eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500130234-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Muzeum Warszawy: Dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zakup sprzętu i wyposażenia w celu realizacji II etapu Wystawy Głównej Muzeum Warszawy oraz prowadzenia działalności kulturalnej w siedzibie przy Rynku Starego Miasta w Warszawie" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539775-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1638704400000, ul. Rynek Starego Miasta , 00272 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 596 67 11, e-mail zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl, faks +48 22 596 67 20.
Adres strony internetowej (url): wwww.muzeumwarszawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MW/ZP/11/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących w dwóch częściach: 1) część pierwsza: opracowanie aplikacji oraz materiałów dla osób niesłyszących i niedosłyszących oraz ich wgranie jej na tablety, na które składają się następujące elementy: a. przygotowanie tekstów(adjustacja tłumacza migowego i adaptacja tekstów do tłumaczenia na język migowy, ewentualne wizyty tłumacza na wystawie). Przygotowanie materiałów do wyświetlania na prompterze; b. nagranie zaadaptowanego materiału w języku migowym przez tłumaczy. Realizacja sesji (wynajem i przygotowanie studia oraz promptera); c. montaż materiału i wykonanie prac postprodukcyjnych (wbudowanie grafiki, plansz i napisów, itp.); d. przygotowanie funkcjonalnej aplikacji na tablety, umożliwiającej przeglądanie, odtwarzanie filmów (22 filmów o łącznej długości do 120 minut) (projekt aplikacji, programowanie, obróbka grafik, testowanie); e. wgranie aplikacji na tablety; f. przetłumaczenie oraz adaptacja tekstów do tłumaczenia na język migowy do filmu emitowanego (o łącznej długości do 20 minut) w kinie Syrena Muzeum Warszawy. g. dodatkowe wgrywanie materiału na tablety do 10 filmów rocznie (filmy kilkuminutowe) o łącznej długości do 60 minut przez okres 5 lat; h.szkolenie ok 60 pracowników z obsługi aplikacji oraz kontaktu z osobami niepełnosprawnymi związanego z obsługą sprzętu. 2) część druga: dostawa 25 tabletów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: opracowanie aplikacji oraz materiałów dla osób niesłyszących i niedosłyszących oraz ich wgranie jej na tablety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Migam RKPK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Raduńska 6
Kod pocztowy: 01-681
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89900
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa 25 tabletów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 7) Ustawy: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: /.../ 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego." W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, prezentowany jest pogląd, że "Jak stanowi art. 93 ust. 1 pkt 7 ZamPublU Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Izba podzieliła pogląd wyrażony w wyroku KIO/UZP 431/08, zgodnie z którym unieważnienie postępowania jest decyzją unicestwiającą to postępowanie, powodującą daleko idące skutki w sytuacji tak Zamawiających, jak również Wykonawców uczestniczących w postępowaniu, dlatego przesłanki do unieważnienia postępowania stanowią numerus clausus i powinny być interpretowane wąsko. Niemniej jednak, skład orzekający nie znalazł podstaw do tego, aby odmówić zamawiającemu możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie to obarczone jest nieusuwalną wadą, której skutkiem byłoby zawarcie umowy zgodnie z art. 387 KC nieważnej. Przepis ten stanowi, że umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna. W świetle doktryny i judykatury, istotne jest to, aby niemożliwość świadczenia miała charakter obiektywny, pierwotny oraz trwały. Za możliwością unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 387 KC. Izba opowiedziała się m.in. w wyroku KIO 310/13. Zauważenia w tym kontekście wymaga, iż przewidziana ab initio nieważność umowy jest bardziej dolegliwą od przewidzianej m.in. w art. 146 ust. 1 i 6 ZamPublU możliwość unieważnienia umowy, która rodzi skutki dopiero z chwilą jego orzeczenia. Skoro zatem ustawodawca dopuścił możliwość unieważnienia postępowania przy powołaniu się jedynie na nieważność względną (wzruszalność), to tym bardziej dopuszczalną wydaje się możliwość unieważnienia postępowania przy powołaniu się na nieważność bezwzględną." (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 21 lutego 2013 roku, sygnatura akt KIO 310/13). Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części drugiej.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.