eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkół Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkół Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej "Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno - Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-11

Ogłoszenie nr 500130413-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie: Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkół Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkół Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej "Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno - Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545874-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500091849-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bytomska 84, 41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 939 379, e-mail um@um.piekary.pl, faks 32 287 22 69.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piekary.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkół Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkół Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej "Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno - Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271-42/PG/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych. Kurs operatora wózków widłowych dla mechanika samochodowego w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część II Przeprowadzanie kursu SEP. Kurs SEP dla technika elektryka w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 25 uczniów/uczennic. Część III Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych - Kurs programowania urządzeń mobilnych dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 30 uczniów/uczennic. Część IV Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych wycinaki, przecinaki - 1 kom., młotki ślusarskie - 3 szt.ł, piłka ręczna, różne rodzaje brzeszczotów - 1, nożyce, ręczne różne rodzaje - 1, zestaw pilników - 1, narzynki, oprawa do narzynek - 1, skrobaki różnego projektu - 3 szt., czujnik zegarowy z podstawką - 1, suwmiarka uniwersalna - 2 szt., suwmiarka cyfrowa - 1 szt., głębokościomierz suwmiarkowy - 1, głębokościomierz mikrometryczny - 1, klucz dynamometryczny zwykły i uchylny - 2, komplet szczelinomierzy - 1 zestaw, komplet promieniomierzy - 1 kom., średnicówka mikrometryczna - 1 szt., tester diagnostyczny, szczypce uniwersalne - 1 kom. , wkrętaki - 1 kom., klucze montażowe - 1 kom., przyrząd do montażu pierścieni tokowych - 1 szt., ściągacze do łożysk i kół zębatych - 1 szt., sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 1 x , kątownik uniwersalny - 3 szt., liniał stalowy - 3 szt. , kątomierz uniwersalny cyfrowy - 2 szt. Część V Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy - kalkulator - 10 szt., czytnik kodów kreskowych - 5 szt., metkownica z taśmą jednorzędową - 3 szt., metkownica z taśmą dwurzędową - 3 szt., waga elektroniczna - 2 szt. Część VI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - krajalnica - 1 szt., waga elektroniczna 1 szt. Część VII Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - pomocniki - 6 szt., lokówka ceramiczna 25 mm- 1 szt., falownica 3D - 1 szt., prostownica do włosów suchych i mokrych - 1 szt., lokówka ceramiczna 32 mm - 1 szt., lodówka stożkowa - 1 szt. Część VIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - obiektyw 4 szt., aparat 2 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80533100-0, 39162000-5, 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Zamawiający dysponuje kwotą w wysokości 6.655,05 zł.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Zamawiający dysponuje kwotą w wysokości 3.150,00 zł

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Zamawiający dysponuje kwotą w wysokości 359,60 zł

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Zamawiający dysponuje kwotą w wysokości 3.088,04 zł

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2510.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PH PROGRESS Daniel Więcek
Email wykonawcy: magda@progress.wrzesnia.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 43
Kod pocztowy: 62-300
Miejscowość: Września
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3086.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3086.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3086.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przeprowadzenie kursu SEP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8241.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGA CENTRUM ROZWOJU Sławomir Galiński
Email wykonawcy: sekretariat@mega.bytom.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 7a
Kod pocztowy: 41-933
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.