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500063750-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koniecpol, Krajowy numer identyfikacyjny 15139799000000, ul. ul. Chrząstowska , 42230 Koniecpol, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 35 51 881, e-mail umig@koniecpol.pl, faks 34 35 51 756.
Adres strony internetowej (url): http://bip.koniecpol.pl/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 17 na potrzeby świetlicy środowiskowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu, ul. Szkolna 17, działka nr ewidencyjny gruntów 1577 (obręb Koniecpol), na potrzeby świetlicy środowiskowej. Zakres prac obejmuje m.in.: - prace demontażowe i rozbiórkowe, w tym rozbiórki istniejących podestów, kuchni kaflowej, komina, daszków żelbetowych, rynien i rur spustowych, krat okiennych, rozbiórka ścianek działowych, demontaż instalacji odgromowej; - demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z przemurowaniem ścian i wykuciem otworów drzwiowych; - wymurowanie ścianek działowych z betonu komórkowego; - wykonanie wylewek oraz ułożenie płytek ceramicznych i wykładziny podłogowej; - montaż sufitów podwieszanych kasetonowych oraz z płyt kartonowo - gipsowych; - - uzupełnienie i wykonanie tynków wraz z dwukrotnym malowanie pomieszczeń; - wykonie tynku szlachetnego wewnętrznego na korytarzu, ułożenie płytek ceramicznych w sanitariatach i zapleczu kuchennym; - wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż parapetów zewnętrznych z blachy i wewnętrznych z konglomeratu; - ocieplenie ścian i stropodachu wraz z wykonaniem nowej elewacji z tynku silikatowego; - montaż nad wejściami głównymi dwóch daszków ze szkła akrylowego na profilach ze stali nierdzewnej z rynną zintegrowaną; - zagospodarowywanie terenu poprzez utwardzenie kostką brukowa, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, podestów wraz z barierkami, oraz montaż elementów małej architektury; - montaż monitoringu zewnętrznego; - wymiana instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, wod. - kan., c.w.u. oraz wykonanie nowej wentylacji w sanitariatach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA: Do projektów budowlanych dołączono przedmiary robót, które załączono jedynie w celach informacyjnych i służą one jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. Jeżeli projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Materiały wykorzystane do instalacji wody pitnej powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do ich zastosowania do przesyłu wody pitnej.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45321000-3,

45331100-7,

45330000-9,

45331000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie do dnia 29.06.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Możliwość dokonania zmiany umowy została przewidziana w SIWZ w fomie jednoznacznych zapisów wzoru umowy stanowiącego załacznik do SIWZ. Zakres zmian: wykonanie robót dodatkowych polegających na wzmocnieniu części istniejących fundamentów poprzez minowanie w celu ustabilizowania budynku i eliminacji powstawania pęknięć wraz ze wzmocnieniem ściany przy pękniętym nadprożu i przemurowanie ścian w miejscach powstałych pęknięć. Wartość robót dodatkowych brutto: 6 309,89 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do zapewnienia stabilności budynku, wyeliminowania pęknięć oraz zabezpieczenia północno - zachodniego i południowo - zachodniego narożnika budynku przed osiadaniem i pękaniem ścian. Pozostawienie fundamentów bez wzmocnienia spowodowałoby dalsze osiadanie części ścian co w konsekwencji mogłoby doprowadzić do zawalenia się części budynku. Wykonanie w/w robót uchroni obiekt przed dalszym powstawaniem pęknięć w ławie fundamentowej i ścianach oraz wzmocni całą konstrukcje budynku. Potrzeba wykonania robót dodatkowych ujawniła się w momencie rozebrania ścianek działowych oraz usunięcia starych warstw posadzki. Koszt wykonania robót dodatkowych ustalony na podstawie kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcę robót podstawowych, sporządzonego zgodnie z przedmiarem robót udostępnionym Wykonawcy przez Zamawiającego wynosi brutto: 6.309,89 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta dziewięć i 89/100 złotych).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.