Ogłoszenie nr 500129952-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Koluszki:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 558503-N-2018
Data: 15/05/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny, Krajowy numer identyfikacyjny 59001916928000,
ul. Kaletnik, ul. Główna
3,
95040
Koluszki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 141 551, e-mail
barbara.bernat@lodz.lasy.gov.pl, faks
447 141 552.
Adres strony internetowej (url): http://www.brzeziny.lodz.lasy.gov.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Nie
http://www.brzeziny.lodz.lasy.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
8. Oferty w zaklejonych i opisanych kopertach należy składać osobiście lub pocztą tradycyjną (tj. za
pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe -
Dz.U.2017.1481 t.j.), lub za pośrednictwem posłańca (tzw. kuriera) w sekretariacie Nadleśnictwa
Brzeziny adres: Kaletnik, ul. Główna 3, 95-40 Koluszki, nie później niż 05.06.2018 r., godz. 11:00
Adres:
Kaletnik, ul. Główna 3, 95-40 Koluszki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
TAK
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
TAK
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_brzeziny/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób: w formie pisemnej
3. Oferty w zaklejonych i opisanych kopertach należy składać osobiście lub pocztą tradycyjną (tj. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe - Dz.U.2017.1481 t.j.), lub za pośrednictwem posłańca (tzw. kuriera) w sekretariacie Nadleśnictwa Brzeziny adres: Kaletnik, ul. Główna 3, 95-40 Koluszki, nie później niż 15.06.2018 r., godz. 11:00
4. Oferty zostaną otwarte w dniu 15.06.2018 r. o godz. 11¬:30 w Sali konferencyjnej Nadleśnictwa Brzeziny (piętro, pok. nr 14)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiot
zamówienia: Wykonanie termomodernizacji biura Nadleśnictwa Brzeziny. Adres biura: Kaletnik, ul.
Główna 3, 95-040 Koluszki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 9 i
10 do SIWZ. 2. W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace: a) Wykonanie instalacji
gazowej wraz z wymianą kotła b) Docieplenie i tynkowanie ścian wewnętrznych, oraz ścian
zewnętrznych c) Docieplenie stropodachu d) Docieplenie stropu nad piwnicą e) Wykonanie instalacji -
wentylacji mechanicznej f) Wymiana stolarki okiennej g) Wymiana opraw oświetleniowych h)
Zamontowanie paneli fotowoltanicznych
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie termomodernizacji biura Nadleśnictwa Brzeziny. Adres biura: Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ.
2. W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace:
a) Wykonanie instalacji gazowej wraz z wymianą kotła
b) Docieplenie i tynkowanie ścian wewnętrznych, oraz ścian zewnętrznych
c) Docieplenie stropodachu
d) Docieplenie stropu nad piwnicą
e) Wykonanie instalacji - wentylacji mechanicznej
f) Wymiana stolarki okiennej
g) Wymiana opraw oświetleniowych
h) Zamontowanie paneli fotowoltaicznych.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej
jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada wiedzę i doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną z zakresu
termomodernizacji budynku użyteczności publicznej (tj. zakres prac musi być zbieżny z przedmiotem
zamówienia) o kubaturze minimum 1 000 m3 za zapłatą wynagrodzenia z podatkiem o towarów i
usług w kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy),
z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonanie wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego,
że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -
dysponowanie osobą (lub osobami) posiadającą (posiadającymi) uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi zgodnych zakresem niniejszego zamówienia. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika
z ramienia Wykonawcy. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r.,
poz. 1332 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016.65 z późniejszymi zmianami)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że:
- posiada wiedzę i doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną z zakresu termomodernizacji budynku (tj. zakres prac musi być zbieżny z przedmiotem zamówienia) o kubaturze minimum 1 000 m3 za zapłatą wynagrodzenia z podatkiem o towarów i usług w kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonanie wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- dysponowanie osobą (lub osobami) posiadającą (posiadającymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnych zakresem niniejszego zamówienia. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika z ramienia Wykonawcy.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016.65 z późniejszymi zmianami)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
3)
W ogłoszeniu jest:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
W ogłoszeniu powinno być:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
NIE
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
W ogłoszeniu powinno być:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
5.1)
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie w trybie
art. 26 ust. 1 Pzp wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,
nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia: a) Wykazu robót budowlanych
(załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający nie wymaga przedstawienia pełnego wykazu
(wszystkich) robót budowlanych.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie w trybie
art. 26 ust. 1 Pzp wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,
nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia: a) Wykazu robót budowlanych
(załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający nie wymaga przedstawienia pełnego wykazu
(wszystkich) robót budowlanych.
b) Wykazu osób (zał. nr 6 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania takimi osobami.
c) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na sumę określoną przez Zamawiającego to jest nie mniejszą niż kwoty podane w SIWZ dział V ust. 1.2.a.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)
W ogłoszeniu powinno być:
Brak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
1.2)
W ogłoszeniu jest:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 9 150,00 zł 2. Wadium może być
wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.359 t.j.) 3.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 28
1240 3161 1111 0010 4359 5669 z dopiskiem na blankiecie przelewu, "Wadium - Wykonanie
termomodernizacji biura Nadleśnictwa Brzeziny" Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie
pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi
jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez
upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w
sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z
podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne
żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do
wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5
ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione
najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do 05.06.2018 r. do godz. 11:00. 7.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na
rachunku bankowym zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w
sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a)
wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46
ust. 4a; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na
wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium
wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
wykonawcę. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z
odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w
ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium także w
okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 9 150,00 zł
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.359 t.j.)
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 28 1240 3161 1111 0010 4359 5669 z dopiskiem na blankiecie przelewu, "Wadium - Wykonanie termomodernizacji biura Nadleśnictwa Brzeziny"
Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do 15.06.2018 r. do godz. 11:00.
7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie:
a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a;
b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-06-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-06-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>język polski
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Budowa parkingów na potrzeby Szkoły Podstawowej w Gałkowie Dużym.
- "Dostosowanie budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Koluszkach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych"
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.