eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz zarządzanie przepływem i ruchem osób korzystających z usług na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500130278-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji: Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz zarządzanie przepływem i ruchem osób korzystających z usług na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560918-N-2018 z dnia 2018-05-18 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 32988100000, ul. al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 350, e-mail zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl, faks 523 555 366.
Adres strony internetowej (url): www.osir-inowroclaw.samorzady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz zarządzanie przepływem i ruchem osób korzystających z usług na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSiR.2311-4/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez ratowników wodnych oraz zarządzanie przepływem i ruchem osób korzystających z usług na pływalniach Ośrodka Sportu i Rekreacji, w zakresie: 1) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie niecek, 2) obserwowania wyznaczonych obszarów wodnych, niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczych, zapobiegania skutkom zagrożeń, w tym nadzór nad ruchem osób w obrębie niecek, 3) natychmiastowego zawiadamiania Zarządzającego basenem (kierownictwa basenu, pracownika kasy) oraz reagowania w przypadku naruszania zasad korzystania z wyznaczonych obszarów wodnych, 4) przestrzegania zarządzeń, regulaminów i innych przepisów wewnętrznych Zamawiającego, 5) pełnienia nadzoru nad przestrzeganiem regulaminów pływalni, oraz przepisów BHP i ppoż., 6) w przypadku rażącego naruszania zasad bezpieczeństwa lub porządku określonego w regulaminach przez klientów pływalni usuwanie osób nieodpowiednio zachowujących się jako ostateczności z zachowaniem zasad współżycia społecznego, wysokiej kultury osobistej przy pełnej współpracy z Zamawiającym, 7) przestrzegania zasad współżycia społecznego i wysokiej kultury osobistej w kontaktach z użytkownikami pływalni oraz współpracownikami Zamawiającego, 8) utrzymywania porządku w punktach medycznych i socjalnych oraz wykorzystywanie tych pomieszczeń wyłącznie do celów służbowych, 9) kontroli stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację, w tym obsługa (lin, drabinek, sprzętu sportowego, dydaktycznego i rehabilitacyjnego, m. in. podnośnika hydraulicznego i zjeżdżalni wodnej), 10) bieżącej dokumentacji prowadzonych działań ratowniczych, w tym kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowania wyników kontroli w dziennikach dyżurów ratowników, 11) niepozostawiania kąpiących się bez opieki ratownika oraz bezwzględnego zakazu opuszczania niecki basenu podczas dyżuru, 12) oczyszczania powierzchni, przelewów oraz dna niecek i wanien typu spa, przeznaczonych do kąpieli i rekreacji z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek, 13) przeglądów stanu urządzeń i sprzętu wykorzystywanego do ratownictwa wodnego, w tym dbania o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni, 14) pełnienia dyżurów przez ratowników w jednolitych, wskazanych w ofercie odpowiednio oznakowanych strojach ratowniczych, czerwonych lub pomarańczowych do wyboru, 15) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb użytkowników oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektów, 16) obsługi niecek rekreacyjnych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników (np.: poprzez uruchamianie grzybka wodnego, zjeżdżalni wodnej, itp.), 17) wykonywania innych poleceń kierownictwa obiektów (w zakresie objętym niniejszą umową), 18) sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych naruszeń zasad korzystania z wyznaczonych obszarów wodnych, w szczególności granic stref dla umiejących pływać, 19) zapowiedzi komunikatów przez system nagłaśniający, 20) wpisywania na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji, w szczególności dotyczących nagłych zmian warunków atmosferycznych, 21) niezwłocznego informowania Zamawiającego o zagrożeniach bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych, 22) pisemnego zgłaszania (oprócz wpisów w dziennikach dyżurów ratowników) zaistniałych zdarzeń oraz uszkodzeń lub braków w wyposażeniu, 23) zarządzania przepływem i ruchem osób korzystających z usług pływalni w tym m. in: pomoc w kontroli legalności prowadzonej nauki pływania i dokonywania stosownych wpisów w dzienniku pracy ratowników wodnych wraz ze ścisłą współpracą z kasjerami, 24) w przypadku jakichkolwiek sporów lub nieprawidłowości w zakresie korzystania z pływalni bezzwłoczne informowanie Zamawiającego oraz kierownictwa pływalni, 25) stałego kontaktu koordynatora ratowników, wskazanego w ofercie, w celu rozwiązywania różnorodnych problemów służb ratowniczych na terenie pływalni. Ustala się czas reakcji - niezwłocznie, nie mniej bezwzględnie termin uzgodniony z Zamawiającym, 26) zgłaszanie nadmiernie wysokiej lub nadmiernie niskiej temperatury powietrza pracownikowi kasy lub kierownictwu basenu. Przerwy śniadaniowe dla ratowników wodnych: - w Krytej Pływalni "Wodny Park": gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:: dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15, dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30; gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00: dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15, dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30; - na Basenie Odkrytym: dla pierwszego ratownika od godziny 14.00 do godziny 14.15, dla drugiego ratownika od godziny 14.15 do godziny 14.30; - w Krytej Pływalni "Delfin", Inowrocławskiej Termie: Zamawiający zapewni stanowisko pozwalające na nadzór i konsumpcję na terenie niecki basenowej. Nieprzestrzeganie opisanych wyżej szczegółowych obowiązków stanowi nienależyte wykonanie umowy i upoważnia Ośrodek Sportu i Rekreacji do obciążenia karą umowną w wysokości 10% wartości miesięcznego wynagrodzenia, przy czym za opuszczenie niecki basenowej, kara ta wynosi 15%." Wykaz obiektów: - Kryta Pływalnia "Wodny Park", ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu; czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 22.00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 10.00 - 22.00; obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,50 x 25,00 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 - 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi; dwa stanowiska ratownicze - zgodnie z normą; - Kryta Pływalnia "Delfin", ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu; czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 22.00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 10.00 - 22.00; obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,30 x 24,85 m; jedno stanowiska ratownicze - zgodnie z normą; - Basen Odkryty, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu; w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień czynny od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10.00 - 18.00; obiekt posiada nieckę o wymiarach 25,00 x 50,00 m; dwa stanowiska ratownicze - zgodnie z normą; - Inowrocławska Terma, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu; w miesiącach: listopad, grudzień czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 7.10 - 18.00, w niedziele w godzinach 1000 - 1800 oraz w każdy wtorek i czwartek do godziny 20.30, oraz w miesiącach: czerwiec, wrzesień, październik czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 7.10 - 20.00, w niedziele w godzinach 10.00 - 20.00, oraz w miesiącach: lipiec i sierpień czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 7.10- 2.200, w niedziele w godzinach 10.00 - 22.00, obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi; jedno stanowiska ratownicze - zgodnie z normą. Powyższe godziny funkcjonowania obiektów mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od szczególnych potrzeb Zamawiającego. Uwaga: Planowana ilość godzin usług ratownictwa wodnego wynosi 13 481. Powyższa ilość godzin jest wartością maksymalną nieuwzględniającą pomniejszeń wynikających z przerw technologicznych i potrzeb Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 75252000-7


Dodatkowe kody CPV: 71317200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 262879.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nadgoplańskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Popiela 2, 88-150 Kruszwica
Kod pocztowy: 88-150
Miejscowość: Kruszwica
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262879.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262879.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262879.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.