Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500129825-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie: Druk materiałów informacyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 149400000,
ul. Waszyngtona
4/8,
42-200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 784 100, e-mail
a.bojarska@ajd.czest.pl, faks
343784200.
Adres strony internetowej (url): www.ujd.czest.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów informacyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-371/48/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów informacyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie wg poniższych parametrów: Pozycja 1: Folder informacyjny: Format 21x21cm, 80 stron + okładka, Papier: środek 130g mat, okładka kreda 300g mat + folia mat + lakier wybiórczy UV zew., Klejony klejem PUR, zadruk CMYK, Nakład 500 szt. Pozycja 2: Broszura nr 1: 32 strony liczone razem z okładką, format 17/17cm, kreda - 130 g, CMYK (4+4), szycie zeszytowe (2 zszywki) / okładka foliowana błysk jednostronnie CMYK (4+4), kreda błyszcząca - gramatura 220-250g, ilość 2000 szt. Pozycja 3: Broszura nr 2: 32 strony liczone razem z okładką, format 17/17cm, kreda - 130 g, CMYK (4+4), szycie zeszytowe (2 zszywki) / okładka foliowana błysk jednostronnie CMYK (4+4), kreda błyszcząca - gramatura 220-250g, ilość 2000 szt. Pozycja 4: Ulotka nr 1: Druk obustronny, format 30 cm łamane do 15 cm, wysokość: 15 cm CMYK (4+4), kreda 180-200g, folia dwustronna błyszcząca, ilość 2000 szt. Pozycja 5: Ulotka nr 2: Druk obustronny, format 30 cm łamane do 15 cm, wysokość: 15 cm CMYK (4+4), kreda 180-200g, folia dwustronna błyszcząca, - 4000 szt. Pozycja 6: Wizytówki (6 wzorów x 100 szt.): Format dokumentu - 50 x 90mm, papier: obustronnie powlekany biały, 300g/m2, zadruk - w pełnym kolorze, CMYK/CMYK, wizytówki zapakowane w odpowiedniej wielkości tekturowe, białe pudełko. 2. Zamawiający prześle Wykonawcy gotowe do druku projekty graficzne, drogą elektroniczną. 3. Termin realizacji dla każdej pozycji zamówienia: 7 dni od przesłania przez Zamawiającego projektu graficznego do druku. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa oraz złożyć go w miejscu (pomieszczeniu) wskazanym przez Zamawiającego 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na obsłudze maszyn wykorzystywanych do druku oraz wykonujących czynności introligatorskie w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę(ów) bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione były wyłącznie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, ww. czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek. 6. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności - zgodnie z załączonym projektem umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.81.00.00 - Usługi drukowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8130.08
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Perfekt - Druk Agnieszka Łęgowik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17165.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, nie wykazują się złożonością i specyficznymi cechami. Liczba podmiotów prowadzących działalność w zakresie usług druku materiałów informacyjnych na rynku zapewnia zachowanie zasad uczciwej konkurencji. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa prawna - art. 70 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 27 w Częstochowie przy ul. Rozdolnej 27 - BO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Artyleryjskiej w Częstochowie.
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jerzego Waszyngtona 5 w Częstochowie - kondygnacja III piętra
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania oraz dostawy 2 wydań pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski"
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.