eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koneck › Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Konecku wraz z wykonaniem OZE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-11

Ogłoszenie nr 500130899-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.

Gmina Wiejska Koneck: Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Konecku wraz z wykonaniem OZE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja współfinansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538886-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wiejska Koneck, Krajowy numer identyfikacyjny 53422700000, ul. 30, 87702 Koneck, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 2722031 w. 20, e-mail adam.mickiewicz_xl@wp.pl, faks 542 722 302.
Adres strony internetowej (url): www.koneck.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Konecku wraz z wykonaniem OZE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody "lekkiej-mokrej" w jednorodnym systemie. Jako materiał izolujący zastosowano styropian przyklejony do ścian zewnętrznych i zabezpieczony cienkowarstwowym tynkiem mineralnym (cokół płytkami klinkierowymi). 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Częściowa wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej. 4) Wymiana parapetów -blacha powlekana poliestrem gr. 0,5mm 5) Wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm i grubości 15 cm z wierzchnią warstwą grubości 2 cm na podłożu gruntowym, ze spadkiem 2% od budynku 6) Docieplenie stropodachu obu części budynku z użyciem styropapy z wykonaniem nowego pokrycia. W celu zapewnienia odpowiedniej izolacyjności stropodachu przewidziano jego docieplenie z użyciem arkuszy styropapy o grubości min. 25 cm, z rdzeniem ze styropianu. Planuje się ocieplenie i nadmurowanie attyk dachu. Nastąpi wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 7) Wymianę rynien, rur spustowych, elementów opierzeń attyk i gzymsów z blachy ocynkowanej powlekanej (dla obróbek kominów z blachy stalowej ocynkowanej). 8) Wymianę podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej, 9) Ocieplenie i nadmurowanie ogniomurów (attyk) . 10) Remont - instalacji odgromowej, związany z wykonaniem nowych zwodów pionowych 11) Odsunięcie komina zewnętrznego w związku z wykonaniem ocieplenia 12) W ramach kompensacji za utracone miejsca lęgowe należy przewidzieć dostawę i montaż : a) budki lęgowe typ A z otworem Ø 33mm szt. 2 b) budki lęgowe typ D z otworem Ø 85 mm szt. 3 c) budki lęgowe dla jerzyka szt. 8 13) Remont instalacji CO 14) Wymiana starych opraw oświetlenia wewnętrznego na oprawy LED 280 szt. 15) Dostawa i montaż podkonstrukcji oraz dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych 129 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45453000-7, 45421100-5, 45262522-6, 45324000-4, 45442100-8, 45321000-3, 45443000-4, 45400000-1, 45261000-4, 09331200-0, 09332000-5, 45231000-5, 45311000-0, 45261215-4, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1179516.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Mieczysław Skupniewicz
Email wykonawcy: zrb.m.skupniewicz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Żytnia 59
Kod pocztowy: 87-720
Miejscowość: Ciechocinek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1383750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1383750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1559000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 18,20 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.