eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › "Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" Wspólny przetarg dla gminy Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno - II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500130166-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Gmina Sulejów: "Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" Wspólny przetarg dla gminy Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno - II przetarg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" - zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Ochrona Środowiska Działanie V.4 Ochrona Przyrody Poddziałanie V.4.2 Przeciwdziałanie Degradacji Środowiska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551483-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Sulejów Adres: ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, Regon 590648327, Izabela Dróżdż, Tel: /44/61-02-500, FAX: /44/ 61-62-551
Gmina Aleksandrów Adres: Aleksandrów 39, 26-337 Aleksandrów, Regon 590648072, Tel: /44/ 756 00 27 Fax: /44/ 756 00 14
Gmina Masłowice Adres: 97-515 Masłowice 4, Regon 590648103, Tel: /44/ 787 46 57 Fax: /44/ 787 46 57
Gmina Wielgomłyny, Adres: ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny, Regon 59064816100000, Tel: /44/ 787-10-87 Fax: /44/ 787-10-82
Gmina Przedbórz z siedzibą w Przedborzu Adres: ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, Regon 59064829600000, Tel: /44/ 781-22-61 do 65 Fax: /44/ 781-21-80
Gmina Żytno Adres: ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, Regon 15139868100000, Tel: /34/ 327-70-01 Fax: /34/ 326-90-10


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Gmina Sulejów, Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Wielgomłyny i Żytno zawarły porozumienie w sprawie o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Magia Pilicy - ochrona przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy". 2. Strony porozumienia wyznaczają spośród siebie Gminę Sulejów jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz i udzielają mu stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa stanowią załączniki do niniejszej umowy. 3.Dane niezbędne do przygotowania przedmiotu zamówienia zostaną opracowane przez Zamawiającego i Partnerów, każdy w zakresie własnym. 4. Zamawiający oraz Partnerzy ponoszą pełną odpowiedzialność za przekazane Zamawiającemu danych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia w części dotyczącej Partnerów. 5. Strony umowy oświadczają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty każda udzieli zamówienia publicznego i we własnym imieniu i na własną rzecz zawrze umowę z wybranym w tym postępowaniu Wykonawcą. 6. Każda ze stron umowy zachowuje status Zamawiającego i ponosi odpowiedzialność wynikającą z przepisów Prawa zamówień publicznych i kodeksu cywilnego za swoje działania i zaniechania. Gmina Aleksandrów zawarła umowę.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" Wspólny przetarg dla gminy Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno - II przetarg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę infrastruktury szlaku turystycznego oraz małej architektury dla pięciu Gmin: Aleksandrów, Masłowice, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno biorących udział w projekcie pn. "Magia Pilicy - Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Niniejsze postępowanie nie obejmuje postępowania dla Gminy Przedbórz. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części: CZĘŚĆ I - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ II - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ III - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA MASŁOWICE BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ IV - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA MASŁOWICE BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ V - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA SULEJÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ VI - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA SULEJÓW BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ VII - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA WIELGOMŁYNY BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ VIII - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA WIELGOMŁYNY BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ IX - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ŻYTNO BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO I BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY 4. Podany w PFU obmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Składający ofertę powinien we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 5. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji przetargowej. 6. W częściach dotyczących budowy małej architektury Wykonawcy muszą dołączyć do oferty karty katalogowe w celu poświadczenia spełnienia wymogów Zamawiającego przez zaoferowane produkty. Wszystkie urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty w tym certyfikaty, deklaracje zgodności potwierdzające dopuszczenie urządzenia do użytkowania na publicznych placach zabaw. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, dla każdej części - wymaga w trakcie realizacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane i instalatorskie; b) dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców; c) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę; d) na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego; e) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych zgodnych z zapisami zawartymi we wzorach umów, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 71320000-2, 45233161-5, 45233162-2, 45233200-1, 45111200-0, 45111291-4, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 581164.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Opoczyńska 38
Kod pocztowy: 26-434
Miejscowość: Gielniów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 699000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 699000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 699000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.