To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500130166-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Gmina Sulejów: "Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" Wspólny przetarg dla gminy Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno - II przetarg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" - zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Ochrona Środowiska Działanie V.4 Ochrona Przyrody Poddziałanie V.4.2 Przeciwdziałanie Degradacji Środowiska
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551483-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Sulejów Adres: ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, Regon 590648327, Izabela Dróżdż, Tel: /44/61-02-500, FAX: /44/ 61-62-551
Gmina Aleksandrów Adres: Aleksandrów 39, 26-337 Aleksandrów, Regon 590648072, Tel: /44/ 756 00 27 Fax: /44/ 756 00 14
Gmina Masłowice Adres: 97-515 Masłowice 4, Regon 590648103, Tel: /44/ 787 46 57 Fax: /44/ 787 46 57
Gmina Wielgomłyny, Adres: ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny, Regon 59064816100000, Tel: /44/ 787-10-87 Fax: /44/ 787-10-82
Gmina Przedbórz z siedzibą w Przedborzu Adres: ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, Regon 59064829600000, Tel: /44/ 781-22-61 do 65 Fax: /44/ 781-21-80
Gmina Żytno Adres: ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, Regon 15139868100000, Tel: /34/ 327-70-01 Fax: /34/ 326-90-10
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000,
ul. ul. Konecka
42,
97330
Sulejów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 102 500, e-mail
zamowienia@sulejow.pl, faks
446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Gmina Sulejów, Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Wielgomłyny i Żytno zawarły porozumienie w sprawie o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Magia Pilicy - ochrona przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy". 2. Strony porozumienia wyznaczają spośród siebie Gminę Sulejów jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz i udzielają mu stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa stanowią załączniki do niniejszej umowy. 3.Dane niezbędne do przygotowania przedmiotu zamówienia zostaną opracowane przez Zamawiającego i Partnerów, każdy w zakresie własnym. 4. Zamawiający oraz Partnerzy ponoszą pełną odpowiedzialność za przekazane Zamawiającemu danych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia w części dotyczącej Partnerów. 5. Strony umowy oświadczają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty każda udzieli zamówienia publicznego i we własnym imieniu i na własną rzecz zawrze umowę z wybranym w tym postępowaniu Wykonawcą. 6. Każda ze stron umowy zachowuje status Zamawiającego i ponosi odpowiedzialność wynikającą z przepisów Prawa zamówień publicznych i kodeksu cywilnego za swoje działania i zaniechania.
Gmina Aleksandrów zawarła umowę.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" Wspólny przetarg dla gminy Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno - II przetarg
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę infrastruktury szlaku turystycznego oraz małej architektury dla pięciu Gmin: Aleksandrów, Masłowice, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno biorących udział w projekcie pn. "Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Niniejsze postępowanie nie obejmuje postępowania dla Gminy Przedbórz. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części: CZĘŚĆ I - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ II - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ III - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA MASŁOWICE BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ IV - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA MASŁOWICE BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ V - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA SULEJÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ VI - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA SULEJÓW BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ VII - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA WIELGOMŁYNY BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ VIII - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA WIELGOMŁYNY BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ IX - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ŻYTNO BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO I BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY 4. Podany w PFU obmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Składający ofertę powinien we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 5. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji przetargowej. 6. W częściach dotyczących budowy małej architektury Wykonawcy muszą dołączyć do oferty karty katalogowe w celu poświadczenia spełnienia wymogów Zamawiającego przez zaoferowane produkty. Wszystkie urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty w tym certyfikaty, deklaracje zgodności potwierdzające dopuszczenie urządzenia do użytkowania na publicznych placach zabaw. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, dla każdej części - wymaga w trakcie realizacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane i instalatorskie; b) dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców; c) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę; d) na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego; e) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych zgodnych z zapisami zawartymi we wzorach umów, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 71320000-2, 45233161-5, 45233162-2, 45233200-1, 45111200-0, 45111291-4, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
581164.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
699000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5000.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Remont drogi Władysławów - Wola Bykowska
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.