eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500129690-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu: Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532891-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 67763600000, ul. ul. Parzęczewska 35, 95100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 7144332, 7144505, e-mail zamowienia@wss.zgierz.pl., faks 427 144 530.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.zgierz.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/VII/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety z czego: pakiet 1 - przezroczysta biomatryca- obejmuje 1 pozycję asortymentową w trzech rozmiarach, pakiet 2 - opatrunki p=bakteryjne - obejmuje 2 pozycje asortymentowe, pakiet 3 - sterylny żel znieczulający do cewnikowania - obejmuje 1 pozycję asortymentową w dwóch rozmiarach, pakiet 4 - opatrunki, roztwory - obejmuje 6 pozycji asortymentowych, pakiet 5 - opatrunki - obejmuje 4 pozycje asortymentowe, pakiet 6 - plaster - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 7 - gaza bawełniana - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 8 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 9 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 10 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 11 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 12 - płyny - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 13 - kapsułki apteczne - obejmuje 3 pozycje asortymentowe, pakiet 14 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 15 - płyny - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 16 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, szczegółowo określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: 33.69.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.66.11.00-2,33.66.21.00-9, 33.69.25.00-2, 15.62.00.00-0, 33.65.15.20-9, 24.49.25.00-4. Zamówienie poniżej 221 tysięcy euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33690000-3


Dodatkowe kody CPV: 33141110-4, 33141112-8, 33661100-2, 33662100-9, 33692500-2, 15620000-0, 33651520-9, 24492500-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przezroczysta biomatryca

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 1 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmian.), zwana dalej "ustawą PZP", cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu". Uzasadnienie : w pakiecie 1 do terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2018 roku, nie złożono żadnej oferty,

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: opatrunki p-bakteryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9332.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. S.K. ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10078.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10078.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10078.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: sterylny żel znieczulający do cewnikowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39220.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDICUS Sp. z o.o. S.K.A. ul. Towarowa 23A, 43-100 Tychy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42357.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42357.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51561.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: opatrunki, roztwory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6420.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASPIRONIX POLSKA Sp. z o.o. ul. Różyckiego 3, 31-324 Kraków
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6933.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6933.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6933.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: opatrunki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1579 ze zm.), zwanej dalej "ustawą PZP" cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu ...". Jedyną ofertę do pakietu 5 złożyło Konsorcjum: Lider 3M POLAND Sp. z o. o Al. Katowicka 117, Kajetany k/Warszawy oraz Członek Konsorcjum: NETTLE S.A. ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, które zostało odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP cyt.: "jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów" . Uzasadnienie: Zgodnie z ustawą o działalności leczniczej (art. 54 ust. 5), która weszła w życie 1 lipca 2011 r., zmiana wierzyciela SPZOZ-u wymaga zgody organu tworzącego ten zakład opieki zdrowotnej, np. jednostki samorządu terytorialnego lub uczelni. Zgodnie z wyrokiem SN, sygn. I CSK 486/15, nie jest dopuszczalne zawarcie umowy konsorcjum nie w celu wspólnej realizacji zobowiązań wynikających z umowy podstawowej, tylko w celu uzyskania uprawnień do wierzytelności należnej z tytułu wykonania świadczeń z tej umowy wyłącznie przez jednego z uczestników konsorcjum. Prowadzi to do faktycznego obrotu wierzytelnościami pod "przykryciem" umowy konsorcjalnej i narusza obowiązek określony w art. 54 ust. 5 ustawy z 2011 r. o działalności leczniczej. Z przedłożonej przez Wykonawcę umowy Konsorcjum wynika wprost, że lider Konsorcjum wykonywać będzie zamówienie w zakresie dostarczania asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia, natomiast pozostałe obowiązki nie wymagające stosownych zezwoleń, w tym przyjmowanie zamówień od Zamawiającego, przyjmowanie reklamacji dotyczących faktur, dokonywanie czynności obsługowych na rzecz lidera Konsorcjum, w tym administrowania należnościami z tytułu dostaw na rzecz Zamawiającego oraz dochodzenia zapłaty należności od Zamawiającego na rzecz Konsorcjantów, pozostawać mają w gestii uczestnika Konsorcjum. Dodatkowo, członkowie Konsorcjum ustalili, iż w razie opóźnienia Zamawiającego w płatnościach, członek Konsorcjum zapłaci wszelkie należności liderowi Konsorcjum, co stanowi o charakterze finansowym zawartej umowy Konsorcjum. W związku z powyższym, obowiązki wykonywane przez członka Konsorcjum są niewystarczające dla uznania ich za mieszczące się w zakresie umowy o zamówienie publiczne, tj. w zakresie dostawy produktów farmaceutycznych. Teoretycznie uczestnik Konsorcjum również miałby być zaangażowany w realizację umowy dostawy leków, materiałów opatrunkowych (w nieznanym zakresie) ale tylko, jeśli członkowie konsorcjum ustaliliby to w odrębnym piśmie. Zdaniem Zamawiającego Konsorcjum to zostało zawiązane dla pozoru w celu ukrycia czynności mającej na celu zmianę wierzyciela, która z kolei jest nieważna na mocy art. 54 ust. 6 ustawy o działalności leczniczej (t. j. 2018, poz. 160 ze zmian.) jako naruszająca wynikający z art. 54 ust. 5 tej ustawy obowiązek uzyskania na taką czynność zgody podmiotu tworzącego samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. Zamawiający soi na stanowisku, że dzięki zawarciu umowy Konsorcjum uczestnik miał przejąć wierzytelność lidera Konsorcjum względem Zamawiającego, bez uzyskania wymaganej z mocy prawa zgody organu założycielskiego Zamawiającego. Biorąc pod uwagę powyższe oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: plaster

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4815.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. S.K. ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5200.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5200.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18489.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: gaza bawełniana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105771.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLMIL Sp. z o.o. S.K.A. ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114233.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114233.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131249.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: leki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26528.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: LIder NEUCA SA ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: członek FARMADA TRANSPORT Sp. z o.o. ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28650.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28650.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28650.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: leki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 9 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmian.), zwana dalej "ustawą PZP", cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu". Uzasadnienie : w pakiecie 9 do terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2018 roku, nie złożono żadnej oferty,

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: leki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 10 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmian.), zwana dalej "ustawą PZP", cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu". Uzasadnienie : w pakiecie 10 do terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2018 roku, nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: leki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 11 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmian.), zwana dalej "ustawą PZP", cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu". Uzasadnienie : w pakiecie 11 do terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2018 roku, nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: płyny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 12 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmian.), zwana dalej "ustawą PZP", cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu". Uzasadnienie : w pakiecie 12 do terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2018 roku, nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: kapsułki apteczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 13 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmian.), zwana dalej "ustawą PZP", cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu". Uzasadnienie : w pakiecie 13 do terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2018 roku, nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: leki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w pakiecie 14 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmian.), zwana dalej "ustawą PZP", cyt.: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu". Uzasadnienie : w pakiecie 14 do terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2018 roku, nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: płyny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o. ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: leki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34952.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: lider NEUCA SA ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: członek FARMADA TRANSPORT Sp. z o.o. ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37748.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37748.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37748.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.