To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-11
Ogłoszenie nr 500131153-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień": Świadczenie usługi całodobowej jednoosobowej ochrony obiektów i terenu Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555938-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", Krajowy numer identyfikacyjny 125504400000,
ul. Grzonki
1,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 152 001, e-mail
sekretariat@zlota-jesien-dps.pl, faks
324 152 001.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi całodobowej jednoosobowej ochrony obiektów i terenu Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.252.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi ochroniarskiej obiektów i terenu Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu w zakresie: - całodobowej, jednoosobowej fizycznej ochrony całości terenu i położonych na nim budynków przed kradzieżami, włamaniami, zniszczeniami, pożarem oraz wstępem osób nieuprawnionych, - kontroli uprawnień do wejścia i wjazdu na teren DPS oraz do wwożenia, wnoszenia i wywożenia i wynoszenia mienia, - interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie DPS, - obsługi portierni w zakresie: prowadzenia raportu dnia osób przychodzących i wychodzących, rejestru wydawanych kluczy do pomieszczeń DPS, - obsługi centrali telefonicznej oraz prowadzeniu ewidencji łączonych rozmów telefonicznych, - obsłudze monitoringu p. poż. i natychmiastowym reagowaniu na sygnalizację zaistnienia pożaru, natychmiastowe rozpoznanie przyczyny sygnału w czasie nie dłuższym niż 4 minuty, przy odpowiedzialności wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na sygnał, - przestrzeganiu Regulaminu Służby stanowiącej załącznik do umowy. 2. Miejscem świadczenia usługi jest DPS "Złota Jesień" ul. Grzonki 1 w Raciborzu. Obiekt składa się z dwóch 4-kondygnacyjnych budynków połączonych łącznikiem, garaży, położony jest na działce o powierzchni 1,38 ha, cały obszar jest ogrodzony. Brama wjazdowa sterowana automatycznie z pomieszczenia portierni oraz pilotem zdalnego sterowania. Część terenu zewnętrznego monitorowana. Budynki wyposażone w sygnalizację wczesnego wykrywania pożaru. Pomieszczenia biurowe usytuowane na parterze budynku segm. 2.2., 2.3 wyposażone w alarm sygnalizacji włamaniowej. 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych 3.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z usługą dozoru i ochrony fizycznej obiektów zamawiającego. 3.2.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący czynności opisane w pkt 3.2.3. będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3.3.Czynności, które muszą być wykonywane przez pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnionych na umowę o pracę: czynności w zakresie wykonywania bezpośrednich usług dozoru i ochrony fizycznej obiektów Zamawiającego. 3.4.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3.czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.5.W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.2.3. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.2.3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Zamówienie nie zostało podzielone na części i musi być realizowane w całości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79700000-1
Dodatkowe kody CPV: 79710000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60499.20
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Vision Group sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65560.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup urządzeń do dezodoracji suchej powietrza na otwartym składowisku odpadów oraz kompostowni w Raciborzu
- Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściach dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym.
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- "Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9"
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.