eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Druk materiałów informacyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500129825-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie: Druk materiałów informacyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 149400000, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 784 100, e-mail a.bojarska@ajd.czest.pl, faks 343784200.
Adres strony internetowej (url): www.ujd.czest.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Druk materiałów informacyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-371/48/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów informacyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie wg poniższych parametrów: Pozycja 1: Folder informacyjny: Format 21x21cm, 80 stron + okładka, Papier: środek 130g mat, okładka kreda 300g mat + folia mat + lakier wybiórczy UV zew., Klejony klejem PUR, zadruk CMYK, Nakład 500 szt. Pozycja 2: Broszura nr 1: 32 strony liczone razem z okładką, format 17/17cm, kreda - 130 g, CMYK (4+4), szycie zeszytowe (2 zszywki) / okładka foliowana błysk jednostronnie CMYK (4+4), kreda błyszcząca - gramatura 220-250g, ilość 2000 szt. Pozycja 3: Broszura nr 2: 32 strony liczone razem z okładką, format 17/17cm, kreda - 130 g, CMYK (4+4), szycie zeszytowe (2 zszywki) / okładka foliowana błysk jednostronnie CMYK (4+4), kreda błyszcząca - gramatura 220-250g, ilość 2000 szt. Pozycja 4: Ulotka nr 1: Druk obustronny, format 30 cm łamane do 15 cm, wysokość: 15 cm CMYK (4+4), kreda 180-200g, folia dwustronna błyszcząca, ilość 2000 szt. Pozycja 5: Ulotka nr 2: Druk obustronny, format 30 cm łamane do 15 cm, wysokość: 15 cm CMYK (4+4), kreda 180-200g, folia dwustronna błyszcząca, - 4000 szt. Pozycja 6: Wizytówki (6 wzorów x 100 szt.): Format dokumentu - 50 x 90mm, papier: obustronnie powlekany biały, 300g/m2, zadruk - w pełnym kolorze, CMYK/CMYK, wizytówki zapakowane w odpowiedniej wielkości tekturowe, białe pudełko. 2. Zamawiający prześle Wykonawcy gotowe do druku projekty graficzne, drogą elektroniczną. 3. Termin realizacji dla każdej pozycji zamówienia: 7 dni od przesłania przez Zamawiającego projektu graficznego do druku. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa oraz złożyć go w miejscu (pomieszczeniu) wskazanym przez Zamawiającego 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na obsłudze maszyn wykorzystywanych do druku oraz wykonujących czynności introligatorskie w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę(ów) bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione były wyłącznie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, ww. czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek. 6. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności - zgodnie z załączonym projektem umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.81.00.00 - Usługi drukowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8130.08
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. Perfekt - Druk Agnieszka Łęgowik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. św. Rocha 118
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17165.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17165.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31269.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, nie wykazują się złożonością i specyficznymi cechami. Liczba podmiotów prowadzących działalność w zakresie usług druku materiałów informacyjnych na rynku zapewnia zachowanie zasad uczciwej konkurencji. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa prawna - art. 70 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.